Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Potensielt ei veldig god samanlikning :slight_smile: Sitter pÄ benken og fÞlger med.
“lesson learned” Ă„ ikkje fĂžlge med i timen her. Trur eg skal fĂžlgje den trĂ„den her framover. Du fĂ„r ymte frampĂ„ nĂ„r du ser noko du vil vurdere Ă„ anbefalle, dersom du hadde hatt av vane Ă„ anbefalle :wink:

1 Like

Hva med Coinspace sin S-coin? Eller er det bare svindel?

Noen som vet hva som skjer siden alle kryptovalutaene detter nÄ?

Jeg tror grunnen til at alt steg sÄ veldig var pga. mediahypingen av BTC. Personlig tror jeg BTC kommer til Ä falle til rundt 1800 der den kommer til Ä Þke gradvis fremover. :slight_smile:

Da har jeg solgt meg ut. Tipper det blir ny inngang etter sommeren.

4 Likes

VeriCoin og Verium faller ikke :wink: Men ja, det er nok stort salgspress etter siste tidens oppgang. Til helgen blir det blÄtt igjen. Jeg selger ikke :smiley:

NÄ mÄ kraken verifisere meg snart, en uke siden jeg ordna dokumenter. Trenger litt mer verium! :smile: :sunny: mye smarte lÞsninger som kan gi de en edge skulle man tro. MÄ bare bli lettere Ä handle. Har vurdert den der norske bitcoin siden lenket tidligere ettersom kraken tar sÄ lang tid, men ingen som har erfaring fra den?

1 Like

Skal du inn med alt igjen eller kjĂžpe noe fint for noen av pengene? Diversifisere med gull og spillaksjer?

Her en lille Twitter ramt fra en af udviklerne af Verium og Vericoin. Forklarer deres edge i forhold til Btc og Ethereum som bakser med forskellige slags scalability problemer.

1 Like

dumt at man ikke kan handle Verium pÄ Kraken

Noen som har noe forhold til;

Dodge coin, NEM eller MaidSafeCoin?

Fungerer det fortsatt for folk Ä handle pÄ coinbase? - Blir bare avvist nÄ (DnB-kort).

Jeg gjorde handel der for 1 uke side, men det var uttak til en DNB konto. Ellers har jeg brukt DNB Mastercard for Ă„ sette inn penger.

MAID og Siacoin har tilsynelatende en god idé som produkt, men de mÄ fÄ med seg stÞrre aktÞrer og skape et produkt som i praksis er bedre enn eksisterende. Per nÄ er det jo kun i teorien. Det gjelder mange coins forsÄvidt. Ser PIVX har gÄtt ut med at deres coins nÄ er billige :wink: SÄ da er de kanskje det, men virker som de for tiden bare kopierer det som er populÊrt akkurat nÄ.

2 Likes

Coinbase bare avviser meg, coinmama er tomme for BTC 
 Kunne jo solgt litt ETH, men det gjþr litt for vondt.

Hva mer stÄr det i feilmeldingen du fÄr da?

Buy canceled: The card issuer declined the charge

Lurer pÄ om det har noe med de nye reglene ang. overfÞring til spillselskaper.

Dagen kmr nĂ„r bitcoin faller som en stein. Jag er redd for att det er vĂ„r tids store bubble. Sjekke grafen. Parabolic mĂžnster, sen er jo spĂžrsmĂ„let nĂ„r. BTC kan snabbt gĂ„ till 10.000, men att den ska ned 80-90% er sikkert. En HYPE kmr alltid vĂŠre en HYPE feel till dagen den ikke er det. Ofte man hĂžrer “det er annerledes denna gĂ„ng”
 Nej, det er likt hver gang.

3 Likes

Bitstamp kan varmt anbefales i sÄ fald

Det som er skummelt, har satt over 250 eur til kraken i dag som fÞrst skal til bitcoin og sÄ til verium. Det har ikke en sÄ massiv vekst sÄ nÄr ett fall kommer blir det forhÄpentligvis ikke like ille. HÄper selvsagt Ä ikke vÊre med pÄ fallet men Ä unngÄ bitcoin sÄ langt det lar seg gjÞre og gÄ for verium som virker som en bedre teknologi hÄper jeg sikrer meg litt :slight_smile:

1 Like