Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Volumet har ikke vært så høyt som nå på Kraken siden sist kursen var her oppe.

Er all in. 65% alts. 35% Bitcoin.

3 Likes

Kjøpte litt til all-in?

Utrolig vanskelig å være spåmann nå, men håper du har rett! :sweat_smile:

Sikkert ikke dumt å sikkre litt om man trader. Mr. Bitcoin vil nok ned å teste 44k tenker jeg.

Det er absorbert like mye Bitcoin inn i ETFs på 18 dager (180k) som 92,3% av de neste 12 mnd produksjon av nye Bitcoins (før og etter halvering).

Hvis det fortsetter:

3 Likes

Tut tut ! Enda et bullflagg :star_struck:

Eller opplegget for en saftig dobbel topp?

4 Likes

Snart over 50k. Da slår fomoen inn hos de fleste :wink:

@Morti
Hva heter BTC ETF på Nordnet?
Samt, er det noen andre kryptoer som har ETF på Nordnet? Type ETH?

XBT Bitcoin
XBT Ethereum

2 Likes

2 Likes

Hoppa fort opp igjen fra 47800😅

Tu tu tuuuuuuuut :rocket::rocket::rocket:

2 Likes

Blir skikkelig fomo når 50k brytes :star_struck::rocket: Så kommer de som nekter å kjøpe noenting før vi er på ath-nivåer etter det igjen :heart_eyes:

1 Like

Uten å være vitenskaplig på det så vil jeg tro at under sist parabolske run så kom 90% av oppgangen på 2 x 7 dager. Altså to perioder på en uke hver. Sist gikk kursen fra 40 til 56k på 7 dager. Så gikk den fra 56k til 67k på 6 dager.

Det beste er å være inne. Derfor kom jeg meg også inn da jeg innså jeg ventet på noe som ikke kom. Var svært nære å treffe perfekt. Hadde kjøpsordre liggende på 37k når den stoppet på 38,5k. Tjente veldig lite på å gå ut og inn, men noen prosenter gevinst ble det. Det viktige var å komme seg inn igjen og det gjorde jeg.

Mine alt coins har jeg bedre inngang enn utgang på samtlige unntatt eth så tjente vel mer der. Spesielt Solana og Cardano. Eth tapte jeg på å gå ut av. Men det var nære på å treffe skikkelig bra. Men nære på er det samme som ingenting. unntatt at man må ta lærdom av dette og.

4 Likes

:ballot_box_with_check: $50 000

2 Likes

https://x.com/dsbatten/status/1756960322295074843?s=46

Dette med å klare å komme seg inn igjen når man har en trade som ikke gikk helt etter oppskriften er jo også en skill.

3 Likes