Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

4 Likes

Kryptomarkedet utenom BTC

4 Likes

Synes BTC ser slapp ut, håper folk klarer å se igjennom den etterhvert…

3 Likes
2 Likes

Ser ut som en kjempdipp i fleire av kryptoen eg følger, for så og hente seg inn igjen, hva skjedde ?

Sl raid?

Hode- og skulderformasjon på Btc

Til 56k?

Hva e greia med shiba ?

Tror type Shiba og Dogecoin er en form for safe haven for meme-folket. Har lagt merke til at de av og til går opp når krypto generelt faller. Har vurdert å bruke det selv som safe heaven, men har ikke turt… Shiba har forøvrig gått bra i det siste, sikkert hypa et eller annet sted (reddit eller liknende).

2 Likes

Krypto er jo kjempefint å trade så det er i alles interesse at den svinger jevnt og trutt tenker jeg.

Synes HNT har klart seg bra idag/igår:

1 Like

:monkey_face:

Lurer litt på hvilken juridisk enhet som ordner det slik at ikke nøyaktig den samme apen selges på en annen kryptoplatform? Den er jo bare unik på den ene platformen…

Og selv på en platform kan unikheten også være begrenset. En maskin vil kunne si at to bilder er forskjellige selv om de til er nesten helt like…

Krypto skal jo fungere uten politi og lover…

Men det er kanskje ikke poenget, det er kanskje bare en krypto coin med et tilhørende bilde?

NFT med aper. Nå har jeg sett det meste. Hvorfor vil folk betale for en NFT ape som man kan lage uendelige kopier av. Skjønner meg ikke på det.

2 Likes

Veldig bull:

1 Like

Du trenger ikke noen juridisk enhet. Den originale NFT’en er den som ble mintet først (timestamp).

1 Like

Men, er det koordinert på tvers av blockchains/DAGs?

7 Likes

Hvorfor eie Mona Lisa når man bare kan google, lagre, printe det i høyoppløselig og henge på veggen? :slight_smile:

4 Likes