NFT + fysisk kunst kan jeg forstÄ, altsÄ du kan verifiere eierskap, men med NFT sÄ eier du fortsatt ikke selve kunstverket
Sinnsykt stigning, det er vanskelig for sÄnne som meg og forsÄ kryptoverden, hvor mye kan dett bli verdt da !?
sĂ„ det med doge ogsĂ„ nĂ„r den gikk slik som SHiba, voldsom hype nĂ„r de lanseres pĂ„ Coinbase og til slutt pĂ„ robinhood, sĂ„ topper det gjerne der og moroa over. Bare et lite tips til de som vurderer Ă„ gĂ„ inn her nĂ„ pĂ„ âtoppâ kanskje. Ser pĂ„ slike memecoins som meget HIGH RISK, og sĂŠrlig her oppe pĂ„ dagens prising. 1 million andre som har kjĂžpt fĂžr deg her nĂ„, og de skal ut pĂ„ et tidspunkt.
Var med pÄ runnet i Safemoon i mars i Är, kjÞpte fÞrste uka det var mulig, og solgte sÄ altfor tidlig fikk 500%, den gikk jo som kjent 60 000 % + eller mer tror jeg til toppen. Men greia er at man mÄ vÊre sÄ ufattelig tidlig ute og time utgang perfekt sÄ man skal ha mye flaks bÄde pÄ inngang og utgang + at det skal bli en hype rundt coinen, mye som skal klaffe.
Synes Dogecoin er litt spennede teknisk da, trodde for et par uker siden at den ville ligge og vibrere omtrent der den er nĂ„, og kanskje gĂ„ sakte ned, men nĂ„ begynner jeg Ă„ helle mot at en skal fĂ„ en ny tur opp⊠Spesielt om den klarer Ă„ passere 0.35âŠMen det vil avhenge mye av Bitcoin sin utvikling⊠PĂ„ fundamentalt grunnlag er selvfĂžlgelig Doge en dĂ„rlig investering.
Det sikreste er nÄr bÄde teknisk analyse og det fundamentale er positivt.
Vil du ha en shitcoin i portisen ville jeg tatt en kikk pÄ chartet til safemoon
Min shitcoin liste som jeg fÞlger litt med pÄ for moro skyld:
Er ikke lasta opp i noen av disse men synes morsomt Ä fÞlge, vurderte Ä ta et lite bet pÄ SafeMoon pÄ et tidspunkt inntil var innom Discord men det fÞltes nÊrmest til det religiÞse hvor fanatikere noen av de som holder SafeMoon token var
Skal sies investerte 100 bucks i Digitex pÄ et tidspunkt, som jeg mÄtte ta med tap pÄ nesten 100% pga. supply som ble utvidet uten at token holders fikk noe som helst form for kompensasjon. Anbefaler Ä holde seg unna denne, de bygger en trading plattform som de Þnsker nok Ä enten fÄ inn noen investorer inn pÄ eller selge plattformen til noen andre, eneste grunnen tll at denne lever fortsatt.
Anbefaler denne videoen pÄ 6 minutter.
Gir en grei forklaring om hva Metaverse er.
Klokka 20:00 ikveld blir det enda mer interessant, da Boson Protocol skal holde virtuelt mĂžte i Boson Portal for fĂžrste gang.
Du kan vĂŠre med!
FĂžler det er umulig Ă„ vite nĂ„r den knekker Ting kan se potent ut, men dersom jeg ikke fĂžler meg relativt sikker tĂžr jeg ikke satse hardt nok til at det er verdt detâŠ
Dessuten, da mĂ„ jeg ut av Binance, som er komfortsonen min pr idagâŠ
Binance bĂžr vel vĂŠre alt annet enn komfort mtp at har âaltâ av myndigheter etter seg?
Mulig, holder meg der forelĂžpig. Men vurderer noen Hodl-lĂžp som kan kjĂžres utenfor etterhvertâŠ
Hvor lang tid bÞr uttak av Eth ta fra Firi? Har stÄtt pending i en time nÄ.
Ossen ser linjalen ut pÄ Shiba ?
En ubrukelig coin som er opp 100 millioner prosent sĂ„ langt i Ă„r, her mĂ„ man bare fĂ„ pantsatt huset og kjĂžpe mens denne enda er hĂžgt oppeâŠ
Eller det er jo ikke ein coin en gang. Token.
Er den morderne hÄndgranatleken, hvor granaten kastes frem og tilbake. Den som har den nÄr den gÄr av pluss alle i umiddelbar nÊrhet har tapt
Det norske âkrypto communitietâ har blitt mer og mer likt slik Bitcoin var i Amerika i sin spede barndom. Latterlig hva folk kaster penger etter om dagen.
Ja tenk sĂ„ dumme de var. KjĂžpe Btc til noen cent eller fĂ„ dollar pr BtcâŠ
Krypto blir ikke brukt til hvitvasking altsÄ, neida⊠aldri⊠ingen med urent mel i posen her!
De lĂŠrde sies det skyldes bugg i opensea og at prisen var langt lavere.
En 5 milliarders bug!? BetryggendeâŠ
Men ser ut som det er sirkulĂŠre transaksjoner involvert, typisk hvitvasking da vel?