NĂ„ har HBAR passert ATH, spĂžrsmĂ„let er hvor mye krutt den har til Ă„ kjĂžre videre medâŠ
Staking er et tveegget sverd. Veldig bra for HODLere, men ikke sÄ bra for semi-HODLere. Jeg tror ikke jeg kommer til Ä stake storeposisjoner lenger enn et par uker. Staker man i 2 mÄneder kan man fÄ med seg bÄde oppturen og nedturen i en sykel fÞr du har anledning til Ä handle.
Jeg har nÄ ca 50 % av kryptobeholdningen i staking i ADA. NÄr verdiene faller mÄ jeg jobbe som f## for Ä holde meg i water. Var interessert i Ä selge nÄr den buttet imot 3. Var ogsÄ interresert i Ä selge ADA nÄr FTM hadde moment opp for Ä stable en stÞrre posisjon.
Hadde samme problem sist jeg staket, sÄ nÄ hÄper jeg at jeg har lÊrt.
Helt enig brent meg selv pÄ det samme, kjÞrer litt samme strategi pÄ noen tokens men ikke pÄ ADA. Tror Oktober nÄr fÞrste DeFi inntar og fram mot januar blir da vi ser den reelle prisingen til ADA har litt mer Ä gÄ pÄ og tenker ADA vil vÊre en av de blokkjedene som vil fortsatt leve om noen Är har en litt lenger horisont pÄ ADA for min del fÞrste sikring av gevinst skjer ved 10$ temmelig sikker pÄ at den kommer seg ditt
ADA er ganske stor, og det er andre teknologier som ogsÄ har smart kontrakter, og jeg ser ikke helt hvilken edge ADA har i det store og det hele. At ADA tarigjen ETH med det fÞrste fÞler jeg er relativt usannsynlig, det mÄ en del prosjekter pÄ plass fÞrst. Derfor er ADA ganske avhengig av at ETH beveger seg fÞrst. Tror det er andre som har mer potensiale pÄ kort sikt.
ForsÄvidt enig blir nok ikke 10$ med det fÞrste, men det blir nok en reprising av ADA ilÞpet av Oktober. Men det er en del prat om at det vil spyttes inn mer og mer penger inn i Krypto ilÞpet av neste Ärene og sÄ vil tiden vise hva folk er villige Ä betale.
Jeg ser ikke pÄ ADA som en ETH killer og begge kan nok leve side om side en stund er ganske mange andre blokkkjeder prosjekter som vil forsvinne fÞrst fÞr det blir en stÞrre konkurranse Cardano sikter seg og inn pÄ Afrika som sitt marked fÞrst her konkurrerer den nok naturligvis med en andre tiden vil vise hva som skjer med Cardano
Hvem vet om noen smart contracter eller governance i framtiden bestemmer seg for Ä burne supply da kan prisen fort skyte opp ogsÄ.
NÄ er det vel sÄnn at Charles er i mot dette nÄ iaf.
Er nok Þnskelig at Cardano som en plattform etablerer seg godt fÞr man ev. snakker om burn av ADA, Ethereum har holdt pÄ en god stund lenger enn Cardano. Men jeg tror nok pÄ et tidspunkt i framtiden vil supply minskes og prisen skyte opp
Litt spacea om det er burn raten som avgjĂžr om en coin skal gĂ„ eller ikke BĂžr vĂŠre noe fundamentalt der ogsĂ„âŠ
Helt enig nevnte bare at burn kan vĂŠre en faktor i framtiden som kan drive prisen opp.
Men det mÄ andre fundamentale ting pÄ plass som du sier, blant annet et Þkosystem som fungerer og som er i bruk man kan godt fÄ pÄ plass DeFi pÄ Cardano men vis forbruket (antall transaksjoner) er lavt sÄ vil det jo slÄ andre veien i ADA sÄ blir spennende Ä se hva som skjer framover.
SÄ gjelder det ogsÄ disse statlige kontraktene og samarbeidene som Cardano jobber med som er allerede er litt priset inn. Dersom det blir flere av dem eller positive nyheter sÄ kan dette ogsÄ pÄvirke riktig vei, Algorand gikk jo nesten opp 250% pÄ en uke etter avtale med Venezuela.
Apropos smartkontrakter. Litt gĂžy at dette ble skrevet allerede i 1994
https://www.fon.hum.uva.nl/rob/Courses/InformationInSpeech/CDROM/Literature/LOTwinterschool2006/szabo.best.vwh.net/smart.contracts.html
Hei, jeg har 100.000 kr Ä fordele til en hÞyrisiko portefÞlje bestÄende av 3 til 5 krypto med lav og mikro mcap med potensielle 10x ++ oppsider. Tidshorisont pÄ 3-5 Är og gjerne med staking-muligheter. Pengene kommer fra oppnÄdd bonus fra jobben og jeg har rÄd til Ä tape disse. Jeg har forelÞpig sett pÄ Fantom, Enjin, Origin Protocol, Glitch og Multivac. Hvordan ville deres portefÞlje sett ut? Noen tips/ideer til andre coins som er verdt Ä se nÊrmere pÄ?
Du kan sjekke ut Unvest. Nylig lansert.
Prises nÄ til ca. 0,1. ble lanser pÄ 0,028. Den gikk nesten 40% siste dÞgnet fordi dato for lansering pÄ BSC ble annonsert. Hvis den faller litt tilbake kan du plukke opp noen der. Jeg tror den kan mangedoble seg i tiden fremover. De sier de har mange nyheter som blir sluppet i tiden som kommer.
Jeg har ogsÄ litt Glitch. Det tror jeg er det tryggeste mangedoblingcaset. Hvis det ikke blir forsinkelser og mainnet lanseres nÄr det skal, sÄ er det en spennende ny L1 Blockchain som skal vÊre spesielt for defi.
I gÄr ble ITGR lansert (Integral resistance). Den har kun gÄtt tregangeren og har stort potensiale, men anbefaler deg Ä lese deg opp pÄ den. De har en bra Discord.
Tusen takk for tips, skal definitivt sjekke ut disse
Ta en titt pÄ denne. samt anbefales sterkt Ä lese whitepapir pÄ https://nahmii.io
Lanserer ny platform de neste to ukene. KjÞpes pÄ uniswap.
âNahmii 2.0 is a layer 2 for Ethereum built around the Nahmii Virtual Machine, nVM. This upgraded version of Nahmii provides generalised smart contract support and full composability between them. Nahmii leverages patent-pending state pool technology which gives unprecedented scalability. This makes Nahmii the only commercially viable scaling solution for Ethereum.â
Hva er fordelene til Naahmi over si andre L2 som Polygon, Arbitrum, Optimism, osv.?
Ser at det er flere og flere av disse finfluensere som blir Gudfaren selv ved Ă„ proklamera for âsineâ kryptovaluta til Ă„ nĂ„ nye hĂžyder hver eneste dag. ROCK ON! StĂžtter dere alle og hĂ„per pĂ„ en rikdom uten fatteevne for alle mann