Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Amerikanske myndigheter solgte vel 49 000 Silk Road BTC i mars i Är. Lite utslag pÄ kurs da.

1 Like

Helt ok sum pÄ bota det der :sweat_smile:

Skal IOTA bli den store vinneren?

2 Likes

Tvilsomt? men gĂžy de satser.

1 Like

Noen som har noen forslag til ALTs Ä fÞlge litt med pÄ? Gjerne litt lave mcaps.

Selv sitter jeg (fortsatt) med en del Telos. Nylig fÄtt inn ny CEO, og hentet inn sjefen for gaming fra Mana.

Har ogsÄ en post i Kadena. Mest fordi den har fÄtt sÄpass juling ($25 til $0.4) at den mÄ bounce litt snart.

Selv om BTC begynner Ä se moden ut for en korreksjon snart, sÄ ser mange av chartrende til ALTs/BTC parene ganske lovende ut, noe som fÄr meg til Ä tro vi fÄr en sideveis korreksjon i BTC mens en del av altsene popper.

1 Like

Kadena opp 10% ish idag. Brytes 0.7 kan det gÄr fort til 0.9.

:rofl:

https://twitter.com/dnbroger/status/1737150970956837075

2 Likes

Jeg har en del Solana. La ut disse for salg nÄ til en god pris, fordi jeg kom over noen nyheter om teknologiske utfordringer. De hadde visst for noen dager siden den 11. kortslutningen i blockkjeden og dette var nytt for meg. Har ikke satt meg grundig inn i alle alt coins jeg har kjÞpt. Men dette var en risiko jeg ikke hadde medberegnet sÄ holder pÄ Ä komme meg ut nÄ. Noen som vet noe mer rundt dette?

NÄ sÄ jeg den akkurat gikk inn den ordren sÄ da solgte jeg 75% av den.

2 Likes

Har du noen andre alts?

Lite aktivitet her mÄ jeg si. Litt rart, man printer jo dollar hver dag nÄ om man er inne i markedet. Og vi har ikke kommet til halving engang :see_no_evil:

Har mest Eth og Ada. En del Avax ogsÄ. Og noe solana.

Hei. Har du noe kursmÄl for Ada, tror du det vil stige over forrige ath?

GÄr over Ath ja. Men jeg gjÞr bare vurderinger av Bitcoin og Eth. SÄ har jeg disse for Ä Þke avkastningen. Alt season starter om vi gÄr over 50k har jeg tenkt. NÄr jeg selger Bitcoin selger jeg nok alt.

Men skjÞnner ikke helt at du nÄ har solgt Sol allerede ? Det har vÊrt noen hikkups fÞr her pga restart av blokkjeden. Men dem er vel fortsatt i en Beta versjon om jeg ikke tar helt feil ? Virker som ikke den siste stoppen gjorde noen utslag egentlig, den falt vel litt da det skjedde men har jo bare tatt sats igjen. FÞlger Bitcoin all the way :slight_smile:

Jeg solgte Sol og tok mer ada og avax for de pengene.

Her er det jeg leste som gjorde at jeg bare ikke trenger akkurat den nÄ. Forjeg har ikke noen tanker om hvem som vinner av eth, ada eller solana eller hvem som helst av disse alt coins. Det har jeg ikke god forstÄelse av. SÄ jeg har bare alt coins for Ä Þke avkastningen da jeg tror pÄ alt season nÄ fremover.

The whole Solana blockchain experienced an outage last week, which raised serious concerns. This was the 11th unplanned outage in 2 years and it lasted 5 hours!

Here are concerning reasons why frequent restarts pose a serious security threat for blockchains:

During periods of outage, there is potential for the team to manipulate transactions or delete segments of the blockchain history.

Transactions conducted just before an outage might be unintentionally lost, giving rise to a double-spending problem. (Ironically - Double spending problems are what blockchains are famous for solving!)

In DeFi applications, financial contracts could expire if users cannot submit transactions promptly during an outage.

Given its mission-critical nature, a blockchain should operate continuously, without the need for any reboots, ensuring 24/7/365 functionality.

Failing to adhere to this standard poses a risk to user funds.

The migration of centralized services to blockchain is driven by the desire for heightened resilience against network outages.

Decentralization should guarantee that even after a brief outage affecting one or several nodes, services remain accessible.

The impact of this outage on the future stability of Solana will depend on the network’s ability to address the root issues and enhance its resilience.

3 Likes

Det er jo ren gambling hele greiene spÞr du meg, sÄ mulig du gjÞr helt rett i valget du tar her . Selv tar jeg sjansen pÄ at den bare blÄser gjennom all time high og gjÞr meg smÄrik :slight_smile:

Lykke til :crossed_fingers: :crossed_fingers:

2 Likes

Ada gunner pÄ :rocket::rocket: