Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

HURRA for de som vil tjene penger kjapt :wink: Går nok ned igjen. Ingen grunn til at Etherum går opp.

Det er nok ett fall i vente etter den syke oppgangen skulle man tro, men satser på å få være med på litt morro med en liten sum :slight_smile:

2 Likes

Etherum er ren spekulasjon takket være media :wink:

Mer bekymret for de som kjøper Ripple og diverse mindre coins

2 Likes

Finnes coins som har bredere grunnmur enn Etherum. Den er der kun for trading. Etherum har ingen fremtid som en coin, men teknologi.

Det er to sider av samme sak, hvis det er en økende etterspørsel etter “teknologien” ether og begrenset tilbud vil prisen stige.

1 Like

“never chase”, i krypto kan man gjøre alt som ikke er lov og fortsatt tjene penger.

1 Like

Mange grunner til at Ethereum går opp. VeriCoin er jeg derimot meget skeptisk til…

2 Likes

Vericoin har holdt på lengre enn de fleste altcoins, og de er ikke kommet bare for å tjene penger. Jeg råder heller ikke noen til å kjøpe den :wink: Vil ha den for meg selv :smiley:

Alle altcoins har en plass, det er ingen som er bedre enn andre.

1 Like

Noe jeg liker godt med kryptovaluta er at markedene aldri har stengt. XBT er nå over 2000$. God helg!

1 Like

Agreed :wink: Vericoin er opp 20% :smiley:

1 Like

Har været i Vericoin siden de startede! Fantastiske udviklere der står ved hvad de laver og fantastisk at se interesse herinde! Der har været lidt op og nedture men deres mission/vision er meget reel og de har fundet sig en god niche. Communitiet vokser og der er god stemning og momentum nu - bare se på hvor meget hashraten for Verium er vokset. De er i gang med at udvikle en Dual-blockchain der kombinere det bedste fra pow og pos coins (Vericoin og Verium som bliver kombineret i en blockchain snart). Hvilket sikre hurtighed og scalability og anonymitet længere henne af vejen. Derudover udsender de snart nok den bedste in Wallet miner til pc og mobil indenfor den næste måned. Jeg ser hurtigt en kombineret marketcap for de to - specielt Verium vokse meget over de kommende måneder. Verium er meget underpriset også bare i forhold til Vericoin (søstercoin).

Til dem der er skeptiske vil jeg anbefale at gå ind på deres Slack som nu har 450 medlemmer
https://vericoinandveriuminvite.herokuapp.com
Her kan man tale direkte med udviklerne og tilbyde sin hjælp eller bare få et nys om hvad der sker før alle de andre :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Jeg har lige købt ekstra op og glæder mig til de kommende måneder. Opsiden er fantastisk i forhold til downsiden i Verium da miningomkostniger burde holde hånden under prisen!:blush:

1 Like

Early Adopter: How I Became A Blockchain Investor (Billionaire Mike Novogratz)

1 Like

Har du altcoins, @Jadda? Selge de nå og investere i ethereum?

Selge unna litt og litt ether nå som ethereum stiger, ta fortjeneste og kjøpe seg inn igjen når/hvis ether får en kraftig korreksjon?

Hva er dine tanker rundt dette boblesnakket?

Siden mye av kapitalen min er bundet opp i kryptovaluta har jeg noen mindre posisjoner i Peercoin, MaidSafe og PascalCoin for å spre risikoen litt. Største delen selvsagt investert i Ethereum.

1 Like

https://www.cryptocoinsnews.com/ethereum-now-handles-more-than-50-of-bitcoins-transaction-volumes/

Hvilken exchange bruker dere folkens !? Har laget med kraken konto men usikker på hvilken som er best !? Erfaringer ?

Vanskelig å si hvilken som er best da jeg bare har prøvd Kraken og Bittrex. Bruker Kraken til å kjøpe for fiat, og overfører kryptovaluta til Bittrex for å kjøpe altcoins de ikke selger på Kraken.

1 Like