Nft er og forblir en scam.
Ingen har vel pÄstÄtt at ingen som handler krypto er kriminelle. Kriminelle er over absolutt alt. Men her ligger transaksjonen lagret for alltid. Slik flytting av fysiske kontanter ikke gjÞr.
Den ene dagen leser man om shiba som har steget 100 millioner prosent sÄ langt i Är og nÄ dette. 2017 euforien blir nesten en drÄpe i havet i forhold til dagens marked
Ikke sÄ rart at dagens kryptomarked er sÄ sykt nÄr det er nullrente i verden og alle har ruget pÄ pengene under lockdown. Og nÄ skal det bli gamblet pÄ krypto
Nei det er helt sant. Det er veldig morsomt
Det koker mildt sagt i alt som heter Metaverse nĂ„. Jeg hĂ„per flere her inne er eksponertâŠ
Hva er du eksponert mot?
Jeg har nevnt tidligere her i trÄden at Boson Protocol er tingen men det er sikkert mange flere gode kandidater.
Ville selvklart ventet pÄ en lavere inngang men jeg tror denne er i en slags price discovery nÄ
Jeg kan ikke nok om Metaverse til Ä investere i det enda. Hva er egentlig forskjellen pÄ et spill med Metaverse og et spill uten?
Jeg har aldri vÊrt noen gamer sÄ kanskje dumt spÞrsmÄl.
Edit: stod ganske bra forklart her. https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-09-29/what-the-metaverse-is-who-s-in-it-and-why-it-matters-quicktake
Ingen gamer selv, men ved Ä ha spill i Metaverse, Äpner det opp for play2earn, hvor deltakere kan tilbringe tiden i metaverset, bygge og fÄ belÞnning. AltsÄ mer attraktivt rett og slett.
Det er sikkert hav av andre muligheter ogsĂ„âŠ
Det blir vel som NFT. Alt med metaverse i seg stiger til himmelen.
NFT er jo genialt. Men skjĂžnner fortsatt ikke disse figurene som det ser ut som en 5-Ă„ring har tegnet full fart paint blir solgt for disse summene.
Jeg kan jo synge en sang og sÄ lage NFT av det.
Metoden er genial men produktet trenger ikke vĂŠre det.
Samme her, skjĂžnner ikke at de selges til de enorme summene.
Boson lĂžser veien mellom NFT og den fysiske levering av produktet.
Lite eksempel kan vÊre Nike sko, du fÄr en NFT voucher at du har kjÞpt skoene og fÄr skoene levert hjem. Ingen mellomledd som tjener seg rik.
Er det ikke pÄ tide med en skikkelig dump i kryptomarkedet, nÄr man ser alle disse meme-coinsene gÄ bananas?
Man trenger kun Ä finne pÄ et fengende navn pÄ en token i disse tider
Det er det alle liker Ä tro, spesielt dem som smakte pÄ forrige bear marked.
Min lille teori er Ä fÞlge BTC, altsÄ ingen i verden kan overbevise meg at BTC ikke skal i 100k dollar, ja det kan komme kraftige shake outs men da mÄ man tÄle og hodle sterkt.
Kun min teori altsÄ, ingen fasit svar.
Med BTC.D som forsĂžker Ă„ bryte ned er jeg svĂŠrt optimistisk til, ja det farligste ALTS
Ikke at jeg ikke tror at det skjer, men hvorfor skal Btc i 100k usd?
Helt riktig. Man mÄ sikre pÄ vei opp.
Det er kun grÄdigheten som blir en eventuell showstopper