Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Noen grunn til det?

… og jeg tror det er lurt å spre kjøpene fremover og kjøpe på slike nedganger vi har sett nå. Da blir snittet bra og mye bedre enn å tro man vet hvor bunnen er…

1 Like

Se denne, skaperen av Cardano, som kommer med en del betrakninger om situasjonen vi ser nå.
Noe om Cardano, men mest om hva som foregår i verden.
Noen vil kanskje si at det er konspiratorisk, av egen interesse osv, interessant er det like forbasket. Om man er uenig i argumentene så er man ikke vel bevart :sweat_smile:

A Few Musings - YouTube

4 Likes

Fåt håpe de er diamond hands…!

Spørs jo også hva kreditorene sier

2 Likes

En tragisk avgjørelse av et tragisk lands tragiske leder… hva mer kan man si? Stay Away?

2 Likes

Er nok mer noe slikt som 0.00002$. Jeg kjøpte på 15$, (råbillig), så på 1.8$ (superbillig), 1$ (nesten gratis jo!), så helt nede på 0.005$ i går. Da var mcap på litt over 50mill, supply 3.5mrd. Tenkte det var billig, og den gikk 6x men fikk det ikke med meg og i går kveld var plutselig supply på ca 90mrd og prisen ca 1% av 0.005$ som jeg kjøpte for. Nå er kursen altså rundt 0.00002$.

Det var en gamble jeg tapte - supply økte ekstremt mye fortere i går enn dagene før, den kan vel i teorien bli «uendelig».

2 Likes

Inflasjonen i Tyrkia er såpass høy at BTC-prisen sin volatilitet ikke er så ille…

Så man kan ikke alltid sammenlikne med hvordan ting er i Norge… El Salvador har bare USD…

Du legger lista for inflasjon på Tyrkia…? :exploding_head:

Så du mener at alle som kommer fra land med høy inflasjon skal bruke USD? Og er USD en gang tilgjengelig i alle disse landene? Jeg spør, for det høres ut som du vet svaret…

Apple er verdt ca 70% mer enn den totale mengde kryptovaluta.

De glupeste hodene i verden rekrutteres til krypto-jobber.

Er det da rart folk investerer i krypto?

Hva ville du helst vært uten? Om man ser bort fra spekulasjon, hva gir deg mest bruksverdi?

2 Likes

I tillegg til f.eks tech-jobber I Amazon, Google, FB og fintech-jobber. Glupe hoder rekrutteres dit det er betalingsvilje, og det henger gjerne sammen med forventet inntjening.

3 Likes

Hadde vært godt å være uten begge deler egentlig :sweat_smile:

1 Like

Alt handler ikke om konsumering, vi har mer enn nok telefoner, nettbrett og PCer. Om en av disse blir borte så spiller det liten rolle i det lange løp! Om man derimot får ett system som baserer seg på rettferdighet og likhet for alle hvor alle “har noe de skulle ha sagt” , ikke bare eliten i verden, så spiller det en stor rolle for de aller fleste i det lange løp.

1 Like

Går det å kjøpe Luna noen plass nå?
Som eit lodd en bare legger i skoffa.
Kan vel komme opp igjen?

Binance har åpnet igjen, KuCoin og Gate stoppet aldri trading av Luna

https://cryptoslate.com/luna-ust-re-listed-on-binance-and-trading-activated/

Handler på etoro og der er den stengt. Har aldri kjøpt Luna før så kjenner den ikke mer en fra nyhetene nå.