Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Sliter med Ä swappe, sÄ gÄr vel til 0 fÞr jeg rekker Ä swappe :smiley:

Men pr nÄ har jeg pixel for 550 USD.

Der hadde jeg veksla det over til RON.

1 Like

Dersom det var Ron staking du fikk Pixels rewards fra sÄ kommer det enda en AirDrop til staker ikke noe dato satt enda. Men det var beskjeden (kun de som staket fÞr 8 feb).

Har staket siden ifjor.

skal komme 10mill til, men hvordan det fordeles vet jeg ikke. Uansett happy med 550usd.

1 Like

Altseason kastes ut i hytt og pine, er ikke det i utgangspunktet noe som setter i gang nÄr bitcoin topper ut? Greit at hele spacen gÄr nÄr bitcoin gÄr, men det er jo ikke Altseason?

Jeg tenker det er alt season nÄr altene gir mye hÞyere avkastning enn Bitcoin. Men det er ikke sikkert det er rett.

1 Like

Jeg ser ogsÄ pÄ starten pÄ altseason nÄr alts gir hÞyere avkastning enn Btc. Avslutningen kan riktignok vÊre pÄ fallende Btc-kurs. Men den luka varer ikke lenge.

1 Like

https://twitter.com/marwolwarl/status/1759841436307280250

Er fyren veldig overoptimistisk eller bare litt?

https://x.com/jakegagain/status/1759675471258956057?s=46&t=Z7kLoqr-XhZEMH8pLH9-ZA

« My 2025 Price Predictions:

$BTC: $125,000
$ETH: $8,500
$BNB: $1,550
$SOL: $750
$XRP: $5.50
$ADA: $6.25
$AVAX: $450
$DOT: $125
$MATIC: $9»

Predictions slÄr sjelden til, jeg er er usikker pÄ hvor mye likviditet som skal til for Ä skape disse verdiene. Har lekt meg litt med chartet til Ada for moroskyld, og havnet pÄ 6 i target, men jeg hÄper vi fÄr en korreksjon nÄ, og en dobling i etterkant, da er jeg happy med dette bullrunnet og begynner Ä posjonere ut. Det er sÄ mye usikkerhet slik jeg ser det at jeg tror det er over fÞr det begynner denne gangen

1 Like

6 dollar target mener du?

1 Like

Cardano og Solana gikk vel 20 gangeren ved forrige bullrun? Vet ikke om det er sÄ urealistisk. Han virker ganske nÞktern med Bitcoin price prediction.

1 Like

Laber kryptointeresse pĂ„ forumet her gitt. Lenge siden jeg har vĂŠrt innom , var vel i starten av forrige bull run. Da skrek jeg Axie Infinity rett fĂžr det smalt til himmels, men det var vel ingen her som hev seg pÄ  Denne gangen er det Nahmii, faktisk et norsk selskap som stĂ„r bak. De skal lansere versjon 3 av sin bokkjede en gang de neste 1-2mnd. Community call allerede 13. mars. Det ryktes at denne teknologien de har jobbet med siden 2018 blir en total gamechanger for hva som er mulig Ă„ gjĂžre pĂ„ blokkjeden. Det er ikke uten grunn at Norges Bank velger dette selskapet som sin partner for utvikling av digital krone. Btw de har en coin knyttet, den er 50x fra ATH. GjĂžr deg selv en tjeneste og gjĂžr litt research. Hvem vet, kanskje det smeller allerede 13.

2 Likes

Nahmii er ikke lenger med hos Norges bank. Det var bare konsulent utleie og hadde ingenting med deres teknologi Ă„ gjĂžre. ( jeg eide masse nahmi fĂžr).

Du har rett i at de er konsulenter for dem. Men de er definitivt fortsatt med hos Norges Bank.
Her ligger beviset
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/604533-2023

I tillegg til at teamet selv har bekreftet at de fortsatt jobber med NB gjentatte ganger de siste 6mnd

Hvorfor solgte du?

Helt sikker pÄ at de enda er med? Runde nr 2 fikk nbx kontrakt men de er ogsÄ ute nÄ.

Solgte fordi jeg ikke syntes de leverte og jeg var usikker pÄ Þkosystemet.

Nahmii var med i fase 1 tror jeg eller fase 2. fase 4 ble ferdig ifjor. Usikker om fase 5 er startet.

Nahmii blir nevnt her ihverfall.

Jeg er dÞnn sikker pÄ at de er med. Det stÄr svart pÄ hvitt i linken jeg la ved. TED er jo ikke akkurat en tullekilde

II.2.4.
Description of the procurement
DSP phase 5 will start in summer/autumn 2023. In connection with this, Norges Bank is in need of assistance from external technical resources, primarily programmers with a blockchain background.

II.1.7.
Total value of the procurement
Value excluding VAT: 50 000 000,00 NOK

Name and address of the contractor
Official name: NAHMII AS
Postal address: Lynghaugen 30
Town: BERGEN
NUTS code: NO0A2 Vestland
Postal code: 5038
Country: Norway
The contractor is an SME: yes

1 Like