Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Snakk om å gå fra innovatør til etablissement og frivillig gi bort markedsandeler. Bør være en langsiktig strategi bak, for dette fremstår helt irrasjonelt av Steam.

1 Like

Som en kompis sa, de tar en Kodak/Nokia. Smart :sweat_smile:

1 Like

Ja leste på Synergy og Serra igår om at Steam bannet alle spill der man kunne trade NFT mot Fiat.

Screenshot 2021-10-17 at 21.39.37

Men at de skal lansere sin egen Standalone client, det blir vel bare et market for det her som feks. Immutable-X.

Tipper at Steam har noe selv under bygging og siden de ikke får en share så har de nok satt foten ned for nå. De er vel litt som Apple og har en plattform som de vil beskytte koste hva det koste…

En hel sak om metaverse og så nevner de ikke Matthew Ball?

2 Likes
3 Likes

Noen som er inne i noe av dette?

https://www.huckleberry.finance/

?

Beste plass å kjøpe Solana? Ser at Firi ikke tilbyr Solana…

Dette kan du sjekke selv. Under alle coins på coinmarketcap.com kan du trykke på markets for å se dette :+1:

Airdrop på MoonRiver for WAN-stakers:

De har også XRP-staking, så kommer nok en airdrop der og etterhvert.

Grei APY:

Edit:

Det vil komme en del kapital inn i det her tror jeg.

7 Likes

Er det andre her som har kjøpt litt Shiba Inu?

Jeg fikk litt i rewards på Crypto.com og kjøpte litt mer da den dippa noen måneder tilbake, ser den har gått 3x siden starten av Oktober, og nesten tilbake på gamle høyder.

Lest litt om at de har Shibarium en L2 under utvilking samt at de driver aktivt med token burn siden Mai ser det ut som.

Så tror at selv med en såpass høy supply, samtidig som de har en aktiv token burn så kan prisen stige en del mer framover. Shibarium skal vist nok lanseres neste år og de vil bruke fees til å fortsette å burne tokens. Blir spennende, usikker på hvor populært Shibarium vil bli med tanke på hvor etablert Arbitrum og Polygon allerede er, men ser ikke bort ifra at SHIB vil fortsette å stige i pris neste år :ok_hand: :rocket: ikke verst for en meme token…

1 Like

Må inn rømme jeg har holdt meg unna memetokens unntatt et par jeg kjøpte på Fantom bare fordi de var så nye og lavt priset (trolig rugpulls). Skjønner jo at det å holde seg unna meme-coins bare fordi de er memes ikke er så lurt. Og liker at memetokens setter fiat i et nytt lys. Likevel ikke helt min greie!

1 Like

Enig holdt meg unna memecoins sjøl, men fikk Doge en gang i tiden gratis som jeg ikke har tilgang til lenger og det var litt surt når den klatret opp iår😅

Så fikk jeg noen Shib i rewards på topp nesten, så har jeg fulgt litt med på Discorden til Shiba og så fikk jeg nyss om Shibarium og mint burn og kjøpte noen mill tokens. Samt nettopp så lanserte de sitt første NFT set Shibosis som ble utsolgt på par minutter.

De har en stor community enn så lenge og tydeligvis har $SHIB blitt akseptert som betaling flere steder, blitt lista på flere exchanges samt Coinbase og snart i Robin Hood og har stort trading volum som var vel grunnen til at de ble lista på Coinbase ble det argumentert…

1 Like

Er det nytt run i $ONE nå :crossed_fingers::rocket:
2x på en måned og holder seg stabilt over 0.2$

3 Likes

Ja den er jo også verdsatt til 27 mrd fullt utvannet - for egen del blir det litt høyt. Uansett synes jeg det er spennende å se utviklingen, verdi ligger i øynene som ser!

2 Likes

Tror Boson har noe bra på gang.

Oppdatert roadmap med mainnet launch første uke i november.

Heng med folkens.

Siste er at de følges av MrBeast som har x. millioner følgere i gaming industrien.

2 Likes

Har vært nysgjerrig på NFT-konseptet, og tenkte jeg skulle eksperimentere litt med småpenger. Så langt har jeg møtt på litt utfordinger😊 Har gjort som følger:

Browset Opensea. Fant noen morsomme greier til 0.001-0.01 ETH.

Laget Metamask-wallet. Kjøpte ETH for 400 kr. Tenkte at det fikk være nok når NFT’ene kostet noen få dollar😅

Linket Opensea og metamask og trykket kjøp.

Så oppdaget jeg ETH-gasfees🙃

For en transaksjon på 0.001 ETH, koster det altså 0.02 ETH. Og det gjør jo det hele meningsløst, både fra et “kjøpe noe småtteri for morro skyld”-perspektiv og fra et investeringsperspektiv (20x for å gå i null).

Hvordan går folk frem for å kjøpe NFTs? Noen måter å gjøre dette med små summer, eller må man bruke nok penger til at gasfees ikke utgjør så stor del av utgiften?

Forklaring, alternative løsninger, tutorials eller videoer mottas med takk :grinning_face_with_smiling_eyes:

I alle tutorials jeg finner ligger screenshots av gasfees på et par dollar, og det hadde vært helt ok.

Jeg gjorde nøyaktig det samme som deg, hehe. Også spent på om det finnes noen bedre løsninger. Tittet på solanart også, men der er jo de billigste NFTene svindyre hvis jeg ikke husker feil.