Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Ja tenkte det samme, fikk ikke låst til staking pga. at jeg brukte nesten all ETH på kjøp :joy:
Må ordne mer ETH senere

Kjøpte via MetaMask Wallet, hva bruker du?

Digresjon: Synd at det er kun Metamask som tilbyr slowmode for billigere ETH transaksjoner. Har begynt å bruke Tron sin TRC20 for transfer av blant annet USDT mellom exchange der det støttes, minimal gas sykt digg anbefales :+1:. Da ERC20 transfer gas fees er kjipe om dagen :sweat:

MetaMask, ja!

Anbefaler deg ikke å følge BitBoy. Han er kjent for å dumpe på sine følgere, og det finnes flere eksempler hvor tokens dumpes rett etter de shilles av han.

1 Like

Truebit ass. Heftige greief

Takk for advarselen :ok_hand:

Men greit å vita da tar jeg med en klype salt det @Bitboy_Crypto sier, kom aldri så langt at jeg fulgte ham. Men er jo greit å vite om ham, da kan man ta det som et tegn på at markedet ikke heller i den retningen siden han stortsett prøver å manipulere markedet.

PS. Stortsett så hører jeg mer på podcasts og følger andre media når tar jeg noen avgjørelser.

1 Like

Enig at det er mye vas han kommer med til tider. Men han skal ha respekt for å vise porteføljen sin. Ved å studere den, så kan man selv se hvilke prosjekter han bare hyper og hvilken han selv har troen på/ kjøpt seg inn i. Vet faktisk ikke om noen andre av de store crypto- Youtubere som har vært så åpen/ ærlig?

2 Likes

Viste ikke at man i MyEtherWallet (MEW), kunne koble seg opp mot andre kontoer som bygger oppå Etherum og hente ut ETH rester som har blitt værende i andre kontoer og flytte de til andre kontoer og bruke slow mode og betale langt mindre i Gas. Feks. hadde jeg 0.05 ETH i Switcheo som ble holdt igjen og litt mindre i Coinbase Wallet som jeg ikke fikk hentet ut fordi gas var veldig høy og man ikke kan velge selv speed sikkert fordi Coinbase tar selv en bit av kaka. Men veldig praktisk om man har smått av ETH rundt omkring som har plutselig vokst litt i det siste og man ønsker å hente ut dette og betale minimalt i gas :ok_hand:

1 Like

Noen som har erfaring med cfx cashforexgroup ?

Hvordan har folk tatt gevinst/tenkt å ta gevinst på kryptovaluta? Har litt diverse på både Binance og Coinbase. Tenker enten bank transfer fra Coinbase, eller veksle inn i BTC/ETH, overføre til en norsk kryptobørs og så bankoverføring derifra. Noen erfaringer?

1 Like

Har ikke testet det selv, men flere som sier Revolut er bra til dette og man nesten ikke får noe fee eller valutatap.

1 Like

Ingen ?

CashFX er et pyramidespill.

5-15% rente pr uke = ponzi scheme. Sier seg selv…
Not your keys, not your money.

Kjøpte Titscoin i går, da det er en spennende coin som støtter forskning og undersøkelser som kan kurere brystkreft og skape litt blest rundt emnet for berørte, pårørende og miljøet rundt. https://titscoin.io/

• Total Supply: 1 Quadrillion $TITS
• Initial Burn: 80% of $TITS sent to dead wallet (800 Trillion $TITS)
• Circulating Supply: 200 Trillion $TITS
• Marketing Supply: 10 Trillion $TITS
• Market Cap: $23 Million+
• Liquidity Pool: 100 Trillion $TITS

Alle de forbanna moonshot coinene og åpenbare scamcoins som er der ute har gjort meg helt apatisk når det kommer til nye coins med høy supply. Har mistet troen på at noen lager noe nytt uten noe annen hensikt enn å pumpe og dumpe.

2 Likes

Synes faktisk denne ser lovende ut, avhengig av at de gjør det de sier de jobber med selvsagt. Er i hvert fall en god ide, dextools for flere chains, og launchpad. https://bakerytools.io/

Liker ikke navnet men tror de kanskje har noe med bakeryswap å gjøre.

Antall holders har i hvert fall gått fra under 1000 for et par dager siden til nå nesten 6000.

Men er enig: mye tull på denne fronten.

RSR

Peter Thiel - Co Founder of PayPal
Jack Selby - Founding team of PayPal

Begge disse er investert i RSR og det snakkes om at valget kan falle nettopp på RSR og deres stablecoin RSV.

Bare rykte så langt…

2 Likes

bilde
Skikkelig fart i Etc.

Tok en sjanse, solgte meg ut av HBAR (liten slant) og lastet opp litt mer RSR istedet :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 Like

Da bikket jeg 1 gigahash :smiley::ok_hand:

6 Likes