Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Kan jo evt bruke krypto for å betale hverdagslige ting, så betal ned med andre penger om de skal gjøre dette så vanskelig.

1 Like

Jepp. Finnes også kredittkort som tar i bruk krypto mener jeg å ha sett en plass.

Er det mulig å koble sammens flere wallets i Metamask? Typ at jeg får min binance smart chain wallet inn der og har en samlet oversikt? Har lagt til binance nettverket men der stoppet det litt opp og jeg ser ikke helt hvorvidt dette er mulig. Noen som kan?

Saken er bare at målet er å nedbetale gjeld - av to grunner; 1. fordi vår kjære stat ikke ønsker å la meg ha så høyt lån. Og 2. fordi jeg ikke ønsker å ha så høyt lån.

Men jeg tror ikke det kommer til å bli et problem egentlig.

https://crypto.com/ lar deg gjøre dette

1 Like

Om du bruker app så skal du kunne importere en konto

Og så skrive inn seed phrase til kontoen

https://metamask.io/faqs

1 Like

Ah konge. Takk skal du ha!

1 Like

Fin dag så langt :sunglasses:

Screenshot from 2021-05-12 09-14-05

3 Likes

Noen grunn til at Loopring pumper? Ikke fulgt med på den på årevis

3 Likes

:point_down:

3 Likes

Binance smart chain er jo omtrent treigere enn Ethereum i dag. Noen som vet hva det går i? Kan ikke se noe på Twitter.

Tror det er nodene som feiler, kanskje fordi det er for få av dem?

Det vil kanskje si at det snart er duket for at neste blockchain får massiv adapsjon(?)

Har på følelsen at om et ett år er det en liten mengde blockchains som er i faktisk bruk slik ETH har vært de siste årene. Så langt har BSC tatt mesteparten, men Polkadot, Matic, Solana, Fantom, Avalanche osv begynner å se tilhørende prosjekter få oppmerksomhet…

Og så om flere år (eller mindre) er det helt normalt å trade mellom ulike blockchains, man kan legge inn en ordre fra Polkadot mellom DOT og XXX-token, så blir den fylt delvis på POlkadot, delvis på Fantom, delvis på BSC osv.

De som ser bort fra de andre seriøse prosjektene (altcoins) gjør muligens en liten bommert, for det er mange veldig bra prosjekter, og det trenger ikke å være bare en som overlever. Tvert imot kommer trolig mange til å overleve og bli en del av en økonomisk hverdag på blockchain.

3 Likes

Blir mange som overlever ja, men bare en som ender opp med 80-90% dominans når det gjelder market cap.

Set ikke at noen nevner Cardano. Dette må vel være det mest robuste prosjektet på lang sikt, og en soleklar favoritt.

Care to elaborate?

Har funket fint på Fantom sin blokkjede allerede :relaxed:

Så noe morsomt som reklame. Hvordan kan folk gå på slik :joy: det trigger alle feil.

https://www.helsetips.com/lp/helset1.php?hels1=407066367&hels2=9783152153&hels3=36446417806&hels4=p&hels5=n

Kan du komme med noen argumenter for det?

Er mange argumenter for det, men det største er nok likviditet. Hvis noen skal plassere 100 milliarder USD i en kryptovaluta, så ønsker de å komme seg inn og ut uten å flytte markedet for mye.

Edit: Denne effekten ser du i fiatmarkedet også. USD har kraftige nettverkseffekter selv om hver stat i verden håndhever monopol for sin fiatvaluta.

3 Likes