Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Grei innføring:

@cristobal Har du fortsatt troen på Drep? Jeg syns prosjektet er spennende, men jeg finner veldig lite info om de, og da speseielt av nyere dato.

Ja jeg har trua, har ikke gått opp så mye som jeg trodde.
Men det er et bra prosjekt med mye updates

Vi får se om det går riktig vei halvert seg siden sist, men tror ikke man vil se at det stiger før om noen måneder, eller så holder det seg der det er nå.

Var investert i EGLD som gjorde det samme der de gjort om 1:100 den droppet så jeg solgte meg ut og tok gevinst, så steg den sykt mye etter 4-5måneder ca. Samme skjedde jo med Aave (LEND). Så jeg holder ut uansett og HODLR uansett så er har jeg 100x fra det jeg gikk med ifjor, angrer på at jeg ikke kjøpte mer da bare :man_shrugging: :crossed_fingers:

Du har noen syke gains! Endte med å kjøpe litt drep. Kjøpte også grt og one, men da litt mindre enn jeg først hadde tenkt pga. drep kjøpet.

1 Like

Noen som følger med på Glitch (GLCH)?

Noen som har tatt lodd i dogelon mars da? Ny memecoin :joy:

Ja One har jeg investert litt og fornøyd.
Grt har jeg ikke satt meg så mye inne.

Driver og følger med litt på Ocean Protocol vurderer å selge unna litt i andre tokens og kjøpe der de har mye interessant på gang og bra samarbeid. Har blitt nevnt i andre sammenhenger tror den er litt under radaren enda synd ikke fanget denne opp før iår.

Mener å huske noen nevnte axion.network, er det noen som har trua og investert her. Veldig aktivt og bra community på Discord men litt skeptisk til noen av uttalelsene på nettsiden

15år med staking :thinking: really ?
BTC ble innført i 2009 altså 12år siden, og ingen drev med staking før noen år siden :man_shrugging:

1 Like

Jeg har også ocean på watch-listen min. Grt er et spennende prosjekt. Ikke at jeg tror blindt på bitboy, men jeg ble overrasket hvor høyt grt var i porteføljen hans.

Kk bør kanskje følge med bitboy første gang jeg hører om ham. :+1:

Kjøpte en liten share med Telcoin idag, burde hørt rådet fra noen som nevnte den tidligere her. Men får se hvor de lander mot sluttåret, tar et lite lodd virker som det har mer å gå på, tenker uansett å holde litt virker som et spennende prosjekt.

Kanskje låst i staking for 15 år?

Må vel være det vil jeg tro. Nesten høre på Discord litt uheldig formulering isåfall.

Har du sett noe på Axion @VargVemund ?

Nei - føler hjernen min er full, så har litt motstand mot å se på for mange nye prosjekter dessverre. Jeg tror det meste vil gjøre det bra prismessig.

1 Like

Ser den, mye nytt og mange muligheter :crossed_fingers::v:

Virker som Axion har liknende tokenomics som Ampleforth, noe av det de gjør hvis jeg ikke misforstod at kjøper inn supply med tokens og auksjonerer på exchanges som blant annet Uniswap og provisjonen er det de tjener på. Så staker man AXN tokens for å bidra til axion sitt marked, hvor de selv kan regulere pris osv.

Vurderer å ta et lodd iaf. :upside_down_face:

1 Like

Eclipse. Noen som har trua på den?

Aldri hørt om det før. Ser ut som et av mange juggel prosjekt på Binance Smart Chain ved første øyekast.

Har Axion, og har staket halvparten litt over et år. En del å hente der, med det mest interessante er at hodlers får rewards etter hver VC auction i form av likvide BTC (eller Wrapped BTC, WBTC), som du kan selge med en gang om du vil. Kun gjennom å eie Axion. Tokenomics var bygget på HEX-tokenomics, minus Richard Heart scam-opplegg. Laget som en reaksjon på det, egentlig.

2 Likes

Nice takk for info , kult å høre fra andre investert i denne :slightly_smiling_face::+1:

1 Like
1 Like

Forøvrig koko, men sant: det er faktisk helt vilt mange som har staket i 5555 dager (The 5555 Club), altså over 15 år. For meg virker det som om man låser seg fast i noe i et marked som kan endre seg helt vanvittig over så lang tid. Men hvem vet, kan jo vise seg å være en kjempeidé. Not for me, though. Ett år stake med de rewards-ene det gir, og halvparten som jeg kan selge når som helst, passer meg bedre.