ja stemmer veksla vel bitcoins rundt 2016/17 eller senere ja til sĂžppelcoins
Men da solgte du ogsÄ da siden du virker litt missfornÞyd?
Husker f.eks Lend falt 99,99% fra topp. SĂ„ gikk den opp til ath igjen og gikk vel senere 10x derifra igjen omtrent.
Men fra den tiden er det vel ogsÄ en del som ikke eksisterer i dag
gjorde det vet du hehe. har bare igjen noe smÄtt.
Ifht hvor mange som eier krypto i verden sÄ er vi helt i startfasen
Ja, men argumentet ble vel brukt mot Btc til 1 000 000 USD eller mer innen 15 Ă„r.
Hvor mye prosent stigning er det fra $0.0008 som er vel det laveste btc har blitt omsatt for, til 1 000 000 USD?
Enig med Paddy, hvis ting forhÄpentligvis gÄr slik det skal (ikke et blaff) sÄ er vi i startfasen mtp. adopsjon. Men hvis man kun tenker kurs, sÄ er vel vi vel kanskje langt fobi startfasen.
22% av voksne amerikanere sier at de eier krypto, mot 24% som sier at de eier aksjer.
Man fĂ„r tolke ordet âstartfaseâ som man vil kan vi heller si
Hva brukes blockchain teknologien til i dag, dvs. nĂ„r benytter âmannen i gatenâ teknologien? Jeg vil pĂ„stĂ„ at forelĂžpig er det mest spekulasjon om hva teknologien kan brukes til i framtiden som driver prisen.
Vet ikke hvorfor du stoppet sitatet mitt akkurat der, men jeg mener vi fortsatt er litt i startfasen av krypto - ikke nÞdvendigvis BTC. Selv om jeg tror den kommer til Ä fortsette oppover pÄ sikt. BTC er 12 Är gammelt, ingen ville vel arrestert meg om jeg hadde pÄstÄtt at Dollar var i startfasen i 1804?
Personlig trader jeg ETH med rundt 50% av kryptoportefÞljen min, mens mine stÞrste posisjoner ellers er UNIDX og FTM - sÄ har mer troa pÄ mindre mynter enn BTC fremover, men blir fortsatt overrasket om ikke BTC har bikka millionen innen 2036.
Hehe, det var ikke for Ä kverulere altsÄ. SÄ ja er helt enig. SkjÞnner hva du mener
Men det var ogsÄ for Ä presisere den vannvittige stigningen. At noe kan gÄ fra Ä koste en brÞkdel av en 1 cent til over 60 000 usd skal vel omtrent ikke vÊre mulig
FĂžler energiproblemet til Bitcoin er det stĂžrste problemet pr idag. Har lĂŠrt mye av Raoul Pal, han forklarer greit hvordan krypto sniker seg inn i finansverdenâŠ
Haha. Sykere enn bitconnect dette her
ja raste 99,99 %
Ja - lurer litt pÄ hvordan det vil pÄvirke inflasjon, en av Ärsakene til at jeg valgte fastrente pÄ lÄnet.
OI!.