Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Tror forresten lÞsningen er Ä fylle pÄ mer Etherum

PrĂžvde Ă„ trykke inn mindre sum, gikk fortsatt ikke.

1 Like
1 Like

Utrolig fascinerende Ä observere hvordan markedspsykologien i krypto blir manipulert av mediebildet. For et par uker siden var det maks FUD om Kina med tilhÞrende 25% krakk, mens det nÄ er unison bullishness om alt fra nasjonalstater til BoA og George Soros. Samme gjelder krypto-trÄdene pÄ dette forumet, som stilner under maks Fear og vÄkner til liv nÄr pila nÄr Gread. Rinse and repeat, Är etter Är. Her er det bare Ä stacke sats, som man sier.

4 Likes

NÄ som de store gutta har begynt Ä rotere kapitalen inn i Fantom, er det pÄ tide Ä tenke to steg frem igjen. Gitt at bullrunet fortsetter, hvor vil kapitalen flyte videre nÄr Fantom har toppet?

Et av mine bets innen L1 DeFi er Glitch. Dedikert community, offentlig team, gode tokenomics, brilliant markedsfÞring og mcap pÄ kun $63mill. Mainnett lanseres i Q4, og det gjenstÄr Ä se om utviklingen videre matcher de store ordene. Uansett relativt god risk/reward.
https://glitch.finance/

Et annet bet innen gaming/NFT er Phantasma, som har svÊrt mange spennende spill og prosjekter pÄ gang. Mcap er allerede fully diluted pÄ kun $70mill, med 60% locked. NÄr man ser potensiale som ligger i gaming/NFT gjennom bl.a. Axie Infinity og Enjin, gir Phantasma en ypperlig risk/reward.

4 Likes

En spennende tid som kommer for Glitch ($GLCH) i Q4.
I lÞpet av uka er det lovet en stor nyhetsoppdatering pÄ tech, det er knyttet en del forventning til den. Trolig kommer den i morgen tidlig norsk tid.

Glitch kan vÊre lurt Ä holde bÄde pÄ kort og lang sikt. NÄr L1 gÄr fra testnet til mainnet ser vi ofte store multipler, og det er ogsÄ forventet her.

2 Likes

Hvor fÄr man handlet Glitch?

1 Like

$1 mrd mcap bĂžr vĂŠre innen rekkevidde for Glitch denne syklussen, og bare det er en fin 15x. SĂ„ kan man jo begynne Ă„ regne for hver ekstra milliard. Som sagt, risk/reward er midt i sweet spot.

Kucoin, Uniswap, Pancakeswap.

1 Like

Jeg synes veldig mange cryptos er like med hva de utfþrer. Hva er det som skiller Glitch fra resten av “gjengen”? Lav mcap er ikke en god nok forklaring

NÊrmer seg enden av triangelet pÄ Hedera. Tenker denne skal opp :rocket:

2 Likes

GLCH sjekker av veldig mange bokser som kan gjĂžre den kan ta av.

• Teamet er offentlig (Gir trygghet) De er vel 40++ og ansetter fortlĂžpende :white_check_mark:

• Sirkulerende mengde og maks mengde nĂŠrme hverandre, 70 mill mot 88,8 mill. (reduserer sjansen for dumping og utvanning) :white_check_mark:

• Bygget spesielt for Defi (PrĂžver ikke Ă„ vĂŠre alt mulig) :white_check_mark:

• Et veldig aktivt “community”. (Noen mener det har vĂŠrt hovedgrunnen for Solana sin suksess) :white_check_mark:

• Mange gode partnere (kan googles) :white_check_mark:

• Brukt Kurtosis til testing (De andre som gjorde det er AVAX, SOL og LINK) :white_check_mark:

• Rask (min. 3000 tps) :white_check_mark:

• Billige transaksjoner (kun snakk om noen cent) :white_check_mark:

• Egen GEX (Glitch decentralised exchange), wallet, stable coin og mye mye mer :white_check_mark:

Er sikkert annet jeg kunne skrevet, men er du interessert er det selvfÞlgelig skrevet mye rundt om pÄ nettet (twitter, medium, telegram osv.)

Et spennende prosjekt er det, sÄ vil kun tiden vise hvordan det gÄr. I crypto er ingenting sikkert, og Ä kjÞpe seg inn sÄ tidlig i et prosjekt er en stor risiko, men det er ogsÄ da man gjerne fÄr de stÞrste gevinstene.

3 Likes

Har spilt en del Gods Unchained i det siste (typ online Magic the Gathering spill). Fikk en e-post om pre-sale av $GODS token gjennom coinlist fra Gods unchained har satt meg opp for kjÞp og hÄper jeg fÄr en plass ble skuffa sist med Mina sale gjennom coinlist. Har trua pÄ spillet er nok niche men ser potensiale :ok_hand::+1:(not financial advice dyor)

https://coinlist.co/gods-unchained

1 Like

Det er et stort cup&handle pÄ gang for Revolution Populi. Teknisk er det bra tegn, institusjoner sniker seg inn i krypto og hvem andre enn selveste JP Morgan Managing Director som er med i teamet vil gi dem en trygg innfÞring. :slight_smile:

I tillegg har dem ogsÄ CEO Rob Rosenthal (ex Goldman Sachs.)

Hvis jeg var en stor bank ville jeg ringt til disse personene for Ă„ sette det hele i gang!

4 Likes

Har ogsÄ meldt meg pÄ. HÄper pÄ plass. StÄr at vi skal vÊre prioritert :blush:

FĂ„r ogsĂ„ noen imx coins for Ă„ ha hatt gu-kort👍
Tror imx kommer til Ä gÄ mye etter launch.

1 Like

Noen som har fulgt Klaytn? Hadde en liten pott i den da jeg syntes den hadde jevn og fin vekst, og sÄ plutselig PANG! Hadde litt flaks sÄ jeg sÄ det 2 min etter at det skjedde og solgte med en gang siden jeg tenkte det mÄtte vÊre noen som trykket inn en null for mye eller noe. Er dette noe som skjer ofte? Har ikke funnet noen nyheter som forklarer det
 Hvis ikke en dude skulle kjÞpe en veldig dyr NFT?

Er moro Ă„ sitte i RVP for tiden :slightly_smiling_face:

3 Likes

Ja, absolutt. Hold denne godt sÄ lenge sÄ mulig. :muscle::gem:

2 Likes

Sitter ogsĂ„ i RVP takket vĂŠre PepG og Kontorstol. Dere skrev om den i juni/juli tror jeg det var? Leste det jeg fant om RVP, kjĂžpte meg inn og har fortsatt Ă„ kjĂžpe hele veien. Sitter med formidabel gevinst men selger ikke pĂ„ lenge ennĂ„. Blir spennende med ‘clearinghouse’ Tusen takk for tipset! :blush:

3 Likes

Jeg har ennÄ ikke lÊrt meg Ä bruke Uniswap og liknende, og tenker med gru pÄ hvordan jeg skal klare Ä fylle ut selvangivelsen nÄr den tid kommer. Har rimelig mange transaksjoner for Ä si det sÄnn
 Legger man pÄ Uniswap og Fantom-wallet osv. Hvordan klarer man Ä skrive selvangivelse til slutt? :pleading_face: FÄr vel ikke mye hjelp fra dem som skal ha pengene, de krever bare at dette skal man fylle ut

Man kan jo flytte pengene rundt i det systemet til man ikke vet opp eller ned pÄ ting til slutt :smiley:

Eller har dere flyttet til Cayman Islands alle sammen :smiley:

1 Like