Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Apropos NFT, i en slik setting sÄ tror jeg teknologien har sin plass:

What is Evolution Land

Evolution Land is a virtual simulation blockchain game that supports cross-chain interactions. The game will have up to 26 continents, each of which is deployed on a different public chain. Two continents have been built so far and have been deployed on Ethereum (Atlantis Continent) and Tron (Byzantine). The governance parameters, such as the trade tax rate, will be set by players. Users can buy and sell the land and have apostles to mine precious elements, perform construction work, manufacture equipment, etc. Apostles may have offspring inherit or mutate their genes and improve their abilities by upgrading their talents and gear. There is a miner in career choices and warrior, architect, musician, doctor, and many others. Different continents will evolve into independent countries, and there will be trades and wars between the nations through the cross-chain technology powered by Darwinia Network.

Evolution Land integrates various gameplays, including management, collection, education, gene, battle, auction, and game, which will continuously be evolving.

Different from traditional games, gaming logic is written in smart contracts and deployed on various blockchains. There’re no black boxes. Game UI is a separate layer. Anyone can develop their own UI or tools to interact with the game. Fungible tokens and non-fungible tokens are used extensively in Evolution Land. Any interactable game entity is either FT or NFT, truly owned by players and secured by underlying blockchain technology.

1 Like

Hvordan gikk det med Tether og fristen deres for Ă„ levere dokumentasjon i forhold til pĂ„gĂ„ende etterforskningen rundt “unbacked Tether”??

Er man kommet noe lengre her eller er det fremdeles pÄstand mot pÄstand?

LÞfter frem den her igjen. KjÞpte litt for en ukes tid siden og har gÄtt fra $1.19 til nÊrmere $2.00. Økende volum dag for dag, men samtidig fortsatt MCAP under $8m fully diluted.

Har brukt traderen deres for Ä kjÞpe coinen, og har et ganske nedstrippet design - men relativt enkelt Ä bruke selv om jeg slet litt med Ä fÄ lagt inn limit-ordre grunnet noen smÄbugs. Forventer at disse bugsene utbedres, men fÄr fÞlge med fremover.

Har tatt et relativt stort lodd til alt-coin Ä vÊre i den her og liker det jeg ser sÄ langt :slight_smile:

Men som alltids, DYOR osv, men jeg tar gjerne flere Ă„ diskutere denne med og for ikke Ă„ bli helt sveiseblind :slight_smile:

1 Like

Enig, UNIDX er en av mine topp 3 alts. HovedÄrsaken er at den fyller et behov jeg selv har hatt, nemlig limit-ordre pÄ eth og bsc, og flere chains kommer, og at jeg fÄr kjÞpt/solgt til den beste prisen pÄ allebÞrsene unidex kobler til.

Noen bÞrser har nemlig lite liquidity, sÄ nÄr noen kjÞper/selger stÞrre mengder kan det skape store svingninger i pris, som unidex (jeg som kjÞper/selger snapper opp). Har kanskje hatt en 15 ordre gjennom systemet sÄ langt og det funker fint. KjÞpte VRA til nÊrmere halv pris i forhold til sentraliserte bÞrser.

Hleder meg VELDIG til limit-ordre pÄ BSC, for det er ofte ekstreme wicks, dessuten mulighet til Ä snipe ordre idet en ny coin legges pÄ markedet. For eksempel!

Unidex.exchange har en kalkulator mederst pÄ siden der man kan leke seg med volum og rewards man fÄr ved Ä eie UNIDX.

1 Like

Jeg har ogsÄ endt opp med et forholdsvis stort lodd her. Liker at du kan legge limitordre og dra nytte av stor spread pÄ exchanges med lite likviditet. Pluss at du fÄr en andel av det Unidx henter inn i fees. Mangler bare volum gjennom bÞrsen nÄ, sÄ er vi good to go. :muscle:

SÄnn kryptomarkedet er idag, syns jeg det ikke virker urimelig med en prising rundt 100-200 i mcap hvis man ser pÄ alt annet som er priset skyhÞyt. Mcap pÄ 100MUSD er jo en smÄpen 15x. Men er nok forholdsvis ukjent for mange enda.

2 Likes

Hvor kan man handle denne? :blush:

Uniswap eller pÄ Unidex.exchange

Hvis du har metamask er det bare Ă„ koble den til en av overnevnte Ă„ handle i vei :+1:

1 Like

KjÞp pÄ unidexbeta.app sÄ sparer dubpenger og stÞtter ogsÄ prosjektet

KjĂžp gull og sĂžlv.

1 Like

16% inflasjon! Sett hamsterne tilbake i hamsterhjulet, de skal jo ikke vĂŠre utenfor buret og sanke frĂž (krypto).

Sikkert lurt i lengden
 La oss alle, frivillig, bare gÄ for diktaturliknende tilstander, sÄ kan vi prÞve Ä samle litt metaller pÄ veien dit.

Bitcoin Cash :ok_hand:, rart hvordan smÄ posisjoner plutselig bli en av de store for altcoins


Byttet ut Bitcoin posisjonen med ZEC igÄr da jeg synes det gikk litt tregt, og ZEC sÄ jevn og fin ut. Den har ikke gÄtt sÄ bra som BCH, men bedre enn Bitcoin. Det var et bytte basert pÄ kun teknisk kursbilde. Verdiene er jo relativt abstrakte uansett, sÄ kryptoen i seg selv pr prisenhet er litt vanskelig Ä gjÞre seg klok pÄ i kort perspektiv.

Over langen vil nok de beste vinne frem.

SÄ litt pÄ dette bildet ogsÄ hvor det ser ut som om det er mer Ä gÄ pÄ

2 Likes

Jeg gjÞr mesteparten av mine handler basert pÄ BTC-chart, men vurderer Ä legge inn salgsordre i USD, for Ä sikre meg.

Her er ZECBTC, ser ut til Ä vÊre litt motstand pÄ nivÄet rundt der vi er nÄ. Tipper den brytes og da er det ganske stor oppside for ZEC ogsÄ. Men den har ikke konsolidert spesielt lenge og kan ogsÄ finne pÄ Ä gÄ videre ned mot BTC.

1 Like

Setter pris pÄ innleggene dine @VargVemund. Kan du forklare litt hvorfor du handler mesteparten basert pÄ BTC chart fremfor USDT?

Byttet ut Eth med XMR (Monero), ser sterk ut

Tenker krypterte transaksjoner har blitt populért etter forbudet i Tyrkia


1 Like

Takk! Jeg bruker BTC-charts av fÞere grunner, fÞrst og fremst fordi jeg Þnsker Ä trade til meg mer BTC, men ogsÄ fordi jeg tror det er i BTC-charts man ser de stÞrste svingningene. De fleste tokens har gÄtt opp i forhold til dollar siste mÄnedene, og noen har gÄtt ekstra mye. Uten Ä vÊre sikker tror jeg noe av hemmeligheten ligger i BTC-chartene. NÄr det ikke er noen tidligere motstand i USD-charts feks kan man kanskje se at det er motstand i BTC-chartet. Ga det mening?

1 Like

Jeg tenker at det kommer litt an pÄ hvilken valuta flest trader fra. Jeg kommer til Ä bruke Bitcoin som base litt jeg ogsÄ for Ä fÄ bedre perspektiv, men liker ogsÄ reine charts da jeg mener de er lettest Ä lese. Det kan sikkert variere hvor det reneste chartet er.

VargVemund sier vel egentlig at USD chartene mangler noe informasjon da de blir for reine, det skal jeg ta til meg og ha i mente.

Om motivasjonen er Ä fÄ flere bitcoin kommer man vel ikke utenom Ä krysse altcoinene mot Bitcoin i chartet.

1 Like

Uansett greit Ä ha BTC-charts i mente, spesielt nÄr BTC topper ut: da vil BTC strÞmme over i bpde USD-par men ogsÄ mange kryptoer; det er det som gir den store blow-off-top-alt-season tror jeg.

HĂ„per noen fler kan komme med sine synspunkter eller erfaringer!

Er det enklest Ä kjÞpe ETH via Metamask for sÄ Ä koble Metamask opp mot unidexbeta.app for Ä kjÞpe Unidx ?

Synes oppsettet pÄ unidexbeta.app var litt vanskelig Ä forstÄ. Ser ut til at fee blir pÄ ca 50usd?

PÄ forhÄnd takk :slight_smile:

Synes VET og XMR holder seg bra til Ä vÊre altcoins
 ADA skuffer litt, mens ZEC Har gÄtt ned en del, men den er jo mindre kjent