Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Var ogsÄ pÄ vei til Ä kjÞpe, men sÄ var den ikke tilgjengelig pÄ Bitfinex, sÄ da ble det med tanken i denne omgang. Synd, for den hadde en herlig dipp etter tipset ditt


1 Like

Cramer starter opp crypto medlemskap

For de som er interessert i launchpads sĂ„ har prosjektet thecurrent.io noe spennende pĂ„ gang. $vlt token med lav mcap for Ăžyeblikket. Prosjekt med ambisjon om Ă„ gjĂžre IDO investeringer tryggere. Med andre ord bli kvitt “rug pulls”. Ikke listet pĂ„ CoinGecko etc. sĂ„ er mulig Ă„ komme seg inn tidlig her. Holder man 50 vlt token sĂ„ fĂ„r man tier 1 og fĂ„r tilgang til presale pĂ„ IDOs.

DYOR selvfþlgelig


2 Likes

Spennende! Basert pÄ det du sier, minner den meg om TrustSwap, som jeg mÄtte ha for Ä skaffe meg Coin. Morsomt nok er det SWAP som har gÄtt desidert best siden jeg kjÞpte. Opp over 1200% sÄ langt (siden i midten av november).

2 Likes

Price discovery pÄ gang i Bitcoin

Ja nÄ er det gang. Alle alt Coins og ser ut til og bryte sperrer. her kan det bli mye spenneded
Øverst er Cardano, SÄ Tronx og litocoin.

Har prÞvd meg pÄ en del lodd i altcoins siste dagene og det ser meget bra ut. Bar hÄper de og klarer og bryte (Da kan de fort gÄ mye og fÞlge Bitcoin)

image

image

image

1 Like

Spent pÄ utviklingen her. Om det blir flyttet fra Alts til BTC nÄ som den har brutt stÞtten, eller om Alts coinsene bare fortsetter kjÞret oppover :thinking:
Liten tendens i siste bullrun i at BTC stiger fÞrst og Altcoinsene kommer etter nÄr BTC mÞter motstand.

1 Like

Ja det er det jeg hÄper pÄ. Jeg hadde flyttet noen k dollar over til Aksjer men nÄ nÄr bitcoin brÞt flyttet jeg tilbakers til Alt coins. De har jo slÄtt bitcoin hver gang det er oppgangs tider.

Jeg har mest i Cardano, den ligger jo helt opp mot brudd, skulle det komme sÄ kan det gÄ virkelig fort opp.

Men en annen som jeg ikke har brydd meg sÄ mye med fÞr er Tronx, de har masse pÄ gang og har akkuratt begynt og gÄ litt, Stoppet opp og falt perfekt ned og pÄ vei opp igjen. Disse har en meget bra hjemme side og er involvert i masse forskjellig. Kan anbefale og se litt pÄ den. SÄ fÄr vi se (Jeg har og spredt pÄ flere store, men ADA er stÞrst.


1 Like

I hvertfall engasjert
 ser jo veldig lovende ut og.

https://www.youtube.com/watch?v=C22V9J9MJj4

Stiger alt i dag pga bÞrsnotering i morgen? Hva tenker i sÄ fall menigheten om retningen i morgen - etter notering? Bir det massiv drop?

Det er vel en risiko det, men hvis de bryter de tekniske stÞttene blir det ofte gode momenter sÄ er det en sjangs for videre oppgang. Spesielt altercoins (tror jeg)
Men nÄr alt ser veldig bra ut kan det for snu


Hmm jeg vet ikke men jeg tenker at krypto fÄr massiv eksponering ovenfor en del an finansnÊringen som ikke er spesielt opptatt av krypto enda, sÄ det kan hende det er en mulighet for mer kapital inn i markedet generelt


Veldig artig Ä ha sittet i 3 Är stille med kryptoportefÞlgen nÄ synes jeg. Har en liten pott XRP som er ekstra hyggelig Ä eie siste par ukene. Lurer dog pÄ om nÄr jeg skal si meg fornÞyd, og nÄr jeg evt. skal samle innsatsen til f.eks. ETH eller LTC som er lettere Ä realisere til Fiat
? Har nÄ 11 coins og det er litt too much


@gatfre rakk du Ă„ selge i tide? NĂ„ raser korthuset snart. NĂ„r som helst.

hehehe, har fÄtt flyttet over til MiraiEx men har ikke solgt ennÄ. Tanken er Ä ri denne bÞlgen litt til og selge 50%. Mye mulig den skal innom 68000 pÄ kort sikt for sÄ Ä falle tilbake. But who knows. Siden Coinbase skal noteres i morgen ogsÄ er det mulig jeg selger med ned til 50% da. :man_shrugging:

Uansett er det jo gratis penger jeg har
 sÄ tÄler litt risk :smile:

1 Like

Godt Ă„ hĂžre :grin:

1 Like

Synes Powertrade Fuel (PTF) ser meget spennende ut. De gÄr live med appen sin nÄ fÞrstkommende Torsdag.

Dette er en app hvor du kan handle crypto opsjoner, og ser for meg at denne kan bli en slags Robinhood for crypto.

Selve token er en DAO token som du kan stake, og som i tillegg gir deg lavere trading fees.

Jeg tok selv en liten posisjon i denne nĂ„ i forkant av lanseringen. Mulig det blir en “buy the rumor, sell the news” event nĂ„r appen lanseres, sĂ„ fĂ„r heller “double down” om den skulle falle noe tilbake over lansering. Jeg tviler litt pĂ„ at det vil skje ettersom den ikke er “mainstream” nok enda, og market cap er kun pĂ„ $55-$60m, men man vet aldri.

Tar man en titt pÄ hvem som backer prosjektet, sÄ er det heller ikke hvem som helst. Her finner man f.eks. Pantera Capital og grunnleggeren av Synthetix.

Noen andre her som har troa pÄ prosjektet?

(DYOR, Ikke ment som investeringsrÄd)

Det er jo ekstremt moment i alle coins nÄ. Tror en mÄ sitte litt til. Jeg gikk inn i gÄr i flere alt coin og de har jo brutt all motstand.

En ting er jo bitcoin cash er jo faktisk langt fra ATH og den brukes jo flere og flere steder som betaling.

Jeg er som mange over, gikk inn i bitcoin i fjor og har nÄ tatt ut akt jeg gikk inn med men sitter fortsatt men 200% + da kan man risikere litt og hive inn i alt coins og sÄ fÄr vi se om momente holder. Hvor stopper galskapen


1 Like

Den slags fyrer opp altseason. NĂ„r nok rikinger har blitt enda mye rikere sitter pengene lĂžst, litt gambling er da innafor for mange. Eller hva?

2 Likes