Noen grunn til det?
… og jeg tror det er lurt å spre kjøpene fremover og kjøpe på slike nedganger vi har sett nå. Da blir snittet bra og mye bedre enn å tro man vet hvor bunnen er…
Se denne, skaperen av Cardano, som kommer med en del betrakninger om situasjonen vi ser nå.
Noe om Cardano, men mest om hva som foregår i verden.
Noen vil kanskje si at det er konspiratorisk, av egen interesse osv, interessant er det like forbasket. Om man er uenig i argumentene så er man ikke vel bevart
Fåt håpe de er diamond hands…!
Spørs jo også hva kreditorene sier
En tragisk avgjørelse av et tragisk lands tragiske leder… hva mer kan man si? Stay Away?
Er nok mer noe slikt som 0.00002$. Jeg kjøpte på 15$, (råbillig), så på 1.8$ (superbillig), 1$ (nesten gratis jo!), så helt nede på 0.005$ i går. Da var mcap på litt over 50mill, supply 3.5mrd. Tenkte det var billig, og den gikk 6x men fikk det ikke med meg og i går kveld var plutselig supply på ca 90mrd og prisen ca 1% av 0.005$ som jeg kjøpte for. Nå er kursen altså rundt 0.00002$.
Det var en gamble jeg tapte - supply økte ekstremt mye fortere i går enn dagene før, den kan vel i teorien bli «uendelig».
Inflasjonen i Tyrkia er såpass høy at BTC-prisen sin volatilitet ikke er så ille…
Så man kan ikke alltid sammenlikne med hvordan ting er i Norge… El Salvador har bare USD…
Du legger lista for inflasjon på Tyrkia…?
Så du mener at alle som kommer fra land med høy inflasjon skal bruke USD? Og er USD en gang tilgjengelig i alle disse landene? Jeg spør, for det høres ut som du vet svaret…
Apple er verdt ca 70% mer enn den totale mengde kryptovaluta.
De glupeste hodene i verden rekrutteres til krypto-jobber.
Er det da rart folk investerer i krypto?
Hva ville du helst vært uten? Om man ser bort fra spekulasjon, hva gir deg mest bruksverdi?
I tillegg til f.eks tech-jobber I Amazon, Google, FB og fintech-jobber. Glupe hoder rekrutteres dit det er betalingsvilje, og det henger gjerne sammen med forventet inntjening.
Hadde vært godt å være uten begge deler egentlig
Alt handler ikke om konsumering, vi har mer enn nok telefoner, nettbrett og PCer. Om en av disse blir borte så spiller det liten rolle i det lange løp! Om man derimot får ett system som baserer seg på rettferdighet og likhet for alle hvor alle “har noe de skulle ha sagt” , ikke bare eliten i verden, så spiller det en stor rolle for de aller fleste i det lange løp.
Går det å kjøpe Luna noen plass nå?
Som eit lodd en bare legger i skoffa.
Kan vel komme opp igjen?
Binance har åpnet igjen, KuCoin og Gate stoppet aldri trading av Luna
https://cryptoslate.com/luna-ust-re-listed-on-binance-and-trading-activated/
Handler på etoro og der er den stengt. Har aldri kjøpt Luna før så kjenner den ikke mer en fra nyhetene nå.