Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

det er IKKE bra for prinsippet med distributed ledgers og consensus at enkelt aktĂžrer satser store summer.

Men hashrate faller med prisen, og attraktiviteten til Ä angripe bitcoin faller ogsÄ med prisen.
Om vi bygger et datasenter i norge med nyeste asics sÄ mÄ 20% av strÞmmen hele norge produserer dyttes inn i dette datasenteret for Ä kunne tukle med blokker.

og rundt regnet fÄr man en strÞmregning pÄ 30mrd etter et Är.
SÄ selv med en halvvering av hashrate sÄ er fortsatt bitcoin sikkert.
Skulle vÊrt interessant Ä visst om hvor ekspertene mener grensa gÄr.

1 Like

NĂ„r hypen var som verst var det en stĂžrre diskusjon rundt cloudmining. Jeg og flere andre advarte mens et par idioter hausa konseptet.

Jaja, det var jo kanskje noe i den advarslen.

2 Likes

Lurer pÄ hvordan det gÄr med det selskapet pÄ Forus. De hadde noe flyers liggende pÄ jobben vÄr og der stod det de hadde hentet rundt 10 mill. i angel funding
 :wink:

Det er det selskapet som er i artikkelen :stuck_out_tongue:

Nei, jeg tenkte pÄ disse:

1 Like

ahha, de ja
 :stuck_out_tongue:
stakkars.

1 Like

NÄr de selger 700k kopier av et spill som ikke engang er ferdig
 sÄ gjÞr det noe med tryggheten.

Det slo meg bare @Evilfreud at dette er jo akkurat det samme som alle ICOer gjÞr. Selger noe som ikke er ferdig, og som de skal ha penger til for Ä gjÞre ferdig. Samme som kickstarter osv. - er jo ikke noe forskjell pÄ Funcom og krypto fra dette (ene) perspektivet :wink:

Bortsett fra at du fÄr et fungerende produkt :slight_smile:

En Ico er som oftest en ide som skal utvikles

Mener du ICOer kommer med produkt som ikke fungerer? CE var velt langt fra fungerende pÄ tidspunktet det ble lansert. Ville heller kalt det MVP (minimum viable product), samme som mange ICOer har (ikke alle, noen er, som du sier, bare pÄ ide stadiet).

Peter warren vurderer Ä gÄ inn i et krypto/blockchain fond. Ikke Äpnet for allmennheten seff.

1 Like

Da tror jeg vi offisielt kan si at den nedgÄende trenden fra januar til 13. april er over. (Fredag den 13. er visst lykkedagen vÄr).

Chart fra januar til april.

Her ser vi bruddet teknisk. Brudd opp fra den lille og den store kilen i et jafs.

3 Likes

Husker det var en del snakk om Lamden TAU tidligere. Mcap er nÄ 12 millioner.
En kamerat som plutselig snakket om at han vil muligens inn der grunnet stort potensial. Noen som fĂžlger prosjektet her?

1 Like

Starten pÄ nytt bull market? Tipper det ja. Men tror vi vil se et nytt bear market i tiden rundt 25 mai grunnet GDPR. Rimelig sikker pÄ at shortere vil skape en ny FUD storm og spille pÄ at en del blockchains ikke er i compliance med GDPR. Hva tenker dere?

Det er riktig at det er brudd pÄ linÊrt chart. PÄ log chart har vi fremdeles et stykke igjen.
Jeg er skeptisk til at vi klarer Ä bryte bÄde den fallende trendlinjen OG 200 dagers MA.

Vi fÄr se
 :wink:

2 Likes

Godt poeng. 8500-8600 kan nok by pÄ litt motstand, men jeg tror vi har sett bunnen og at vi vil gÄ fra et bear til bull market nÄ fram mot sommeren og utover hÞsten.

2 Likes

Spennende. Tror vi kommer til Ă„ se mange lĂžsninger som dette fremover. Brukte selv kryptosekken for Ă„ fylle ut skattemeldingen.
https://www.kryptosekken.no/regnskap/

2 Likes