Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Jeg har minet Verium i noen uker og har allerede 130VRM som tilsvarer $145, sÄ ja :wink: Jeg har ogsÄ kjÞpt x100 mer Verium forrige uke, sÄ nÄ har jeg en god del av bÄde VRM og VRC :wink:

2 Likes

Spennende, mÄ du ha en kraftig PC for Ä mine?

NÄr det kommer til Verium sÄ er det kun mulig Ä mine med CPU. Skal du mine VRC sÄ kan du ogsÄ bruke GPU som har mer kraft. Jeg ville dog satset pÄ Ä mine Verium da denne gir deg mer gevinst pr. nÄ :wink:

2 Likes

Kunne du lastet opp ett bilde av dine “mining statistics” :smiley: ?

2 Likes

Merkelig nok har jeg sluttet Ă„ mine da jobben fikk en noe hĂžy strĂžmregning :wink:

3 Likes

Slenger opp mitt da, kanskje du har litt feedback?

1 Like

Du kan ikke ha minet lenge @iHHelg :wink: 2 minutter maks?

2 Likes

Tja, er vell en plass mellom 5-10 minutter. Ser det dÄrlig ut? Hehehe, da sparer jeg CPUen til noe annet

1 Like

Not enough dude :wink:

Kan flashe portefĂžljen jeg og om det er det vi driver med​:joy:Men da bruker jeg ikke mer bry ved Ă„ mine, d skrur jeg den av :slight_smile: SĂ„ fĂ„r jeg heller handle dem.

1 Like

Verium kommer nok til Ä stige i den nÊrmeste mÄned ja :slight_smile: Du er velkommen!

1 Like

Har drevet Ä testet litt pÄ dette ikveld
Satte opp etherum mining pÄ pcen
m 22:59:04|main Mining on PoWhash #17a495e2 : 2.69MH/s [A4+1:R0+0:F0]
m 22:59:06|main Mining on PoWhash #17a495e2 : 2.71MH/s [A4+1:R0+0:F0]

2.7MegaHash var ikke sÄ mye Ä rope om.

SÄnn jeg ser det sÄ bÞr man gÄ sammen og lage en mining pool for raskere Ä mine fÞr vanskeligheten Þker.
Har noen sett noe pÄ mulighetene rundt dette? tipper en god del av profitten forsvinner om man melder seg pÄ de Äpne poolene pÄ nettet?

Hvis du solominer pĂ„ pc’en er Verium helt klart at foretrĂŠkke!

Og lige en reminder: when solomining there is zero downtime, zero fees, zero trust of pool operators, zero dependency, plus transaction fees!

Du kan fÄ hjÊlp til at sÊtte det op pÄ Veriums slack her: https://vericoinandveriuminvite.herokuapp.com

Ellers bare vent pÄ ny wallet release senere pÄ ugen! Med helt ny Best in class in wallet CPU miner. :blush: Det gÞr jeg :wink:

1 Like

Her inne er alle oppslukt i Etherum fordi de ser penger, noe som er forstÄelig :wink:

Jeg er igang med Ä sette opp Verium nÄ.
Hvis Verium gÄr pÄ cpu sÄ kan gpu brukes til etherum?
Har en i7-5820k sÄ den stiller vel sterkere enn geforce 970 skjermkortet jeg har.
Åpen for Ă„ oppgradere om jeg ser noen muligheter riktignok =)

1 Like

Hei : ) Har brukt de siste dagene pÄ Ä lese meg opp nÄr det gjelder kryptovaluta. Venter pÄ verifisering pÄ Kraken og Bittrex(straks min bank har overfÞrt til Kraken). Skal deretter investere/spekulere det jeg fikk igjen pÄ skatten i Är. Har lest meg opp pÄ diverse Coins som virker interresante.

SĂ„ lurer jeg pÄ Sammenlignet prisene pĂ„ Eth med noen av aksjene til de selskapene som er medlem av Ethereum Alliance og ser at mange av disse selskapene er priset likt eller mye lavere enn Eth som ligger rundt 200USD i dag. Disse selskapene “tjener” penger mens denne blockchain teknologien som Eth tilbyr er jo fortsatt bare i utviklingsfasen. Hvor er logikken?

Har i tillegg vurdert Ä importere flere ledger lommebÞker for videresalg. Skulle tro at markedet for sikre lommebÞker vil eksplodere etter den siste tidens massevandring inn i kryptovalutaen. Tenker pÄ det som de som solgte spadene til alle som jaktet gull under goldrushet.

Takker for konstruktive svar.

Fox

Dette gjþr meg skeptisk


1 Like

Det burde helt bestemt kunne lade sig gÞre. Du kan altid bare starte med at mine med fÄ cores og Þge sÄlÊnge det gÄr godt! Verium er virkelig profitabel nu!