Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Ikke enda, men får jeg problemer skal jeg vise til de mange overføringene UT av banken som klart er til kryptokjøp. Så lenge jeg ikke tar ut mer enn jeg har lagt inn antar jeg det er problemfritt, også en del gevinst vil jeg tro går bra…

1 Like

Trikset er om Mirai danner en egen vanlig bank og setter i gang med lån og hele pakka; det hadde vært gøy.

Det hadde det.

Helt klart! Og Unidex kommer til å samle også den tradingen i samme terminal…! Gleder meg til å se utviklingen.

2 Likes

Man holder jo ikke på med dette for å ha et mål om å komme i break even. Så gevinst eller ei skal ikke noe å bety.

Grayscale kjøper alts:

3 Likes

Valutalån i krypto kan jo være interessant :slight_smile:

1 Like

1 Like

Hei folkens,

Jeg har gått inn i HTR (Hathor). Pris 0.41$.

:green_circle:75m market cap
:green_circle:0 tx fees
:green_circle:instant tx’s
:green_circle:smart contracts
:green_circle:side chains
:green_circle:nft’s live
:green_circle:defi soon
:green_circle:chrome extension wallet live
:green_circle:hathorswap soon

Green bitcoin mining!

Skulle ønske vi hadde med Trond Bjorøy her på tekinvestor!

Som alltid, husk din egen research.
Husk å investere litt i første omgang, da BTC kan fortsatt korrigere lenger ned.
0.36$ vil være veldig bra inngang i så fall.

1 Like

Vet du hva max supply er på den? Blir alltid skeptisk når fully diluted mcap ikke vises. Også «Defi soon» kan bety mye, blant annet at det blir staking; som ofte betyr mye utvanning, spesielt i starten.

Godt spørsmål, som vanlig @VargVemund . Jeg er usikker hva den fully diluted MC blir, men jeg skal grave litt på det.

Jeg mener de har et bra konsept, kan opprette hvilke som helst coins nærmest på minutter, uten å kjenne til koding.
Mine bitcoin miljøvennlig er også veldig bra, det tror jeg blir full fokus på nå fremover.
Ingen fees heller og du må legge på bordet 1 HTR per 100 coins.

1 Like

Tatt ut haugevis fra bitmynt til sbanken, ingen reaksjon

Denne holder seg så bra, tross relativ store rystelser i markedet.
Blir spennende å se hva announcements blir.

1 Like

Blir det en ny korreksjon/nedgang i krypto snart tror dere? Får ikke med meg alt av nyheter, ser de fleste har blødd over helga og fortsetter.

1 Like

Kina svinger slegga. Ikke plassen du vil være miner omdagen.

1 Like

Kina har til nå stått for veldig mye av miningen så kinesisk miningforbud vil gi ruglete marked fremover, men jeg tror ikke det er så dumt for verken Bitcoin eller krypto på litt lengre sikt. Ser for meg at minerne finner andre regioner og muligheter utenfor Kina etter noe tid, og en redusert Kina-andel på mining er vel i seg selv også positivt.

3 Likes
3 Likes

Sikkert dumt spørsmål, men skulle ikke dette hjulpet prisen opp hvis det kun er mining som er ulovlig og ikke bruk?

Satt selv og tenkte på dette…var ikke scarsity litt av sellingpointet til btc ?

ETH er nesten nede og tester en langsiktig støtte på rundt $1900 - ved brudd ned herfra så kaster jeg resten av det jeg holder i ETH nå og venter på en klart definert trendkanal før jeg begynner å trade igjen.

1 Like