Hehe. Full panikk. Funker fint nÄ.
Mye FUD for noe som varte 30mâŠ
Litt dramatisk nÄr en av verdens stÞrste bÞrser stopper alt utak.
Lov Ă„ vĂŠre bittelitt bekymret.
Ja da tenkte ikke pĂ„ deg @Evilfreud men mer pĂ„ KryptoGuiden kunne ha ventet litt fĂžr de posta er det jeg tenkerâŠ
Var jo jeg som lagde saken
Og jeglagde den fordi den gir masse klikk, og fordi alle kryptokontoer pÄ nettet posta om det.
Ser den klikk = revenue, mente Ä huske det var noen her som drev pÄ med KryptoGuiden da lÊrte jeg noe nytt om deg
Ryktene sier ogsÄ at han har interesse av at folk bruker firi kontra Binance
NĂ„ servdet for Ăžvrig ut som withdrawels er suspendert igjen. Du for lage en overskrift som dette: Binance rugpull.
Hvor du sÄ skriver litt om binance-situasjonen og sÄ litt om game squid-tokenen
Driter litt i hvilken bÞrs folk bruker. Men er hyggelig nÄr firi vokser.
Men siden Binance er verden stÞrste bÞrs, er det faktisk stor nyhetsverdi nÄr de plutselig stopper alt utak. Ref at samtlige kryptokontoer har twittra om det.
Et par tre tips til dem som Þnsker Ä spe pÄ portefÞljen innen metaverse:
Monavale har ekstrempotensiale til vekst, har en lĂžsning for Ă„ gjĂžre interoperabilitet mellom kreatĂžr, bruker og tjenesteleverandĂžr. Anbefaler Ă„ sette deg inn i denne. Lav mcap fortsatt.
Multiverse AI ca 1 mrd tokens ute, 25mrd maks men over 20 Är(!). Store VC-er i ryggen, Det ryktes at Alameda ble involvert (market makers), da de fikk overfÞrt 50mill tokens. Lansert pÄ Bitfinex, tipper der de vil pushe prisen opp! Interessant prosjekt, hva tror du @cristobal?
Multiverse
Ja du har nevnt multiverse.ai fĂžr, har ikke satt meg inn i det. Ser spennende ut fin nettside iaf.
Mye bra VC.
Tross passe stor supply pÄ Multiverse men ingen data om nÄvÊrende MCap og sirkulerende supply. Tror nok jeg tar et lite lodd snart takk for tips @VargVemund
Boson
Jeg har som @PepG tatt et lodd i Boson tror den kan fÄ en passe hÞy pris / token men tanke pÄ lav supply og den er fortsatt i Discovery mode og den har en veldig bra og aktiv community i Discord og Telegram som bare vokser.
Ouch:
Jeg sÄ det nylig var ca 1mrd circulating for Multiverse AI.
Boson: tenkte: Êsj den har gÄtt fra meg, men den var sikkert pÄ halve prisen eller mindre da.
En annen er Altura som jeg fĂžler har gĂ„tt fra meg - men som sikkert vil gĂ„ lenger. Har brent meg sĂ„ stygt pĂ„ Ă„ kjĂžpe for hĂžyt fĂžrâŠ!
âSquid-Gameâ coin krasjetâŠ
Hvorfor i all verden velger de Ä skrive to saker om nettopp den cryptoen? NÄ mÄ media snart slutte med clickbait og elendig journalistikk. Det finnes nesten ikke et eneste troverdig medium som man kan forholde seg til igjen. Livsfarlig pÄ sikt
NĂ„ ser det ut som, utifra nyhetsbrevet jeg leser at Boson Protocol skal demonstrere sitt eget portal med sports giganten Asics.
Det er jo bra at media skriver om slike saker sÄ folk skjÞnner at de mest trolig taper alt, det er helt utrolig hvor mye idioter det er rundt om som kjÞper alt mulig drit kun fordi det stiger usaklig kjapt. Hvis du kjÞper gullringer for 99,- av en som bor i campingvogn pÄ svenskegrensen er det mest trolig ikke gull?!? Slike eksempler viser en av grunnene til at noen fÄ er rike og mange fattige i verden.
â Ă vedde pĂ„ riktig kryptovaluta kan gi enorme formuer. Problemet er at det som gĂ„r opp i en rett linje, ofte faller i samme stil, sier Antoni Trenchev, grunnlegger av kryptoutlĂ„nstjenesten Nexo, til Bloomberg.
â Et godt rĂ„d er Ă„ kun bruke penger man har rĂ„d til Ă„ tape.
Kunne heller stĂ„tt: âDu kan selv velge hvor mye penger du Ăžnsker Ă„ gi bort til svindlereâ.
Dot med ny ATH
God gammel pump and dump Er man ikke den som har startet det er man allerede pÄ taper-siden, og er man pÄ innsiden risikerer man straff. Typisk lose-lose, selv om noen fÄ har flaks selvsagt. HÞrer man bare om dem den ene gangen de har flaks blir man fort overbevist om at dette er noe mer enn tull. Det er titalls tusen coins som er laget, men bare noen fÄ som fÄr en slik ferd. I snitt gÄr man pÄ trynet dessverre.
Kan potensielt fungere Ä kjÞpe litt av alle hypecoins nÄr de viser momentum og ha en strategi for trailing stop-loss. Tror det vil gi avkastning, men ellers er jeg ikke sÄ overbevist.
FÞrst Facebook, sÄ Microsoft sÄ Nike⊠det blir ellevillt!