The Knights Who Say âNi!â - Monty Python and the Holy Grail - YouTube
Denne passer inn nÄ fÞler jeg.
The Knights Who Say âNi!â - Monty Python and the Holy Grail - YouTube
Denne passer inn nÄ fÞler jeg.
Noen som sprer FUD og vil hamstre inn billigere BTC?
Hvordan tolker man dette? Man kan eie men ikke bruke det? Kinserne har ikke lov til Ă„ selge det de eier da?
Kinerserne Þdelegger jo alt som er nÄ for tiden.
âKinesisk forbudâ nĂ„ er det vel ikke sentralbanken som lager regler. Blir vel en del juss som skal til tenker jeg. Ingen land har vel gjort det forbudt enda? Husker i starten pĂ„ 2018 sĂ„ jeg ogsĂ„ at Kina skulle forby krypto. Men det skjedde jo da ikke.
Lodder an stemningen for en fin rĂžd helg iaf.
Ikke umulig nei, men samtidig er jo dette en noe eldre nyhet som du postet og laaangt fra fĂžrste gangen vi har hĂžrt at kina skal forby krypto.
Yup og timingen med frontingen av det er nok ikke tilfeldig.
Som du og nevnte er jo ikke fĂžrste gang og det er ikke sentralbanken som bestemmer heller og veldig merkelig den setningen om at Ă„ eie ikke er ulovlig
SĂ„ kinserne kan ikke selge, ikke kjĂžpe, ikke bruke. De har kun lov til Ă„ hodle. Klarer ikke helt Ă„ bestemme meg om dette er bullish eller bearish
Markedsreaksjonen er egentlig ikke skremmende heller. Nesten som vanlig dag spĂžr du meg
Det er vel egentlig drÞmmescenario? vi langsiktige Þnsker jo at folk hodler. NÄ vet vi at kineserne kan bli straffet dersom de foretar seg noe annet enn Ä hodle nÄ
Men har det umiddelbar virning?
De burde jo heller gitt kineserne 1 uke pÄ seg til Ä komme seg ut.
DA hadde vi sett heftig dropp!
Har ikke peiling. Kina forbyr jo krypto med jevne mellomrom.
Det varer nok ikke lenge tenker jeg. Tenk hvor mye ressurser de mÄ bruke pÄ Ä prÞve Ä ta de som kommer til Ä fortsette med krypto. Og all den skatten de nÄ ikke kan kreve inn pÄ krypto. Det er neppe smÄsummer i Kina.
Paradoksalt nok ligger det kanskje ikke i kinesernes natur og adlyde, se pĂ„ noe sĂ„ âuviktigâ som cheatersoftware i spillverdenen. Myndihetene er strengest pĂ„ omrĂ„det, enda er de vel verst i klassen?
Har et Instagram-brukernavn som er navnet pÄ en top-15 kryptovaluta. Noen som er interessert?
Da er det litt enklere Ă„ handle NII. Kursen opp 20% siste 24h det kan vi jo like.
Ser ikke sÄ bra ut for denne Nahmii vel? Is Nahmii A Scam? Or Is Nahmii Legit?
VĂŠr forsiktig bare.
Aldri stol 100% pÄ SMS som MFA.
Aldri stol 100% pÄ mobilen som MFA kilde.
Bankene pÄstÄr SW tokens pÄ mobil er like sikre som hw tokens⊠Men det er bare fordi de sparer 150kr pÄ det.