Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Helgen er alltid en fin tid for altcoins :smiley:

2 Likes
1 Like

Snakk om å kjøpe tulipanløk! Dette kommer til å krasje og brenne så sinnsykt…

Ja, jeg er litt bitter for at jeg ikke har vært med siden jeg leste om bitcoin på slashdot for mange år siden, men jeebez…

Husk at det fort kan være at INGEN av dagens valutaer eksisterer eller er i bruk om et par år (inkludert bitcoin ja) og da er disse “coinsa” deres vært nada…

2 Likes

Det kan gå til helvete, enig. Men det har potensielt en enorm oppside også! Derfor jeg er med. Enten går jeg i null, eller så blir jeg millionær. Enten er det krypto vi alle bruker i fremtiden, eller så blir dette sett tilbake på som noe forbanna tull. Med en investert sum som gjør at jeg fint klarer å sove om natten, uroliger det meg ikke. Kunne nå tatt vinning lik summen jeg investerte og allikevel sitte igjen med en del ether, men dette er uaktuelt for meg.

Det som skjer nå, skjer bare et par ganger i deres liv. Ta “sjansen”!!!

1 Like

Jepps. Total mcap er “too big to fail” nå synes jeg. Bankene er på full fart inn. Bare vent til menigmann skal handle :slight_smile:

1 Like

Vurderte å sette inn 50k her tidligere. Vurderer det fortsatt. Har lyst på en 10-ganger, men har fortsatt den litt ugne pyramidefeelingen over det hele. Kudos for de som har hatt cojones!

1 Like

Gjorde en fin trade idag med Humaniq. Kjøpte idag tidlig for 9000 og solgte for 11500 ikveld :wink:

Denne boblen må vel sprekke?

1 Like

Boblen vil sprekke, men som .com boblen vil ikke alle “selskapene” forsvinne.

5 Likes
1 Like

https://www.forbes.com/sites/laurashin/2017/05/22/ethereum-enterprise-alliance-adds-86-new-members-including-dtcc-state-street-and-infosys-and/

Er det noen andre som trader Ethereum her?

Jeg er selv inn og ut av Ethereum for tiden da jeg mener utviklingen er svært forutsigbar, om man studerer historikken. Samme mønsteret er fulgt fra 20 til 50, 50 til 100, og nå 100 til 200. Om dette mønsteret fortsetter er festen nå over for denne gang, og kursen vil ligge mellom 180 og 200 i en periode før den skyter fart igjen.

Hører gjerne andres synspunkt på dette.

Hva tror folk om zcash?

1 Like

Har satset på den hesten selv. Zcash, XLM og zcoin har substans.

Takk for at du bruker tiden å svare meg :smiley:
Dine hester har veldig gode potensiale.
Det er litt kipt at jeg starter i feil tiden :joy:

Ja @tswbeta har virkelig truffet bra med sine altcoins, og han har tydeligvis valgt noen veldig bra! Fortjent gevinst til han :smiley:

1 Like