Ja nytt år og nye muligheter
The fusion of blockchain and real-world assets (RWAs) is revolutionizing finance. Imagine owning a piece of property, gold, or even a business through a digital token. That’s the magic of RWA crypto projects—they bring the physical world to blockchain, making investments more accessible, faster, and secure.
How It Works
-
Tokenization : Real assets like real estate or gold are turned into digital tokens. For example, a $100,000 house could become 10,000 tokens worth $10 each.
-
Blockchain Power : Blockchain keeps transactions secure, transparent, and tamper-proof. Payments and ownership transfers happen automatically via smart contracts.
-
Global Access : With RWAs, anyone, anywhere, can invest or trade without relying on banks or brokers.
Why RWAs Are Game-Changing
-
Affordable : Invest in fractions of high-value assets, like property or bonds—no big budgets required.
-
Liquid : Trade these tokenized assets instantly, like cryptocurrencies.
-
Secure : Blockchain ensures clear, tamper-proof ownership records.
-
DeFi Ready : Use RWAs as collateral or earn rewards through decentralized finance.
Examples of RWAs in Action
-
Real Estate : Own part of a rental property.
-
Gold : Invest in tokens backed by physical gold.
-
Bonds : Access smaller, affordable units of government or corporate bonds.
-
Supply Chains : Track and verify products with blockchain transparency.
Why It Matters for YOU
RWAs bridge the gap between traditional assets and blockchain, making the real-world economy accessible to everyone. Whether you’re diversifying your portfolio or unlocking new DeFi opportunities, RWAs are the future of investing.
Vil tippe det var mye transaksjoner mot Solana pga. Kekius maximus og noen skulle inn/ut.
Nei det er feil tolkning. Dette har vært fakta hver mnd siste halve året. Lenge før Maximus var et tema.
Cardano går bra. Blir spennende om den klarer ath i år, de fleste youtubere som følger den har 5-6 $ som target selv om man skal ta det med en god klype salt.
ADA på 6$ gir en marketcap på 240,375,475,485$ grovt regnet halvparten av Ethereum per i dag.
Hva er begrunnelsen for kursmålet? 600% er jo heftig selv i krypto når man er en Top10 coin.
Skal ADA ta så store markedsandeler innen DeFi og Web3 fra ETH/SOL? Eller er det at markedet generelt skal opp 400-600% i deres øyne? Slik at dette gjelder f.eks Solana, TRON og AVA også?
Hoskinsons mulige samarbeid med Trump-regjeringen og Musk kan jo gi en skikkelig boost for Cardano samt nye oppdateringer i nettverket. Men ingenting er sikkert.
Er det ikke potensielt L2 nettverk for Bitcoin Cardano sikter seg inn på nå da?
Er det det de skal til med nå ja. Defi ble vel absolutt ikke noe sukksess der.
Mye drømmer på Hoskinson om ikke annet. Skulle vel bli større enn både Btc og Eth til sammen
Ok, men kilden til han YouTuberen er jo «trust me bro!»
Sjekk Monero markets litt lenger nede
Jeg ville ha forholdt meg til de med høyest confidence på Coinmarketcap. Har du prøvd Kucoin?
Jeg bruker KuCoin, de har Monero, det er så og si likt som Binance
Da kjøpte jeg Monero for første gang også, ikke sperret på kucoin
Det er dyrere å bruke kort da, sender tether fra Revolut jeg, kan veksle fra Fiat til tether gebyrfritt
Du får et overslag på hva det koster
Monero?
Hva for noe kriminalitet er det som foregår her?
Revolut er forøvrig veldig bra og enkelt om man ønsker å handle krypto med bankkort.
Binance. Da må du kjøpe Binance Coin også, som er en fundamentalt god coin med adopsjon.