Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Det satses ihvertfall penger. $275 mill i langsiktige sponsoravtaler siste mÄnedene.

Og denne aktĂžren har vel et samarbeid med Visa for bruk.

Ja - men nÄr man tenker pÄ at hele samfunnet kommer til Ä vÊre kryptobasert om noen Är sÄ er det ikke sÄ heftig likevel
!

Interessant konsept og hadde man fÄtt med seg dette tidligere kunne man vÊrt med om pÄ trekning til Ä eie en egen Hirst til en relativ billig inngang :man_shrugging:

1 Like

kloke ord av en meget kompetent person :relieved:

Bra helg enn sÄ lenge

2 Likes

Noen som vet hvordan ting ligger an med Glitch? Tross liten oppgang i helgen for BTC og noen ALTs sÄ gikk den heller ned


Ja, de kunngjorde sitt nye Roadmap og noen ting ble utsatt fra Q3 til Q4. SĂ„ var det en crypto influencer som solgte seg ut.

Personlig er jeg bull pÄ Glitch. Har ogsÄ lastet litt mer opp pÄ dagens nivÄer, men er relativt sett lavt vektet i Glitch.

1 Like

Jeg har kjÞpt litt mer siste uken. Syns oppdaterte roadmap ser bra ut. At ting ville ta litt mer tid burde vÊre forventet, men jeg er enig med de som syns CEO Sean er litt klovnehypete. Tror dog ikke at man har dÄrlig tid i Glitch. Andre case som fÄr oppmerksomhet nÄr Mainnet kan vÊre ca halvÄr unna.

1 Like

Denne ble publisert for noen dager siden

1 Like

Jeg har lastet opp mer i Glitch pÄ 0,17, har doblet posisjonen. Jeg tror dette er et bra R/R bet. De virker som et veldig solid team og et spennende case. HÄper at prisen begynner Ä stige sakte men sikkert oppover igjen. Under lanseringen var prisen 0,09.

Skryte pÄ seg formue og eiendom som ikke finnes for Ä sÄ verve folk og gi rÄd. :sweat_smile: sikkert morsomt Ä vÊre han nÄ :sweat_smile::sweat_smile::see_no_evil:

2 Likes

personlig tragedie dette her, men hÄper en del lÊrte av det greiene der. blir vel noen sÞksmÄl og slikt mot han nÄ sikkert sÄ han fÄr vel sin straff ogsÄ.

Lurer litt pÄ hvordan han Finansprofesoren som utaler seg fÞler. Han var jo akademisk alibi for harmonychain.

2 Likes

:joy::joy:

Vi fÄr satse pÄ at utviklingen gÄr som planlagt

1 Like

Noen som har brukt denne siden ?
Erfaringer ?

Funker veldig greit. Beste lĂžsningen i Norge.

2 Likes

RSR

Lebanon er pÄ trappene med Nassim Taleb i spissen.

Venezuela, Colombia, Panama og Argentina er allerede med.

1 Like

Her ser vi RSR appen i demonstrasjon og hvordan folk beskytter seg mot hyperinflasjon i Venezuela.

Jeg tror denne blir stor hvis adopsjon gÄr riktig og flere land tar den i bruk.

Teknisk forklaring hvordan RSR/RSV beskytter mot inflasjon:

1 Like