Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Diem, heter den FB-coinen
 men det vet du nok allerede fra fþr av

Har et mindre antall tokens :v:

Skulle ha fylt pĂ„ nĂ„r den lĂ„ pĂ„ 0,4-0,5 for noen uker tilbake đŸ„Č

Eller fÄ med kona.

Tror det er ganske store muligheter for at disse markedene vil tjene penger i hvert fall
!

2 Likes

Dolce & Gabbana unveiled a collection of dresses, suits, jackets, tiaras and crowns that can be worn by digital avatars and said it would sell them as NFTs, or “non-fungible tokens”, later this month.

NÄr ICX endelig bestemmer seg for Ä pumpe et par dager sÄ gÄr markedet ned. Er det ikke typisk :face_with_raised_eyebrow:

Der ble det rĂždt gitt

Da var vi over 0.07$ for Revolution Populi :muscle: Gratulerer!

Lang vei igjen og ved mainnet lansering blir det nok nĂŠrmere 1$.

3 Likes

Hvis det ikke inntreffer et nytt bear marked igjen snart, er vel tilbake til gamle hĂžyder nesten iaf. :v:

1 Like

Stemmer! Jeg har stor tro at vi er inne i en liten korreksjon fĂžr vi fyker videre oppover. Blir spennende Ă„ se ukes avsluttning for BTC.

For RVP har den gÄtt motsatt vei siden BTC raknet fra 53000$, det er ofte bra tegn.

Jeg er uansett meget langsiktig her og kan vente et helt bearmarked om det mÄ til for Ä innkassere en fin fin gevinst. :wink:

1 Like

Ja er vel flere coins som har gÄtt motsatt vei av BTC er vel kanskje et tegn pÄ at BTC mister litt dominans og man kanskje har mere tro pÄ selve teknologien der utenom BTC ogsÄ :ok_hand::+1:

2 Likes

$0.08 var ikke langt unna, og om momentumet forsetter ser vi nok $0.1 innen oktober. NÄ angrer jeg ikke pÄ Ä nesten ha gÄtt all in i RVP. Tiden vil selvfÞlgelig vise om jeg vil angre i fremtiden. :sweat_smile:

2 Likes

Her tror jeg du fÄr helt rett. 0.1$ innen oktober. Kan ogsÄ se at noen stÞrre posisjonerer seg nÄ.

HBAR snart/nesten ny ATH
 Ikke sykt volum men i hvert fall þkende

4 Likes

Following the outcome of a DAO poll, Washington’s Coin Center has been named as the principal recipient of the funds.

It looks like choppy waters ahead for DeFi, but could pumping a load of money into Washington help the sector weather the storm?

2 Likes

Var da voldsomt sÄ Glitch skulle gÄ. Nesten 50% opp siden igÄr

4 Likes

Ja, jeg har ikke noen stor posisjon der, men verdien har jo Þkt 250 % siste mÄneden, sÄ moro lÊll.

3 Likes

FÞler den stiger litt for fort sÄ jeg forventer sÞrover igjen. Men har godt hÄp for veien frem mot nyttÄr sÄ selger ingenting.

Med sÄ lav mcap og veldig fÄ holders tror jeg kanskje at veksten er en reell reprising, men hvem vet i dette landskapet.