Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

RVP oppdatering.

Bra intervju med CEO Rob Rosenthal

2 Likes

Noe ny informasjon han trekker frem i intervjuet?

Han fÄr gode spÞrsmÄl om hvordan Revolution Populi skal fÄ til det de har tenkt. Anbefaler Ä se intervjuet.

Han er klokkeklar i talen og tror pÄ produktet de skal bygge. Veldig flink CEO.

2 Likes

Bra intervju! Fikk enda mer troa nÄ, fylle pÄ senere nÄr den dropper igjen

1 Like
1 Like

Kan se ut som markedet satte pris pÄ dette. Blir spennende Ä se hvordan det gÄr fremover.

2 Likes

Hvordan beskytter dere deres kryptoverdier? Etter et halvt Är med Metamask har jeg nÄ bestilt en Ledger Nano X, da summene begynner Ä bli store nok til at frykten for Ä bli lurt/hacket nesten gÄr utover nattesÞvnen.

Benytter Ledger Nano S, men har vĂŠrt litt slĂžv i det siste og hatt en god del liggende pĂ„ Binance. MĂ„let er Ă„ gevinstsikre i lĂžpet av hĂžsten, og jeg vet med meg selv at det sitter lengre inne Ă„ gjĂžre det nĂ„r verdiene ligger i safen (nano s’n), enn om de allerede ligger pĂ„ bĂžrsen.

Noe stÄr hos miraiex, litt pÄ en sw wallet og noe pÄ en hw wallet.

Stoler pÄ Kraken inntil videre :slight_smile:

Det skulle gÄtt an Ä koble ledgern opp mot eksisternde wallet pÄ Metamask. En mÄ vel overfÞre penga over til ny konto og hvis det er eth nettverk koster det i seg selv masse med dagens gas fees. Korriger meg om jeg tar feil altsÄ. Mener intern overfÞring koster like mye som vanlige trades.

Fungerer ikke dette da (jeg har gjort tilsvarende mot en software wallet)?:
https://metamask.zendesk.com/hc/en-us/articles/360020394612-How-to-connect-a-Trezor-or-Ledger-Hardware-Wallet

Man mÄ vel genere nye seed phrases/keys for at det skal vÊre sikkert. Jeg finner bare poster pÄ reddit om dette
 Virker som man mÄ overfÞre.

Jeg har en del pÄ Binance, en del pÄ Kucoin, litt pÄ Coinbase Pro, en del pÄ ethereum (metamask), en del mindre pÄ Fantom, en del staket pÄ Invictus (C20 og C10; er godt fornÞyd med Ä vÊre deltakende i markedet uten Ä mÄtte fÞlge sÄ mye med hele tiden - noe jeg selvsagt gjÞr uansett men Ä ha en del i fond er godt for meg). Har en hardwarewallet men ikke brukt den enda. Det kan vÊre aktuelt Ä kjÞpe noe for langsiktig sparing og ha der, men synes det er litt knot med hw.

Utrolig om det stemmer, det ville gjort det helt uaktuelt for meg Ă„ overfĂžre i hvert fall
!

Man kan koble sammen Ledger og Metamask, men jeg kommer nok til Ă„ flytte alt til Ledger uansett. Å betale noen hundrelapper for Ă„ flytte noen hundre tusen til en tryggere wallet er liten pris Ă„ betale syns jeg.

Noen hundrelapper du liksom. Har du ikke sett prisene nĂ„đŸ˜…

Enig med at hw er knot, spesielt da ikke alle stÞttes og man mÄ legge inn pÄ alternative wallets der man igjen knytter opp sin legder. Eksempelvis Ada, der mÄtte jeg bruke Deadalus wallet.

1 Like

Om jeg f.eks skal overfÞre min beholdning med RVP vil det nÄ koste ca. 27 USD.

1 Like

Mulig det er billigere Ä overfÞre innad i Metamask, isÄfall er det bedre enn Ä trade. I bilde er det en forespÞrsel om Ä bytte 60 dollar med Dec til Rvp. :man_shrugging:

Swapping i Metamask er svindyrt, og kan ikke sammenlignes med en enkel transfer :blush:

1 Like