Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Hvor mye drar du inn pr dag pÄ denne? Og hvor hÞy er strÞmregningen pÄ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hopper litt opp og ned men i snitt 1000 kr ish om dagen

Screenshot_20210504-230229

Cirka 800-1000 kr inkl nettleige i strĂžm

5 Likes

Lukrativt regnestykke det :100:

1 Like

Noen som har kikket pÄ Maker?

Noen som har sett noe pÄ Lukso (LYXe)? Har hÞrt litt snakk om det, og virker som det kan vÊre noe pÄ gang :slight_smile: men skulle gjerne kjent til om noen har vÊrt borti det

Mitt tips til coins man ikke vet noe om, men er interessert i, er Ă„ kjĂžpe en bitteliten pott. Det er rart med det, men med en gang man har litt “skin in the game”, sĂ„ er det mye enklere Ă„ bruke energi pĂ„ Ă„ lese seg opp pĂ„ prosjektet.

2 Likes

En coin som er verdt Ä fÞlge med pÄ er Cellframe. En konkurent av Polkadot og Kusama og har en markedsverdi pÄ 25 millioner dollar. Cellframe mÄ gÄ x1600 fÞr den har samme markedsverdi som Polkadot. Tviler pÄ at den noen gang havner her, men jeg tror personlig vi skal opp pÄ top 200.
En av VCs som investerte i prosjektet fra et tidlig stadige er 3commas som er en offisiell parter av Binance og flere andre store exchanger som har hjulpet med CEX listinger.

Her er en video som forklarer veldig bra! Absolutt verdt Ă„ se. https://www.youtube.com/watch?v=fae99ZVdj2U

3 Likes

Hva tenker du pÄ da?

Du bÞr nok sette deg inn litt Maker og dets tokenomics, MakerDao er token tett koblet opp mot stable coin DAI som den gir likviditet til. Den bygger pÄ Ethereum plattformen og vil da gÄ litt i takt med prisstigning til ETH.

Er nok en safebet i det lange lĂžp, men DYOR.

1 Like

Takker! Leste litt i gÄr kveld, men skal fÄ lest disse linkene og. Tatt en liten langsiktig pott enn sÄ lenge.

2 Likes

Kom over en mulig C&H mens jeg screenet etter litt mindre coins med volum i dag.

Tror denne har blitt nevnt tidligere, men virker som det skjer en del med Polygon tidligere (Matic).
Har satt den pÄ watchlisten min iaf. Den er litt ned idag men tror den har potensiale, mye crosschain arbeid som skjer der om dagen.

Selve fĂžrste opptur har nok allerede skjedd, men tror den kan stige en del mer framover. Mulig en dyp snart og en mulighet for en billigere inngang :ok_hand: (Do Your Own Research).

1 Like

Hei ! Det er lovlig for et individ Ă„ lage et Stellar Token og handle det ? Stellar Token er ICO ?

Cellframe stÄr pÄ watchlisten min, men for tiden jeg er fullt fokusert pÄ Glitch. Tror den har enormt potensial

Listes snart pÄ 2 store exchanges. Pleier Ä fÄ en boost i verdi da. Kan hÄpe pÄ Binance :drooling_face:

1 Like

Overraskende hÞy andel pÄ 40% planlegger Ä bruke krypto:

soz,love u guys


ps.

Noen andre som har tatt en titt pÄ Fio Protocol virker lovende. Blitt nevnt av et par andre blockchains blant annet divi

Ser interessant ut, virker som de har noe bra pÄ gang med Ä forenkle Ä snakke pÄ tvers av wallets og det Ä sende og motta tokens.

Jeg har hĂžrt litt podcaster og lest litt, men klarer ikke helt se veien videre for krypto og blockchain. Det er antakeligvis jeg som ikke har nok hjernesaft tilgjengelig, men:

  • Krypto som valuta: Jeg vet ikke om noen steder jeg bruker penger hvor krypto kan anvendes. Verdiene Ăžker, men hva skal jeg med det utover Ă„ spekulere ved Ă„ kjĂžpe og hĂ„pe jeg kommer meg ut pĂ„ andre siden?

  • Det finnes sĂ„ mange typer at det virker lite holdbart. For Ă„ lykkes mĂ„ det i mitt hode etableres en slags standard for Ă„ kvalitetssikre og skape trygghet i teknologien? (Jeg forstĂ„r sikkert for lite)

Blockchain har jeg tro pÄ som medium til Ä lagre og fÞlge historikk og endringer, men dette mÄ ogsÄ modnes.

1 Like

Hvis @anon99163478 har 1.5 t til rÄdighet anbefaler jeg denne fra Raoul Pal (kan hÞres som «podcast» ettersom nesten bare snakk), der han uten manus snakker om krypto, blockchain og dagens finanssystem.

Om Raoul Pal: «Prior to founding macro economic and investment strategy research service Global Macro Investor (GMI) in 2005, Pal co-managed the GLG Global Macro Fund in London for global asset management firm GLG Partners. Before that, Pal worked at Goldman Sachs, where he co-managed the European hedge fund sales business in Equities and Equity Derivatives. Currently, he is the CEO of finance and business video channel Real Vision, which he co-founded in 2014.»

3 Likes

Etter Miami sÄ er NewYork og interessert i Krypto https://unchainedpodcast.com/dear-crypto-youre-welcome-in-new-york/

2 Likes