Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Kryptosekken regner ut for deg.

3 Likes

Får sjekke ut den da, har sett at det finnes en del løsninger, men har vært litt usikker på hvilken tilgang man må gi også. Men det er vel mulig å lese transaksjonene med public key, uten at de kan gjøre noen transaksjoner.

Ja det er litt tungvint men alle transaksjoner for en gitt addresse på et gitt nettverk finnes tilgjengelig fra:

Det som jeg synes er tungtvint er å holde sånne deflationary token der man får en del tokens fra kjøp/salg som rewarder holders, der man ikke har noen form for tracking på hvor mange tokens man fikk :man_shrugging: og antall tokens i gitt blokkjede vokser uten noen form for oversikt. Noen tokens kontrakter har lagt det til slik at man får oversikt men en del andre gjør ikke dette, vurderer litt å bare droppe en del deflationary tokens av denne grunnen.

2 Likes

Bare hyggelig at andre sitter i samme båten. Min krypto-portefølje er opp 1700 % siden april, og en stor del av det er takket være RVP, og jeg kan ikke se for meg noe annet enn at vi knapt er i gang.

1 Like

Har noen futures også, så det forenkler ikke saken særlig.

He he futures og leveraging har jeg holdt meg langt unna skjønner meg ikke på det :sweat_smile:

Har begrenset meg litt der jeg også, men liker å eksperimentere. 2x kan man fint kjøre på de fleste kryptovalutaer uten å gå i default… Ellers har jeg brukt det som hedge, men har vel funnet ut at det normalt er best å bare la det flyte.

Lurer på om HBAR bygger en bunnstruktur her? Volumet øker veldig…

Får ikke opp samme volum hos Binance,så mulig det kun er den datakilden…

2 Likes

Ser ut som den tester bunnen i den oppadgående trendlinjen

1 Like

Fra slutten av juli

Global DeFi summit i Dubai.
Sjekk sponsor plakaten. 1 minutt.
https://twitter.com/i/broadcasts/1YqJDqzDbvexV

2 Likes

Revolution Populi :+1:

1 Like

Solid støtte i bunn, satser også på at den følger bitoin :slight_smile:

2 Likes

Selvangivelsen er det noe jeg gruer meg til. Jeg håper kryptosekken hjelper oss, men det må uansett kontrolleres.

Det er viktig å sette av penger til skatt og man vet som regel sånn ca. 31.12 hvor mye og… :slight_smile:

Skulle det bli en kontroll så vil jeg uansett ha god samvittighet for å ha lagt på bordet alle kort og at skatteetaten vil sette pris på det og på den måten ikke straffe meg for små feil som jeg kan ha oversett.

2 Likes

Lurer på hvordan jeg skal vise tapet mitt som jeg fikk på Shitcoins gjennom pancakeswap. Viktig dette for meg for må få tilbake på skatten.

1 Like

Har en sak der selv….:see_no_evil:

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Skatteetaten: Pannekake-bytte, ka betyr det for nokke?

1 Like

Det blir som for ethereum, du må koble til wallet til kryptosekken eller tokentax (som jeg bruker). Kan fort bli litt styr likevel. Jeg gikk for VIP kunde hos tokentax, da gjør de mye av jobben for oss. For det blir en del manuelt. Jeg håper, siden jeg gikk gjennom det i fjor, at det blir enklere i år. Men har mine tvil :grimacing:

1 Like

Minner om at BTC.D er på vei opp. Det betyr enkelt og greit at ALTS kan slite litt eller gå sideveis før BTC har gjort sitt bevegelse.

Ikke bli frustrert men hold!

De fleste vet dette men gjentar det for evt. nye lesere.

Så finnes det unntak FTM, RVP osv…
det er ofte positivt tegn og at stor stigning er i vente… (Just my opinion)

3 Likes

Kampen mot kryptovaluta fortsetter.

Snart er vi nazister alle som liker BTC.

Kl. 05.45 av NTB

Høyreekstremister omfavner kryptovaluta

Høyreekstreme nettsteder er fylt av hatske utfall mot muslimer, jøder, svarte, homofile og kvinner. Det gir rause bidrag i form av kryptovaluta, også i Norden.

Amerikanske Daily Stormer er et av nettstedene som leses flittig av nynazister og andre høyreekstremister.

Nettstedets grunnlegger Andrew Anglin har siden januar 2017 fått bidrag i form av bitcoin, som med dagens vekslingskurs er verdt minst 40 millioner kroner.

Anglin er bare en av flere eksempler på høyreekstreme provokatører som mottar rause bidrag. Vanlige banker vil ikke ha noe med aktører som Daily Stormer å gjøre, og overføringer blir derfor gjort i kryptovaluta.

Det viser Aps gjennomgåelse av rettsdokumenter, Telegram-kanaler og data fra analysefirmaet Chainanalysis.