Det meste av dette skjer, og vil forsette å skje, på Ethereum:
Ser ut som Powell har sparket i gang ny oppgang. Vil dette skje på nytt?
Oppgangen i markedet slutter ikke med at 82% av de Morgan Stanley spurte sier at de ikke eier kryptovaluta.
Liten long eksponering i BTC og ETH sammenlignet med 2022.
Disse tallene tyder på nye høyder i pris og eierskap i løpet av denne syklusen.
2026 vil bli heftig 
Når setter SOLana ny ATH?
Her var det ikke mye liv 
Når det er stille ifjøset det går bra. Aktiviteten tar seg opp når det går nedover igjen 
Salg på Ethereum treasury selskaper nå! Selv ville jeg gått for denne porteføljen akkurat nå:
40% SBET
30% BTCS
30% ETHZ
Hva mener du med salg? Ser du på mnav multipler?
Hvis disse vaker rundt x1.0, er det ikke da like greit å kjøpe underliggende aktiva(altså krypto direkte?)
Regner med selskapene har kostnader som alle andre selskap, hva er det som dekker disse om nav ligger under 1? Da driver de med underskudd og tapper reservene for å holde drift, sånn egentlig?
Er heller ikke mye gjeld, men hvilken type gjeld og til hvilken pris? Konverterbar?
Har kanskje poengtert dette før, men selskapene det gjelder er vel kun et verktøy for mandatdreven kapital å få denne eksponeringen.
Hvis man ønsker å eie krypto, hadde jeg satt pris på en forklaring rundt hvorfor jeg burde kjøpe disse selskapene istedenfor aktiva de handler i.
Han mener nok at enkelte selskap har mnav under 1
Æ holder SOL, kommer den over 220 USD, så skal den teknisk ett stykke til opp. Ingen anbefaling om kjøp.
Jeg holder Sol og Sui
Spennende om SOL klarer å konsolidere rundt 250USD, for så å bryte videre opp 
Ingen anbefaling om kjøp / salg / hold.
Fiat er en svindel som beriker staten, bankene og de som kan låne mest. Dette på bekostning av alle de andre som blir offer for inflasjonen. USA nyter godt av at de også kan svindle ikke-amerikanere siden de har verdensvalutaen. Nå har de fått et nytt verktøy for å svindle mer folk i form av stablecoins.
Du mener det hadde vært bedre dersom verden kun hadde Ethereum?
Du låner x-antall ethereum for 5 mill NOK idag for å kjøpe bolig og betaler tilbake samme antall erhereum over 20 år uavhengig av hvordan prisen på eth svinger 
kan fort dyrt 
Vil ikke være noe problem hvis alle bruker ETH. Da vil kursen være relativt stabil. Renten vil settes fritt av markedet, og man trenger ikke noen få sentralplanleggere til å gjøre den jobben. Fungerte greit da man brukte gull. I mellomtiden så kan man bruke Liquity V2 for å låne BOLD (stablecoin baket av ETH) med sine ETH.
Stabil mot hva?
I og med at man ikke kan trykke ethereum slik man kan med fiat så hadde jo folk blitt tvunget til å kjøpe eth. Sier seg selv at prisen neppe ville vært stabil.
Noen kjøper, andre selger. Bankene nå i dag har lisens til å printe når de gir ut lån. De kan dermed kreve renter på noe som de har skapt fra ingenting. Ikke rart at det blir inflasjon av dette. Fra 1816 til 1875 hadde vi en sølvstandard her i landet. Fra 1875 til 1914 hadde vi en gullstandard. Dette var en periode uten nevneverdig inflasjon.