Roger âBitcoin Jesusâ Ver pĂ„ The Tucker Carlson Show
Alt season er her. Brudd ned for Bitcoin Dominance
VanEck i gÄr
https://www.vaneck.com/us/en/blogs/digital-assets/matthew-sigel-vanecks-10-crypto-predictions-for-2025/
Hva er det som gjÞr at det er sÄ ekstremt mye snakk om XRP over alt? Dukker opp pÄ TikTok, YouTube osv konstant. Alltid fokus pÄ samarbeid med Mastercard, banker som skal bruke XRP til overfÞringer osv
Er det noe i dette? Virker veldig spesielt
Folk forelsket seg i denne i 2017-bullrunnet. Da gikk den jo voldsomt ogsÄ. Hvorfor folk havner pÄ denne i dag nÄr vi har sÄ mye spennende Ä velge mellom er en gÄte for meg ogsÄ.
Noen som plukket opp $GNON @ 0.014?
Dagens News ( PSâ dette trenger ikke bety listing pĂ„ binance, men muligheten for at dette ble/blir et vinnerlodd Ăžkte betraktelig)
Kjipt dette kom i det sure markedet som er nÄ.
Grattis med Gnon!
Takker, men om binance blir realitet, har avkastningen sÄ vidt begynt
Kun @ 50$MM mcap as we speak
Binance betyr 10-15X til?
Hva er beste (og billigste) mÄten Ä overfÞre fra Phantom til bankkonto? (Revolut?)
KjĂžpte du rundt 0.014 ish?
Om Binance kommer, tror jeg den blir pumpet hardt ja.
How much, i do not know.
(Pnut gikk fra 0.1 til 2$ nÄr Binance ryktet kom, til listingen var i boks)
Men $Gnon viser styrke, tross at $SOL er ned de siste dagene.
Tror den har mer Ä gÄ pÄ.
Men om du alt har opplevd 4x,-5Xer det jo ikke dumt Ă„ ta tilbake innsatsen đ€·đœ
Ă
la rest stÄ som en potent rocket
jeg gÄr via min Ledger, sÄ nÄr jeg veksler inn coins til SOL/ETH sÄ havner det tilbake pÄ Ledger adressen.
Derfra er det billig Ă„ sende ( Vis Ledger Live) til for eks Binance ( for mulig revolut uttak?) eller eventuelt FIRI?
KjĂžpte dessverre ikke fĂžr et pr dager siden men det var nok til det gikk opp pent i dag.
Firi har jeg hĂžrt er dyrt og tregt, men det fungerer sikkert
Ok, husk. Du gjÞr hva du vil med din investering, er du fornÞyd. SÄ casher du nÄ.
Jeg kan ikke vite, eller garantere at det blir noe av Binance, ei heller om den plutselig krakker totalt.
Mange som har gode gevinster pÄ nÄvÊrende nivÄ.
SĂ„ om en whale dumper, kan den fort gĂ„ litt ned đ«Ą
Det er long term holders som selger nÄ. Ikke mange av de igjen siden mange av de som regnes med som lth er mistede nÞkler.
72,8 millioner transaksjoner pÄ Solana i gÄr. Mer enn alle andre Kryptoer tilsammen. 67% av alle Krypto transaksjoner skjer pÄ Solana.
Tror du mange av disse er trading bots?
Nei jeg tror de fleste er gaming transaksjoner pÄ smÄ belÞp.
65% av transaksjonene pÄ Solana gÄr ikke igjennom. SÄ flere misslykkede transaksjoner enn de som gÄr igjennom. Men Solana teller alle transaksjoner ogsÄ de som regnes som bare en melding. Men med et slikt volum sÄ er det jo imponerende uansett hvordan man vrir pÄ det.
GÄr godt i dag