Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Men skjÞnner ikke helt at du nÄ har solgt Sol allerede ? Det har vÊrt noen hikkups fÞr her pga restart av blokkjeden. Men dem er vel fortsatt i en Beta versjon om jeg ikke tar helt feil ? Virker som ikke den siste stoppen gjorde noen utslag egentlig, den falt vel litt da det skjedde men har jo bare tatt sats igjen. FÞlger Bitcoin all the way :slight_smile:

Jeg solgte Sol og tok mer ada og avax for de pengene.

Her er det jeg leste som gjorde at jeg bare ikke trenger akkurat den nÄ. Forjeg har ikke noen tanker om hvem som vinner av eth, ada eller solana eller hvem som helst av disse alt coins. Det har jeg ikke god forstÄelse av. SÄ jeg har bare alt coins for Ä Þke avkastningen da jeg tror pÄ alt season nÄ fremover.

The whole Solana blockchain experienced an outage last week, which raised serious concerns. This was the 11th unplanned outage in 2 years and it lasted 5 hours!

Here are concerning reasons why frequent restarts pose a serious security threat for blockchains:

During periods of outage, there is potential for the team to manipulate transactions or delete segments of the blockchain history.

Transactions conducted just before an outage might be unintentionally lost, giving rise to a double-spending problem. (Ironically - Double spending problems are what blockchains are famous for solving!)

In DeFi applications, financial contracts could expire if users cannot submit transactions promptly during an outage.

Given its mission-critical nature, a blockchain should operate continuously, without the need for any reboots, ensuring 24/7/365 functionality.

Failing to adhere to this standard poses a risk to user funds.

The migration of centralized services to blockchain is driven by the desire for heightened resilience against network outages.

Decentralization should guarantee that even after a brief outage affecting one or several nodes, services remain accessible.

The impact of this outage on the future stability of Solana will depend on the network’s ability to address the root issues and enhance its resilience.

3 Likes

Det er jo ren gambling hele greiene spÞr du meg, sÄ mulig du gjÞr helt rett i valget du tar her . Selv tar jeg sjansen pÄ at den bare blÄser gjennom all time high og gjÞr meg smÄrik :slight_smile:

Lykke til :crossed_fingers: :crossed_fingers:

2 Likes

Ada gunner pÄ :rocket::rocket:

Noen som har en konkret exit strategi?

For min del har jeg fĂžlgende:
(har 80% alts og 20% btc/eth, men bruker uansett btc for nÄr jeg skal selge)

  1. MĂ„ vĂŠre etter halving 2024
  2. Btc mÄ vÊre i ny all time high
  3. PI cycle: om denne nĂŠrmer seg at 111DMA krysser 350DMAx2 selger jeg det meste
  4. FÞlge med pÄ bearish divergence pÄ btc
  5. FÞlge med pÄ market structure, HH/HL
  6. 1M RSI over 80

2 Likes

Har kjÞpt en liten pott i Kaspa, den virker i likhet med bitcoin Ä fÞlge en sÄkalt «Power Law».

1 Like

Noen som fÞlger med pÄ Creo?

+1! Kaspa er ogsÄ fair launched, derfor ikke pÄ store exchanges :+1:

Hvis jeg var deg ville jeg ogsÄ lest meg opp pÄ Bittensor (TAO), ogsÄ fair launched. Jeg fikk i hvertfall en aha opplevelse, den kommer til Ä bli topp 10, kanskje 5. En av fÄ krypto hvor jeg faktisk ser et ordentlig use case med. Samme tokenomics som bitcoin, men maskinkraft gÄr til maskinlÊring av AI-modeller pÄ forelÞpig 32 subnets. For eksempel, chat som ChatGPT pÄ subnet18: https://app.corcel.io/chat
Mye bra info om bittensor fra han her: https://twitter.com/DreadBong0

4 Likes

Tar med denne
https://twitter.com/creo_engine/status/1759318285911568482

Nei ikke sett pÄ Creo, har fulgt litt med pÄ Ron og spilt litt Pixel, som nettopp launchet sin Pixel token idag. Ron sees litt pÄ som det neste etter Axie om dagen iaf.

Selve splilet er som Farmville on steroids og guilds, med litt gammeldags RPG stil over det hele.

1 Like

Ron er jo blokkjeden axie og pixel kjÞrer pÄ :wink:

Fikk forresten pixel airdrop idag. aner ikke hva den er verdt.

1 Like

Ligger et sted mellom ~0.4-0.5$ / token :+1: sist jeg sjekket og swappet pÄ 0.47$, men selve MCAP er rundt ~100-150M sÄ egentlig rundt ~0.2-0.5$ token:

Kan jo alltids gÄ opp, men supply er inflationary og circulating supply ligger nÄ pÄ 500M tokens men kan gÄ opp til 5B tokens. SÄ tok litt gevinst for min del her.

Kan anbefale Ä flytte til Binance om du Þnsker Ä swappe Katana er overbelastet og man mÄ betale 10% i gas.

Har ikke binance konto, men mÄ vel fÄ ordnet det.

fikk 1150 ish.

SĂ„ er jo noen kroner.

1 Like

Ja fikk rundt 1000kr her, de rÄeste spillerne fikk 60.000+ pixels som er jo rundt 5-6k $ sÄ ganske bra fortjeneste for de som har vÊrt med Ä spille fra start :joy: :rocket:

Sliter med Ä swappe, sÄ gÄr vel til 0 fÞr jeg rekker Ä swappe :smiley:

Men pr nÄ har jeg pixel for 550 USD.

Der hadde jeg veksla det over til RON.

1 Like

Dersom det var Ron staking du fikk Pixels rewards fra sÄ kommer det enda en AirDrop til staker ikke noe dato satt enda. Men det var beskjeden (kun de som staket fÞr 8 feb).

Har staket siden ifjor.

skal komme 10mill til, men hvordan det fordeles vet jeg ikke. Uansett happy med 550usd.

1 Like

Altseason kastes ut i hytt og pine, er ikke det i utgangspunktet noe som setter i gang nÄr bitcoin topper ut? Greit at hele spacen gÄr nÄr bitcoin gÄr, men det er jo ikke Altseason?

Jeg tenker det er alt season nÄr altene gir mye hÞyere avkastning enn Bitcoin. Men det er ikke sikkert det er rett.

1 Like