Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Haha, høres ut som en god ide :slight_smile:

Ska bli spennende å se når denne reise reise tar slutt. Ikke ofte man har en posisjon i parabolic mønster, så gratulerar alle som rider bølgen.

4 Likes

http://coinwik.org

Bitcoin burde toppe rundt $8400-8600. Siden ett nytt forsøk på ~$12.000, men først ned å besøke $4400-6200.

http://coinwik.org/LiteCoin
Allerede på et av de første innleggene deres har de faktafeil…! Står at scrypt er asic resistant og det stemmer ikke (lenger). Virker som Charlie Lee har gitt opp og spiller heller på lag med kineserne. Litecoin er derfor svært kontrollert/påvirket av Kina nå. De nye asic minerene er så overlegne de har tatt mesteparten av hashraten.

1 Like

Tipper du baserer det på TA, fint om du viser noen grafer eller forklarer hvordan du tenker. Sitter på kun mobil så kan ikke leke meg med fibonacci feks som jeg ser du bruker mye. Takk igjen for mye bra TA-forklaringer!

BQX guttær :+1::+1:

Hvorfor bruker man fibonacci på Bitcoin? Eneste grunnen til at jeg kan se det skulle si noe, er om mange andre gjør det samme.

Jeg brukte det bare som eksempel på noe jeg ikke kan bruke på mobil, som
jeg vet @babyrage bruker.

Bitcoin har fulgt fibonacci nivåene pent. Burde komme en rekyl her om vi ska følge mønsteret, for å så gå videre opp mot $11.000 - $12.000. Alternativt rett opp mot $11-12k og siden ned igjen mot dagens nivå.

3 Likes

Polls er gøy! Hva tenker folk om Segwit2x-forken her? Tidsperspektiv: 0 - 2 mnd-ish fra og med fork.

  • Bitcoin (BTC, legacy) vil selvsagt fortsette å regjere
  • B2X (Segwit2x) vil ta over
  • Bitcoin Cash (BCH) vil overraske alle og komme seirende ut (ende opp med høyest market cap)
  • Det blir så mye rot med alle bitcoin-variantene at Ethereum (ETH) vil ta over (få høyest market cap)
  • Hva? Andre alternativer enn BTC og B2X? Nå ble jeg forvirret
  • Hva er en fork?
  • Noe helt annet alternativene over

0 stemmegivere

Svar ærlig, ikke hva du håper på eller tror andre mener.

3 Likes

Blir så mye rot med alt dette at på kort sikt i hvert fall kan det vel ikke være bra for noen av alternativene…

Burde kanskje hatt det som et alternativ også. Bitcoin blir dumpa så hardt at alle mister tilliten en god stund.

1 Like

Overlever krypto dette, derimot, stiller det sterkere enn noen gang.

Og kommer bitcoin seirende ut, og ikke blir dumpa så hardt, skal de andre kryptoene slite med å holde følge!

Super poll! For en uke siden holdt jeg ett foredrag om bitcoin og lagde denne oversikten:

6 Likes

:joy::joy::joy:

Kraken er så treigt for tida at jeg måtte trykke en hel haug av ganger for å få igjennom bestillingen. Fikk feilmelding hver gang.
Plutselig fikk jeg en ny feilmelding: insufficient funds. Da hadde jeg akkurat fått tre ganger så stor posisjon som jeg ønsket…
Håper på oppgang :cowboy_hat_face:

1 Like

Tenkte å overføre litt penger fra nordnet kontoen min til Kraken kontoen. Er dette mulig uten noe problemer eller må det gå gjennom en bank? Aldri gjort en SEPA overføring før så kan så og si 0 om dette. Evnt. hvor lang tid tar det sånn ca. for å gjennomføre transaksjonen?

Fork avlyst, bitcoin til himmels. Ikke helt det jeg forventet. Blir spennende de neste dagene!

1 Like