En cold wallet som er hacket var det jeg hørte i går.
Multi-signature cold wallet. Ouch. Det er absolutt ikke bra vi er der.
Hadde vært artig å visst hvilken type wallet det er snakk om.
The breach occurred during a routine transfer from Bybit’s ETH multi-signature cold wallet to its warm wallet. The attackers employed a sophisticated method, manipulating the transaction by masking the signing interface. This deception displayed the correct address while altering the underlying smart contract logic, enabling unauthorized access to the wallet
Syns at Bybit garanterer for tapet gir tillit.
Yes ByBit har vist nok lukket ned alle Cold Wallets for the time being i følge “Crypto Town Hall”; meget sofistikert hack er vist nok Nord Koreanske Lazarus som står bak, man skal ikke se bort ifra at de kanskje hatt noen insiders til å hjelpe til.
Tipper det ligger noe i dette ja. Kan ikke fatte hvordan de skal ha klart det uten.
Har de noe valg?
(Og ja, det ligger flere lag i det retoriske spørsmålet)
Nei de har jo ikke det. Men det er bra likevel. Men mye Ethereum som må kjøpes nå så det kan jo føre til oppgang der.
Feb. 24: Holesky Testnet forks—stress-testing the changes.
March 5: Sepolia Testnet upgrade for application-level testing.
March 6: Devs meet to decide mainnet timing (if all tests succeed).
April 8: Potential Mainnet launch—Pectra goes live!
Her har vi en som beriker seg selv tenker jeg
Gjenstår å se om det blir noe av. Jeg tenker det bare er Trump som blidgjøre hans beneficiaries, knkludert han selv.
Altså hva faen er vitsen med et strategisk reserve når de kan lage sin egen blokkjede for å oppnå det de ønsker. Sier seg selv at dette er noe vås
Jeg må si jeg er noe av en bitcoin maxi ihvertfall innenfor krypto og forsto aldri helt hvorfor bitcoin dominance ble så utrolig svak når mesteparten av annen krypto sant og si var bare piss.
Synes verden er mer logisk nå
Må si meg uenig der. Btc dominance vil nok veldig snart bryte ned. Og mindre logisk vi er i nå kontra andre bullrun. Fartcoin,fartboy osv som mooner sammen med daglige meme/rugpulls på Solana nettverket.
Er nok snart på tide at ny og lovende teknologi stiger samt mye memes helt uten noe verdi kollapser.
Det meste av Thorchain er hvitvasking av krypto stjålet fra Bybit