Er ikke solana bygd på ethereum?
Nei. Solana er layer 1.
Vet ikke hvor mange her som hodler CRO (cronos) token, men ville nok fulgt med Proposal - #29. Cronos New Golden Age to Onboard Billions and Invest in the US - Cronos POS V5 upgrade om den får gjennomslag eller ikke, men de ønsker å undo 70B burn av CRO token og få den tilbake til 100B som vil si at antall tokens vil øke med 3x.
Er en del argumenter om at dette er bra for CRO The New Golden Age for Cronos, og at siden vesting perioden vil vare en stund så vil ikke dette påvirke prisen, personlig så tenker jeg bra long-term men ikke så bra short-term og har selv solgt meg ut av CRO, ingen anbefaling her «Do your own Research» men tenkte greit at folk som er investert her får med seg det som skjer her iaf.
Er det noen flinke TA folk der ute som studerer de største kryptovalutaene (Ethereum, Solana, Ripple, Cardano og Dogecoin) Som har noen formeninger om hva som ser ut som den beste investeringen fremover etter denne nedgangsperioden?
Jeg er fornøyd med Bitcoin exponeringen, men vurderer noen extra innskudd i de andre. Ethereum har jo ikke vært oppe på ATH engang i dette runnet. Vurderer sterkt å øke beholdningen her. Mens Solana har droppet overaskende mye er jeg usikker på om jeg vil investere så mye mer her pga. alt støy rundt Solana i det siste. Samme gjelder Ripple egentlig.
Vurderer selv å øke i Doge/Cardano og Ethereum.
Hva tenker folk? Hva er folk mest bull i fremover?
Ethereum har mest å gå på. Best posisjon mot det institusjonelle markedet, som er det som entrer nå.
Syns XRP ser best ut teknisk. Ser bare på lang horisont.
Solana er suverent billigst sett opp mot vanlige parametere som hastighet, lave omkostninger, verdi per bruker, verdi per transaksjon etc.
Jeg tror Bitcoin vil gå lengre ned mot 74k før det snur. Hva tenker du om Solana? Kan den falle ned mot 100 eller holder den rundt 112-115?
Den kan falle mer hvis Bitcoin blir værende på 74. Stoler ikke så mye på støtter i alts.
For meg er ikke selve tallet så viktig. Altså kurs. Men mer timing i forhold til fear/greed, RSI, momentum og syklus.
Hvilken altcoin ETF kommer først? XRP eller Solana?
Tror HBAR😁
Dogecoin
Jeg tipper Dogecoin blir nummer 3 eller 4. Søknader er levert fra flere.
En rekke av mine mindre altcoins stiger idag 2-siffret prosent samtidig som Nasdaq-100 er ned over 5% idag