GRT. The Graph.
Har denne av en eller annen merkelig grunn.
Bare sÞppel eller? Har steget litt nÄ, men er fremdeles i minus.
Noen som har hĂžrt om dette?
HĂžyre klikk og âsave asâ sĂ„ er det gratis
Morsomt.
I utgangspunktet er jo eksperimenteringen for Ă„ se hvordan âuseâ-caset ligger an. Tydeligvis et stykke Ă„ gĂ„ fĂžr dette er brukbart for de store massene
Det avhenger litt pÄ hvor i blokken du havnet, er du i starten av en transaksjons blokk sÄ er det ofte billigere men er du mot slutten av en block sÄ vil det vÊre dyrere. EIP-1559 har ikke gjort ting billigere men mer forutsigbart Ä vite hva transaksjonen din vil koste:
Du kan selv sette gas pris og underby men da er det ingen garanti (det har man vel ikke uansett ) at transaksjonen din blir med i en blokk og gÄr gjennom heller og at du bruker unÞdig gas dersom du underbyr for mye og ofte vil transaksjonen lenger tid. Du kan bruke feks se pÄ Etherscan sin gas tracker her og bruke det for Ä sette gas i MetaMask https://etherscan.io/gastracker
MetaMask setter den oftere hĂžyere da de tar en cut đ€· (er det jeg har hĂžrt men ikke sikkert det stemmer)
Det samme kan jeg si om mye rart, tĂžr ikke Ă„ selge i tilfelle de spretter opp; noe jeg tror det meste vil gjĂžre egentlig.
The Graph data/tek brukes av mange prosjekter, vet ikke helt hvordan de tjener penger men har ikke satt meg inn i det heller.
Testet Solana?
Virker som Binance er ivrige Ä vÊre med pÄ Ä drive $SHIB prisen opp
Er en drÄpe i havet men er med Ä bidra til FOMO blir spennende Ä se hva Shiba inu ligger pÄ neste Är
FÄr ikke I det hele tatt FOMO av en shitcoin som er pÄ 11 plass pÄ coin marketcap. Opp siden er basically tatt og nedsiden Kan bli brutal ved Ä ta inngang pÄ disse nivÄene lol
Den kan fint ligge pÄ 0. Er jo kun en memecoin. Den har ingen bruksomrÄdet. Kult Ä ri sÄnne coins. Men man mÄ bare sikre litt gevinst og ikke vÊre siste mann ut fÞr dumpen.
Helt enig her
Tror det er fortsatt mye oppside her dersom de fortsetter Ä burne i det tempoet de gjÞr nÄ, blir bare fÊrre tokens i sirkulasjon. Selv om MCAP ikke Þker vil pris / token Þke, men mange andre faktorer som kan slÄ inn og.
MÄ burne en del for Ä komme noen vei ja. Ved $0.1 som noen mener den skal til sÄ har Shib en mcap pÄ 1.2x av S&P 500⊠Sier bare litt om det som surrer rundt mellom Þrene til folk.
900 millioner burned av en circulating supply pĂ„ 500 trillioner er ubetydeligâŠ
-Det er forskjellen mellom 500.000.009.000.000.00 og 500.000.000.000.000.00
Edit: Tar forbehold om rot i tallene her, det er sÄ mange nuller Ä forholde seg til
Edit 2: https://thecoinperspective.com/ Bruk denne om du ogsÄ mangler perspektiv
Det stemmer det du sier, litt og litt sÄ bykser det pÄ seg. Det er heller ikke lenger 500 men rundt 394 trillioner i circulating supply. Men ja lang vei Ä gÄ men sÄ er det ikke satt noen stopp pÄ burning av Shib og tanken er at ved lansering av Shib sin L2 neste Är sÄ skal en andel av fees brukes til Ä burne tokens.
MĂ„let er som du sier 0.1$ som jeg og tror er veldig er far out, men sprĂžere ting har skjedd i Krypto fĂžr đ€· Trenger ikke Ă„ nĂ„ MCap til S&P 500 dersom tokens burnes da er de ikke lenger i sirkulasjon da stiger pris / token slik jeg forstĂ„r det eller er det noe jeg ikke tar hĂžyde for her nĂ„?
Stemmer det. Burnes de sÄ fort sÄ er det kanskje hÄp. Har bare pÄ fÞlelsen at det er Safemoon all over again. Mange brant seg stygt pÄ den
Ja hĂžrt det whales som solgte seg ut der i SafeMoon, mye pump and dump. Man skal ikke se bort ifra at lignende kan skje i Shiba nei, men det er store forskjell i stats spesielt i volum.
Mulig hype og boble pÄ vei til Ä sprekke men tenker alt kan skje
Er nok ikke pÄ noe der ja
https://cryptoslate.com/data-shiba-inu-shib-whales-are-responsible-for-300-price-jump/
Det er nokk det, passert 0,34 nÄ
Lettere Ä leke seg med SOL, men for 400 NOK er det begrenset hva du fÄr kjÞpt⊠Last ned Phantom og prÞv igjen.