Her gÄr det unna! Jeg har faktisk ikke lengre peiling pÄ hva som er innafor Ä forvente til EOY.
Begynner Ä bli bra fart i nahmii nÄ.
Ja leste noe om Nahmii sin Niifi har fÄtt investeringskapital fra Dharma, mulig kanskje ta et lite lodd i Nahmii og
Det som gjÞr at jeg holder igjen pÄ Nahmii er den veldig topptunge eiersitsen
Holders Statistics
Top 10 Holders 94.44%
Top 20 Holders 95.71%
Det endrer seg nok dramatisk nÄr produktet faktisk er tilgjengelig. NÄ er det jo bare early adopters som plukker det opp.
Ny oppgang i vente i krypto eller ned Ă„ teste fĂžr videre oppgang?
Binance du binance. never change.
Er selv strÄlende fornÞyd med Binance, ingen andre er i nÊrheten mener jeg da.
Det vil jo alltid vÊre grÄdige ledere uansett hvor. KRF-lederen ser man jo nÊrmest er desperat etter Ä betale sÄ lide til fellesskapet som mulig. I bedriften jeg er i ser man ledere med millionlÞnninger som tenker kun pÄ seg selv og er kjipe som bare det. Hadde ikke blitt overasket om vedkommende brukte dopapiret pÄ begge sider.
Potensiale for ny ATH for COTI, ser at den fÞrst mÄ ta local high, men det skal vÊre relativt bullish det ogsÄ. ATH er pÄ rundt 0.60
Har fulgt CELR litt ogsÄ, ser bullish ut fremdeles
Begge prosjektene er seriĂžse og bra.
COTI strĂžmlinjeforner opprettelse av stablecoin, som vel er det som har potensiale til Ă„ trekke mest penger pĂ„ kort sikt, da der tlikner mye pĂ„ fiatpengene som folk flest er vant til⊠De hr ogsĂ„ mange betalingslĂžsningerâŠ
Noen med peiling pÄ hbar, ser den har falt 30% cirka siden ath
Jeg vil tipse deg om Vericoin som er en gammel proof of stake time coin fra 2014 men som fortsatt utvikles. Var pÄ top 20 i mange Är inntil Mt Gox ble hacket i 2016 og mange som hadde myntene der mistet dem.
Strategien er Ă„ integrere blockchainen med verium fra 2017 som er proof of work time. Dette vil skape en hĂžytytende dobbeltsikret blockchain som ikke trenger L3 apps for Ă„ levere tilfredsstillende transaksjonenshastighet.
Diskusjonene foregÄr pÄ slack / telegram
Vericoin handles pÄ bittrex
Tror det var fallet i Bitcoin som slo inn. Markedet er litt fĂžlsom for tiden synes jeg, har ikke helt funnet retning, da kan bitcoin pĂ„virke mye, selv om bevegelsene ikke er all verdenâŠ
Den hadde ogsĂ„ gĂ„tt en del, selv om potensialet er veldig stortâŠ
Jeg er fortsatt smÄskeptisk pga infrastruktursaken som nÊrmer seg deadline i kongressen
Syntes det er vanskelig Ä lese markedet nÄ, i det ene Þyeblikket syntes jeg btc ser bullish ut og i det andre bearish, sÄ sitter pÄ sidelinjen med litt cash som skal inn
DCA, det er nok den tryggeste mÄten.
Ja, det er nok sant det
Dette spÞrsmÄlet har vel kommet mange ganger fÞr
Vurderer Ă„ sette litt penger i crypto, men usikker pĂ„ hvilken plattform eg skal brukeâŠ
Noen med gode erfaringer her? Vurderte Ä bruke eToro, men litt usikker pÄ utvalget der.
Av de norske sÄ liker jeg Firi (tidl miraiex) best hvis du ogsÄ trenger oppbevaring. NBX funker ogsÄ helt greit, men min erfaring er at de bruker veldig mye lengre tid enn Firi pÄ innskudd (2 dager mot 2 minutter).
Tviler, greit Ä vÊre det nordiske fyrtÄrnet nÄr man skal ut i den store verden