Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Mye riktig og bra info der. CBDC er det bare å holde seg langt unna.

1 Like

Tenker jeg skal gå inn i CBDC, white paper ser ut til at det er proffe folk på prosjektet og sjansen for rugpull tror jeg er lav. Sliter litt med å se nytteverdien for andre enn etteretningstjenesten, økokrim og korrupte politikere, og den mangler deflatorisk oppbygning som det meste annet har, men bortsett fra det satser jeg på at den skal til månen basert på at “alle skal inn, eller gå i fengsel”. Problemet er bare at det er mange banker som får “infinite money glitch”, så er litt skeptisk egentlig.

Bra prismål :sweat_smile::clap:

1 Like

Forrige og neste halving markert inn. Er jo litt likheter å se på chartet, men en del forskjeller og

1 Like

Vil si det er ganske ulikt ja. Ser ikke bort ifra en solid dump da, men kanskje ikke en “vanlig halving dump”. Mye fud og store salg ser ut til å bli plukket opp av markedet, enn så lenge.

Har noen fått med seg denne? «Formelen» som viser hvordan BTC kommer til å treffe 1M USD ca. 2033.

Se den rette streken under kursbunnene når både pris og tidsaksen vises i log-format? Har du noensinne sett noe sånt for noen aksje eller asset?

Ifølge han som oppdaget dette (https://x.com/giovann35084111?s=21) tyder det på at Bitcoin følger en Power Law, akkurat som mange ting i naturen gjør som har å gjøre med nettverk. F.eks veksten til dyr og byer.

Fra https://x.com/hcburger1/status/1753376510591803487?s=46

Les også Bitcoin’s natural long-term power-law corridor of growth | by Harold Christopher Burger | Quantodian: Tracking Bitcoin | Medium

Og lek med grafen og sjekk fremtidige estimerte kurser her: https://charts.bitbo.io/long-term-power-law/

Jeg syntes Stock to Flow var veldig spennende, men dette er mye mer interessant.

Konklusjonen for min del er at jeg har ikke nok bitcoin.

10 Likes

Bitcoin - The End Of An Era

Coinbase (COIN) sees its spot bitcoin ETFoutflows exceeding inflows. Coinbase stock slumps by over 9% at Monday’s close. Yahoo Finance Live examines the crypto platform’s stock and what is weighing on it.

For more expert insight and the latest market action, click here to watch this full episode of Yahoo Finance Live.

1 Like

Kjøpte litt på 45 blank.

6 Likes

Nå begynner de å bli bekymra.

4 Likes

3 Likes

Please forklar dette til meg som om jeg var 5 år :smiley:

Prisen på BTC har korrelert opp/ned etter hvordan net inflow har vært etter SEC godkjente alle ETFene… GBTC har hatt stor outflow noen dager (større enn inflow i de 9 andre) så derfor minus på noen av datapunktene

2 Likes

20240209_140415
20240209_140417

1 Like

Ikke sykt tillitvekkende volum på denne siste oppgangen må sies. Men dette er grunnen til at jeg ikke trader eller har noe giring på denne oppturen, den er veldig vanskelig å lese syns jeg

1 Like

Volumet var ikke så helt sinnsykt i starten på 2020/2021 oppgangen heller?

Blir nok en nedtur til, pleier det. Men er ikke så farlig, eier man, så kan man bare sitte igjennom støyen. Skal man trade er det verre.

Har slått meg til ro med det denne gangen. Hater at jeg ikke kan kjøpe etf på zero, da hadde jeg kanskje prøvd meg bittelitt

Volumet har ikke vært så høyt som nå på Kraken siden sist kursen var her oppe.

Er all in. 65% alts. 35% Bitcoin.

3 Likes