Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

European Parliament Blockchain Presentation May 2017

1 Like
1 Like

Vær forsiktige der ute

XLM er i gang igjen. Opp 20% nå:

Target for meg på denne over et par år er Ripple MCAP 11mrd$, men det spørs om jeg klarer å sitte med alt hele veien : )

3 Likes

Its like we are in 1977 and buying yahoo and Microsoft stock at $1 a share

https://hacked.com/analysis-money-still-pouring-bitcoin-litecoin-stellar-lumens-augur-dash-ethereum/

2 Likes

Hva er greia med alle de random coinene som skyter i været? Skjønner at BTC og de største går opp av forskjellige grunner, men alle de ikke alle de små [insert random name]coinene… Er det bare spekulasjon og pyramidespill?

1 Like
1 Like

Hva snakker du om? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: KAPPA

1 Like

Hvor handler folk kryptovaluta om dagen? Noen anbefalinger? Har sittet helt på gjerdet ift nye *coins, men lenge med planen om å komme i gang “igjen”.

Hva tenker folk om Ripple? Virker spennende.

Og hva er best av Kraken og Bitstamp?

Kraken og Bittrex.

Synes også det virker spennende! Om Ripple tar helt av, blir jeg rik. Opp noen 1000% til nå.

Har ikke prøvd Bitstamp. Kraken funker bra.

1 Like

XLM er fork av Ripple hvor ikke founders eier 20%. XLM er også non profit og applererer derfor kanskje til flere. Du vil også se at Ripple og XLM korrelerer mye. Jeg tror på begge to, men siden XLM har så lav MCAP i forhold så frister den mer.

Hvor kan du kjøpe XLM?