Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Uff :man_facepalming:

I can’t say whether this particular token [Ethereum Max] is a scam. But social media influencers are routinely paid by scammers to help them pump and dump new tokens on the back of pure speculation. Some influencers promote coins that turn out simply not to exist at all.

Nahmii 2.0 som launches i lĂžpet av denne mnden, blir spennende!

Denne har gÄtt noksÄ bra i det siste:

Oversikt her:
https://www.dextools.io/app/ether/pair-explorer/0x5aac14ca709846c709f746350ca1f739462027a3

1 Like

HAHA :smiley:
DONT LEAK :stuck_out_tongue:

1 Like

“Do not share thess info publicly!” :laughing:

1 Like

Helt utrolig hvordan verden har blitt.

Andre enn meg og @hybrid som har oppdaget Nahmii her inne?

Noen som har sett pÄ gravitoken :see_no_evil:

SÄ pÄ Ä kjÞpe igÄr, men har ikke brukt Pancake swap fÞr sÄ la det fra meg :see_no_evil: :poop:

MĂ„ lĂŠre meg Ă„ kjĂžpe utenfor Binance

image

Ja har oppdaget fulgt litt med pÄ Discord, avventer til release med Ä kanskje ta en posisjon. Men sikter kanskje mer inn pÄ NiiFi for min del for se :ok_hand:

1 Like

Holdt pÄ Ä kjÞpe for noen dager siden.
Har gÄtt fra 0.0000000007 ish til der den er nÄ pÄ 2 uker.

Det som er med denne er at du fĂ„r mindre og mindre mynter. SĂ„ om de som har kjĂžpt har tjent penger vet jeg ikkeđŸ€·

Utdrag fra info:

GRAVITOKEN (GRV) is a gravity-free rebasing, autonomous, community token with an automatic liquidity pool algorithm, and automated token buyback with burn. The token is mathematically guaranteed to increase in price by 9.81% every 8 hours until it reaches a ceiling of $1,337,000 where it becomes a stablecoin.

GRV makes use of an elastic supply mechanism to dynamically adjust supply to meet an increasing price peg. Peg began at $0.0000000007 and increases by 9.81% every 8 hours until it reaches the ceiling. The network collects a per transaction tax of 9.81% and splits this tax between liquidity provision, token buyback with burning, and a marketing provision

2 Likes

Ser litt sketchy ut, men ville nok puttet litt penger inn, og sett om jeg klarte Ä fÄ tilbake fÞr jeg satset et stÞrre belÞp

1 Like

Jepp. AltsÄ myntene du har i lommeboka blir mindre og mindre hele tiden.
SÄ man mÄ regne pÄ om oppgangen i pris stiger fortere i forhold til at du fÄr mindre og mindre mynter i lommeboka.

Leste ogsÄ at noen hadde problemer med Ä fÄ solgt, sÄ holdt meg unna.

1 Like

Den stiger mer enn brunraten, sÄ det er nok en del etterspÞrsel der. Regner med at oppsettet hvor prisen stiger jevnt er en form for markedsfÞring. Ser man ordredypet pÄ samme mÄte som hos Binance pÄ Pancake swap?

Vet ikke med Pancakeswap. Hadde kjĂžpt den gjennom Unidex. Ser ikke ordrebok der.

Den gjĂžr nok det👍 Hadde tenkt til Ă„ kjĂžpe pĂ„ 0.1cent. Mulig jeg hadde vĂŠrt godt i pluss😄

Hvis man ikke ser ordredypet er det litt vanskelig Ă„ vurdere likviditeten

Nahmii (Nii) straks pÄ ATH! :smiley:

1 Like

Viktigt att följa med pÄ marketcap pÄ Gravitoken, charten Àr helt irrelevant. Droppar mcap mister du tokens men charten stiger oavsett.
Surge Àr ett seriösare alternativ om man vill ha en chart som bara stiger, men den gÄr ocksÄ lÄngsamt och du mÄste upp i 12% vinst innan du kan ta ut vinst utan tap

2 Likes

Ser litt dyr ut!

Holder meg ogsÄ unna rebase-tokens for har brent meg pÄ dem fÞr.

2 Likes

For et dÞgn for nii! og morroa er jo sÄvidt igang! ( hÄper jeg) :dagger:

2 Likes

Jeg avventer litt ofte sÄ kan det bli en dip ned etter noen uker etter launch, men mÄ si har mer troa pÄ NiiFi governance tokenet det ser faktisk ganske billig ut

1 Like

Ser NiiFi dobla seg nesten pÄ et dÞgn sikkert flere som syntes det :sweat_smile::sweat_smile:

1 Like