Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Gjør en swap og se om det går an å swappe tilbake :relaxed:

1 Like

Her har du nok den ekte
https://dexscreener.com/solana/6mcxyqwhcqvu2jptblidicak8w86glnp8kn6vjvfhct5

Hvilke alts har du satset på denne gangen? :slight_smile:

Ahh. Ser ut som tokenadressen er den samme også :thinking:
Mulig det er siden den er helt fersk at stigning blir regnet fra den var så og si verdiløs. Si en tokens ble swappet til ett slik og ingenting helt fra start? Ikke vet jeg.

Hvilken plattform / lommebok bruker dere for Solana MEME coins?

En OBS til alle! Når jeg googlet Raydium så er øverste lenke en phising / scam site: theraydiums .com https:// theraydiums .com

Usikker på om denne er legit. tror det også er scam: v2 .raydium .io https: // v2.raydium .io

Den ekte DEX siten er denne tror jeg: Swap Raydium

Ja fjernet lenkene nå, men ville gjøre folk bevisst på det. Før de FOMOa inn i en scam når de så bildene dine lenger opp i tråden :sweat_smile:

1 Like

Burde vel absolutt legge til, at investering i low cap ( Shitcoins) er high risk, med ingen garanti for avkasting. Å at hver enkelt får gjøre sin egen research for hva de vil risikere pengene sine i :sweat_smile:

3 Likes

«Akronymet for det nye departementet – DOGE – sammenfaller med navnet på kryptovalutaen Dogecoin som Musk promoterer.»

5 Likes

4 Likes

Prøver å forstå dextools.io
Trader man rett fra Ledger da med dextools som trading-platform? Slik at man unngår f.eks å først overføre til Binance - trade der - så evt overføre tilbake til Ledger for lagring?

Eller følg det en tidligere mma fighter tilfeldigvis sier på en podcast…

2 Likes

Pnut stammer fra valgkampen i USA da politiet tok seg inn og drepte et kjæledyr i New York. Så snakket nok Joe om det etterpå i likhet med alle andre på konservativ side i verden.

2 Likes

Mens jeg leser meg opp på ledger og alt annet så gjorde jeg to kjøp på Firi.

Nå landet jeg på ADA og XRP, og der har jo forsåvidt gått bra disse 3 dagene.

Men samtidig så innser jeg hvor idiotisk det var å kjøpe disse da jeg har null kunnskap om de, og jeg aner ikke hva som gjør at de stiger, hvor mye de har potensiale til å stige og hva som skiller de fra alle andre coins der ute.

Så fornuften i min sier selg og ta fortjenesten, men samtidig så er det spennende å se hvordan det ser ut over lenger tidshorisont.

I prosent er det jo en solid fortjeneste sammenlignet med fond som er min langsiktige sparemetode, men i penger så er det jo ikke all verden når en holder seg innenfor 4-sifret beløp.

Ada er dønn kjedelig men solid og stabilt, av de mest desentraliserte og Hoskinson bryr seg “null” om den typiske kommersielle siden, derav dønn kjedelig. De bygger sakte men sikkert og har som ambisjoner om å bli det foretrukne nettverket som andre kan bygge på referert til som blokkjedenes internett. Han var med å starte Etherium.

Edit: min nest største posisjon etter btc.

Hva med XRP? Bare å kvitte seg med å ta fortjenesten? Dette var jo rent impulskjøp uten noen form for bakgrunnsinformasjon, ren lotto i grunn.

Angående ledger, kan alt av coins overføres til denne, eller kun utvalgte?

Si jeg lander på å beholde BTC, ADA og for eksempel DOGE det neste året, kan alt dette lagres på ledger, og kan der overføres fra Firi til ledger siden jeg nå valgte å kjøpe på Firi?

1 Like

Ta gevinsten og gjør skikkelig research på hva du kjøper. Fordel for nervene om du har skikkelig overbevisning og en plan.

1 Like

Du har jo det tekniske da :+1:

1 Like

Like artig om man sammenligner med f.eks fartcoin. Mcap 260 mill USD.

2 Likes

Det handler om sykluser og skjønner man de er det ikke sååå vanskelig. Må bare vite når man skal gi seg :yum:

1 Like