Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Hørte høyreeskreme også liker å kjøre Elbil og foretrekker poteter foran ris…

2 Likes

:grimacing: Jeg foretrekker også poteter fremfor ris, i alle fall om sausen er god!

Nynazistene er i fint selskap, for også muslimer, jøder, svarte og homofile, og til og med kvinner :astonished:, omfavner kryptovaluta!

Noen som forresten har brukt Shrimpy? Tenker i forhold til skatt spesielt, hadde vært så mye bedre om det var et lukket system så man slipper å skatte for hver rebalansering.

:flushed:

1 Like

Det kommer ikke helt klart frem hvem av partene som brukte budsjettet på krypto av den overskriften. Mitt morbide syn; det var hun som investerte bryllupspengene og da hun så hvilken fantastisk avkastning det gav så skjønte hun at hun ikke trengte en mann for å forsørge seg lenger.

#huninvesterer

1 Like

F#ck this shit, kunne ha gått og lagt meg istedet…
For dette ble jeg sittende oppe :man_facepalming:

Screenshot 2021-10-14 at 01.05.22

Blir nok siste gang jeg melder meg på noe som helst salg hos coinlist.co bare tull…

1 Like

Var du ikke prioritert? Jeg fikk paa option 2. Startet som nummer 996.

1 Like

Nei tydeligvis ikke :sob:

Ser nå at jeg brukte vist nok feil lenke :man_facepalming:

Screenshot 2021-10-14 at 07.04.34

Brukte lenken fra siste e-post og ikke den første som var priority queue…

Det er kjedelig. Jeg å fikk 2 mail av en eller annet grunn.

Ja samme her var vist nok den første e-posten som var den med Prioritets kø som det står i tittelen, men dumt at man får to e-post med hver sin lenke. Jeg antok at den første var feil bare og derfor jeg hadde fått en ny en :man_facepalming:

Sliten og trøtt så sent på kvelden fort gjort får huske å være mer nøye og lese alle detaljer til neste gang.

Håper du fikk din share :ok_hand::+1:

1 Like

Ja fikk for 500👍

1 Like

Kan virke som tull å prøve på Coinlist-ICO i et bullmarked, ja. Det er i roligere perioder man gjør de største fangstene, var visst ikke så vanskelig å få kjøpt Solana her da den kom. Noen heftige ROIs her!

Men nå uten priority order så kommer det fort mange tusen foran en i køen og da kan en bare logge av og ikke vente, men verdt å ta sjansen og se.
Biconomy neste da?

2 Likes

Tja. tenker Immutable X og Gods var nok noen av de bedre icos fra Coinlist på en stund da de er mer rettet mot NFT og gaming. Immutable X ($IMX) er blockchain som $GODS skal trades på, kommer vel flere fra Immutable X da det ikke er bare Gods Unchained men flere spill, følger tett med på IMX når den kommer på markedet er nok en del hype i starten og så får vi se hvor den plasserer seg prismessig når de som velger å ta fortjeneste selger seg ut samme gjelder vel $GODS men den så godt priset til det den var satt.

Biconomy ville jeg nok ventet med kom på markedet, den konkurrer nok med andre der ute.

Ser ut som den brøt gjennom toppen av den fallende kanalen

1 Like

Ser solid ut.

Absolutt

HBAR tester toppen av kanalen fra juli

2 Likes

Når Kina ikke kan banne BTC, så kan iallefall ikke Steam banne NFT revolusjon som er kommet for å bli. :wink:

3 Likes