Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

ja stemmer veksla vel bitcoins rundt 2016/17 eller senere ja til sĂžppelcoins :laughing:

Men da solgte du ogsÄ da siden du virker litt missfornÞyd?

Husker f.eks Lend falt 99,99% fra topp. SĂ„ gikk den opp til ath igjen og gikk vel senere 10x derifra igjen omtrent.

Men fra den tiden er det vel ogsÄ en del som ikke eksisterer i dag :relaxed:

gjorde det vet du hehe. har bare igjen noe smÄtt.

1 Like

Ifht hvor mange som eier krypto i verden sÄ er vi helt i startfasen

2 Likes

Ja, men argumentet ble vel brukt mot Btc til 1 000 000 USD eller mer innen 15 Ă„r.
Hvor mye prosent stigning er det fra $0.0008 som er vel det laveste btc har blitt omsatt for, til 1 000 000 USD?

Enig med Paddy, hvis ting forhÄpentligvis gÄr slik det skal (ikke et blaff) sÄ er vi i startfasen mtp. adopsjon. Men hvis man kun tenker kurs, sÄ er vel vi vel kanskje langt fobi startfasen.

22% av voksne amerikanere sier at de eier krypto, mot 24% som sier at de eier aksjer.

Man fĂ„r tolke ordet “startfase” som man vil kan vi heller si :upside_down_face:

2 Likes

Hva brukes blockchain teknologien til i dag, dvs. nĂ„r benytter “mannen i gaten” teknologien? Jeg vil pĂ„stĂ„ at forelĂžpig er det mest spekulasjon om hva teknologien kan brukes til i framtiden som driver prisen.

1 Like

Jeg mÄ bare feire nÄr den gÄr sÄ rÄtt. Beklager.

4 Likes

Vet ikke hvorfor du stoppet sitatet mitt akkurat der, men jeg mener vi fortsatt er litt i startfasen av krypto - ikke nÞdvendigvis BTC. Selv om jeg tror den kommer til Ä fortsette oppover pÄ sikt. BTC er 12 Är gammelt, ingen ville vel arrestert meg om jeg hadde pÄstÄtt at Dollar var i startfasen i 1804?

Personlig trader jeg ETH med rundt 50% av kryptoportefÞljen min, mens mine stÞrste posisjoner ellers er UNIDX og FTM - sÄ har mer troa pÄ mindre mynter enn BTC fremover, men blir fortsatt overrasket om ikke BTC har bikka millionen innen 2036.

2 Likes

Hehe, det var ikke for Ä kverulere altsÄ. SÄ ja er helt enig. SkjÞnner hva du mener :wink:

Men det var ogsÄ for Ä presisere den vannvittige stigningen. At noe kan gÄ fra Ä koste en brÞkdel av en 1 cent til over 60 000 usd skal vel omtrent ikke vÊre mulig :sweat_smile::see_no_evil:

1 Like

Fþler energiproblemet til Bitcoin er det stþrste problemet pr idag. Har lért mye av Raoul Pal, han forklarer greit hvordan krypto sniker seg inn i finansverden

1 Like
5 Likes
3 Likes

Haha. Sykere enn bitconnect dette her :joy:

ja raste 99,99 % :crazy_face:

Ja - lurer litt pÄ hvordan det vil pÄvirke inflasjon, en av Ärsakene til at jeg valgte fastrente pÄ lÄnet.

OI!.

1 Like