Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Synd for deg du tror de vet noe om Pi Network nÄr du ikke har peiling om dette prosjektet og hvorfor mÄ du vare sÄ frekk.

FĂ„r ikke mulighet Ă„ skrive ny innlegg legger her denne

Jeg ber ingen her kjĂžpe min Pi kun gjĂžre oppmerksomme dere kan mainne gratis noe som hĂžrer Fremtiden.
Bitcoin er i dag som diesel biler mot Pi Network El biler
Tror de 40 mill pionerer er naive nÄr de mainner Pi

Is Pi Network Legit Or Scam ?

Unfortunately, there is no way to know yet. As you can observe from our Pi cryptocurrency review, there are strong arguments on both sides.

On the one side, there is a list of advantages:

  • the number of people already participating in the network is impressive
  • the ideas touted in its white paper are real and credible
  • its blockchain technology is promising in terms of accessibility and environmental impact
  • there are signs that companies are willing to accept Pi as currency
  • the founders come from a significant educational institution that instills trust

On the other side, there are some severe questions:

  • lack of transparency: trustworthy information is hard to find and scattered across online blogs, forums and Reddit discussions
  • Google Play Store has many negative Pi app reviews
  • there is no evidence of a blockchain behind Pi
  • investments are based on Multi-Level Marketing (MLM) methods
  • the process of generating Pi coins is officially called mining, although it is not essentially mining
  • there are unresolved data and privacy issues
2 Likes

???

1 Like

Kan du ikke si hva du lurer pÄ i stedet? Umulig Ä forstÄ hva du spÞr om.

PÄ den ene siden er blockchain teknologien lovende, pÄ den andre siden er det ingen bevis for at blockchainen eksisterer.

1 Like

Mener nok teorien er god, men at man ikke har sett noen beviser for at teorien stemmer i praksis, vil jeg anta. Jeg har aldri hÞrt om dette fÞr. Men nÄr jeg faktisk Äpnet linken til @Evilfreud sÄ var ikke den linken der noe troverdig sÄ jeg googlet det selv. Og limte bare inn konklusjonen der etter Ä ha skummet gjennom artikkelen, som virket litt grundigere.

Man bÞr som alltid gjÞre sine egne undersÞkelser, og mye grundigere, fÞr man investerer penger i noe. Jeg vet ikke om dette er noe eller ikke. Har ikke noe i mot at noen verver egentlig, siden det er eneste mÄten Ä komme inn. Her er nÄ folk sÄpass oppegÄende at man mÄ kunne anta at folk ikke bare hopper pÄ et MLM basert cryptoprosjekt fÞr de undersÞker det grundig. Dette er jo alle i utgangspunktet skeptiske til uansett. Ser at de konkluderte med at det ikke er pyramidespill. Men ville nok skaffet flere kilder for det.

1 Like

Sies Ä vÊre en App som gir intrykk av at du har tjent / minet PI ved Ä klikke pÄ mobilen. Mani burde prÞve Ä selge sine PI, da fÞrst ser man at dette kanskje bare var et luftslott. Ingen tro pÄ dette :slight_smile:

3 Likes

Jeg sier meg 100% enig i at dette Äpenbart er en scam. Men kryptoscams kan holde pÄ i mange Är hvis de er sofistikerte nok.

1 Like

Kan godt hende du har rett. Men hvis man skal vÊre sÄ pÄstÄelig sÄ kan man jo godt legge ved noen argumenter :wink: eller linke til noe som ser ut som det er skrevet av en voksen.

4 Likes

@Mani hþres ut som en bot


Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Noen good pot altcoins Ă„ anbefale?
Gjerne ikke top100
Ei heller mye tax, om det mÄ trades pÄ Uniswap!

1 Like

Har trua pÄ FLX. Den er heller ikke wrapped med de risikoene det medfÞrer.

https://www.geckoterminal.com/eth/pools/0xd6f3768e62ef92a9798e5a8cedd2b78907cecef9

1 Like

Er kun 193k av 1000k i markedet?

Hva er begrunnelsen for det eventuelt?
Sitter et team pÄ rest?

:point_right: DYOR

1 Like

Jeg tenker fÞlgende alts kan godt nÄ gammel ATH eller mer dersom nytt Bull run intreffer:

  • GODS (gaming), ~15x om ATH intreffer
  • VeChain (industri), ~10x om ATH intreffer
  • Cronos (CEX), ~10x om ATH intreffer
  • Cosmos (L1), ~4x om ATH intreffer

Litt safe bets pÄ L1s der ute som ikke BTC eller ETH er:

  • Cosmos
  • Mina
  • Gnosis Chain

Uansett DYOR not financial advice :wave:

1 Like

Tok et lite lodd i GODS.

Er det bekreftet at dette vil bli tilgjengelig pÄ mobil?

Vett du eventuelt nÄr?

Leser litt ymse info, ( noe at det skulle skje allerede Q1.22)

Mye snakk om at det kommer til mobilen ja.
Er vist nok folk som beta tester allerede fĂžr alfa.
Har blitt lekket bilder pÄ bygg som kjÞrer pÄ mobilen, og i Discored men de har blitt slettet.

These improvements are part of our overall growth goals as we prepare for the closed mobile alpha launch but, more importantly, to allow players customizability in-game.

Men det skjer stortsett endringer med Gods Unchained desktop app’en konstant, mao. det bygges fortsatt og det er nok det viktigste at det ikke stagnerer. Gods Unchained er bare en del av ImmutableX blokkjeden og det Univers. Man velger selv den risikoen man Ăžnsker, har selv tatt et lite lodd ikke noe store greier. Og spiller spillet med jevne mellomrom mistenker det blir en del mer spilling dersom det kommer pĂ„ mobilen :+1:

1 Like

Takk for info :+1:t4:

Hva synes du om spillet?
Er det bra?

Tvilsomt at det er noe for meg, men interessant Ă„ hĂžre hva brukere tenker.

Aldri vÊrt noen «Magic The Gathering» type, har noen venner som er spiller fortsatt.
Og det er jo forsÄvidt hva Gods Unchained er, og har forstÄtt nÄ mange Är etterpÄ hvorfor folk liker det.

Alltid gamet diverse spill mest RPG, men aldri likt Ä spille der man sitter med mange folk og spill drar ut i det evige. Det fine her med GODS at man kan spille et spill og selv bestemme nÄr man er ferdig og har fÄtt nok eller ikke. Et spill kan fort ta alt mellom 5-20m avhengig, men da kan man i det minste selv velge om man vil spille mer eller ikke mÄ ikke treffe noen folk etc. er nok med folk som sitter der og gamer spilllet sÄ blir man matchet opp av noe algoritme greier.