Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Selv Microsoft ønsker passordløst-samfunn: Microsoft's passwordless plans lets users switch to app-based login - BBC News

Bruker den appen, den er meget nice. Funker 100%. Helt til mobilOSet ditt hacket.

Aldri forstått meg på nettsider som gjentar nyheter fra andre nyhetssider.

Svært god butikk. Se på ITavisen, lønner flere årsverk på akkuratt dette.

men Google Translate gjør nesten bedre jobb.

Ja men da kan du tas for copyright. Så da må du evt skrive en egen oversetter som gjør det anderledes nok til at du ikke tas av copyright, slik jeg antar ITavisen gjør på mange av sakene sine.

Hva med Google Authenticator? Det er vel rimelig safe selv om det benyttes på mobilen?

Rimelig er nøkkelen, men klarer noen å komme til bunns i hw, så er ingenting på mobilen safe. Da kan man lese alt ukryptert i minnet.

Og det varer helt til du kikker på cryptopanic.com :wink:

Du har en fin historikk her på forumet @den12mann :kissing_heart:

1 Like

Takk. Men ta en kikk på den siden. Syns den er skikkelig bra

Forøvrig venter man på månedsbrevet til Glitch

1 Like

image

1 Like
1 Like

Noen flere som har vansker med metamask x ledger nano? Jeg klarer ikke å koble de sammen. På ledger live står det at jeg skal åpne eth app for å lage bridge, når jeg gjør det loader den og kommer tilbake til samme forespørsel.
Noen som får til og kan hjelpe meg?

Nå som Facebook, Instagram, Messenger og Whatsapp er nede er det fint å nevne Revolution Populi og deres mål om å desentralisere sosiale nettverk og endelige gi tilbake kontroll til brukerne.

Jeg håper de lykkes!

https://revolutionpopuli.com/

3 Likes

Har du trykket allow contractsdata på ethereumapppen?
Mulig det heter noe annet etter oppdateringen. Har ikke ledgeren med meg på jobb.

Det gikk plutselig i orden idag, :blush:

Men, jeg har gjort noe dumt. Hadde noe fantom på Metamask (smart chain) og jeg overførte de til Fantom Fwallet… Nå har de forsvunnet. Vet dere hvem og hvor man tar kontakt for å fikse dette?

Ja det ordner seg via supporten på Fantom foundation.

1 Like

Kanskje Twitter også!

1 Like