Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Det var godt å få bekreftet :grinning_face_with_smiling_eyes::pray:

Vil anbefale å bruke MEW til overføre til og fra ETH wallets, da kan du selv bestemme om du vil bruke laveste gas fee tilgjengelig på markedet :ok_hand:

MetaMask ETH addressen din kan og åpnes via MEW så lenge du har secret tilgjengelig :+1:

1 Like

Thanks :grinning_face_with_smiling_eyes:

Har du bare en eller to eller ti coins kan jeg skjønne deg

Regel nummer 1: gi aldri fra deg din private nøkkel til dine verdier. MiraiEx, Coinbase, Bittrex ← keep out. Samme dritten.

Gir aldri bort nøkkler, men har ingen problemer med å ha krypto stående hos MiraiEx.

#IDIOTA

image

Hva er det? eller sammenhengen?

Ingen sammenheng med noe som helst som er skrevet av meg her inne, bare det at en IOTA grunnlegger saksøker IOTA. Derfor IDIOTA :joy: For et idiotisk opplegg! Viser hvor umodent marked Norge har innen krypto.

1 Like

Hvorfor ble Bitcoin laget?

For å kvitte seg med mellomledd som for eksempel banker, eller(?)

Hvorfor da bruke MiraiEx, Coinbase, Bittrex og / eller andre kryptobørser? Det er jo bokstavelig talt akkurat det samme som en vanlig bank som du kjenner den idag! Eneste du gjør er å gi fra deg din private nøkkel til dine verdier. Blir jo akkurat som vi har det idag! Komplett idioti!

For å veksle til usd eller eur?

Egentlig, er det «ingen» som vet hvorfor Bitcoin ble laget. Om det var en person, en gruppe mennesker eller til og med etterretning som sto/står bak vet vi heller ikke.

Hva som blir utfallet på lang sikt er det heller ingen som vet, jeg håper og tror at Bitcoin ble laget som en direkte betalingsform for å løse en del problemer, desentralisere finansiell makt feks.

2 Likes

Er det virkelig en desentralisert finansiell makt med aktører som MiraiEx, Coinbase og Bittrex?

Ingen vet hvem Bitcoin creator er og vi får nok aldri vite men Charles Hoskinson (ADA) og Vitalik Buterin (ETH) i hvert sitt intervju med Lex Friedman nevner følgende personer som mulige kandidater bak bitcoin :

Nå blir sannsynligvis PSG gjengen som trodde de skulle bli rike på PSG-krypto robbet. Har ventet på det… Blir spennende å se om det er styrke nok i PSG-valutaen til at de klarer å ta ut pengene de trenger for å betale lønna til Messi, eller om den bare trykkes ned.

Eller er dette smutthullet som gjør at olje sjeiken klarer å overføre penger til klubben innenfor UEFA-reglene ved å kjøpe krypto når klubben selger?

2 Likes

Hva har dette med Norge å gjøre? Joda, saken har gått i Norge pga David S er norsk, men utover det?

Interesse av å åpne en egen tråd på Ripple XRP? Hvis så, kan noen ordne det? Hadde vært interessant og hatt n tråd for å diskutere rettsak, kurs utvikling og potensial

1 Like

Prøv søkefunksjonen :blush:

Værre var det ikke:)

2 Likes

For de som er interessert i gaming og Krypto kan anbefale å teste ut Dark Forest:

Ser ut som Harmony chain og lanserer et spill snart der man kan mine minerals (NFT) gjennom farming: