Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

1 Like

Nå er hypen stor rundt kryptovaluta, da kan det være lurt å være litt forsiktig, og kanskje sikre i hvert fall en del. Spørs hvor lenge denne klondyke stemningen vil fortsette før stigningen igjen faller tilbake til en mer rimelig takt.

1 Like

Du mener hypen rundt Etherum :wink: Altcoin hypen har vært der i mange år og kommer til å fortsette.

Nei, jeg mener det jeg skrev over.

1 Like

Tenker litt det samme, men samtidig kommer det stadig gode nyheter. Plutselig er dette FN-prosjektet med Ethereum en suksess, Ethereum og Bitcoin blir godkjent av SEC som ETFs, Proof of Stake blir en suksess med Ethereum osv osv. Jeg tenker uansett long og kommer ikke til å selge meg ut for så å kjøpe meg inn til en lavere pris. Har ikke nerver til det. Har ikke gått inn med mer penger enn jeg tåler å tape.

1 Like

Møte om Ethereum i Europaparlamentet:

1 Like

+54% idag :stuck_out_tongue:

4 Likes
1 Like

Synd jeg har troen på funcom, vurderte vericoin etter anbefaling her for kort tid siden… Bedre % en notsofuncom :stuck_out_tongue:

2 Likes
1 Like

8000kr er nå blitt til 36 050kr :smiley: Jeg sikter høyere!

5 Likes

Kan vel sikre litt nå som du enda har gevinst

Jeg føler meg ganske trygg på at oppgangen i VRC bare er så vidt i begynnelsen :wink: “I am not in it for the money” :stuck_out_tongue: nei altså, jeg har ikke noe behov for å selge enda. Det fine er at det ikke er helt rett frem å kjøpe/selge VeriCoin heller, så det gjør det lettere for meg å sitte mye lengre.

1 Like

Da har jeg tatt ny posisjon. Kjøpt for 10k€.
XLM,ZEC,GNO,DASH,PIVX og XZC

Hadde misforstått utdeling av XLM i juni. Det er allerede eksisterende lumens som skal deles ut til BTC eiere. Så da blir det ikke flere lumens i sommer. Mao. Ingen utvanning. Bare at de kommer inn i markedet.

God sommer :wink:

4 Likes

Investerte i Viacoin denne uken og har allerede nesten 100% avkastning :slight_smile:

3 Likes
6 Likes