Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Kan fÄ en lignende reaksjon som Soliana om vi bryter der, det er jo noe smÄtt av volum rundt 130 :sweat_smile:

1 Like
6 Likes

noe nytt? btc on the move

Why are we here? | Erik Voorhees Keynote | Permissionless II

1 Like
2 Likes

Frem til nÄ.

e24.no/boers-og-finans/i/kEVvVk/norges-bank-tildeler-kontrakter-paa-50-millioner-til-test-av-digitale-sentralbankpenger

Har nÄdd ett av mine long time targets i BTC.D. Kanskje det begynner Ä dryppe over pÄ resten om ikke for lenge, mange gode setups der!

1 Like

Tenker du at det skal dryppes over i altcoins? Siste video av Cowen sÄ nevner han at han tror mye av dominansen er flytting av likviditet fra alts til Btc. Jeg tenker at det meste i alts gir ingen mening, sÄ dominansen burde Þke mer, samtidig er det viktig for bransjen at det utvikles

Det er det jeg tenker, det er motstandsnivÄ 54%-56%. Er weekly chart, sÄ det er ikke gjort i en hÄndvending.
Typisk at bitcoin gÄr fÞrst og sÄ kommer altcoins etter

1 Like

Lyn Alden’s Masterclass On Money

1 Like

Solana gÄr helt greit om dagen :money_mouth_face:

1 Like

Har fulgt rettsaken gjennom Youtube og er ikke overrasket over at dette ble utfallet.
Overveldende bevis, vanskelig for forsvarerne Ă„ finne en annen vinkling enn sannheten :wink:

1 Like

Er jo likt som alltid dette. FÞrst gÄr Btc sÄ kommer alts lÞpende etter.
Viktig at det utvikles ja. Btc er jo mer eller mindre ubrukelig til annet enn Ă„ oppbevare midler.
SÄ vil maaaange prosjekter dÞ ut, men mye spennende pÄ gang. Trilemmaet mÄ lÞses. Det mÄ vÊre sÄ desentralisert som mulig og takle hundretusenvis av transaksjoner pr sekund. Transaction to finality synes jeg er minst like viktig som TPS. Der begynner de beste Ä komme ned pÄ 1 sekund nÄ. Hjelper lite om du ser at transaksjonen er pÄ blokkjeden om du mÄ vente 35 minutter til den er bekreftet.

Herfra tror jeg pÄ overvekt av Eth.

1 Like

If you think DOLLARS, EUROS or POUNDS are somehow immune to this scenario, then you need to study the history of paper money.

ALL OF IT HAS GONE TO ZERO EVERY SINGLE TIME❗

1 Like

Det der er vel noen som trodde hvitvasking var Ă„ vaske penger med hvitt vaskemiddel? :stuck_out_tongue:

Top 10 Most Valuable Paper Money Bills | OldMoneyPrices.com

Ikke alt “has gone to zero” :stuck_out_tongue: Men konseptet er jo likt sĂ„ lenge vi har inflasjon i penger som standard og ikke deflasjon. :slight_smile: