Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

jepp nÄ er bitcoin mainstream

Coinbase har vÊrt pÄ toppen lenge! Eksploderer i vekst.
FÄr jo sÄ mye gratis reklame det er jo ikke rart prisen gÄr opp.
Mine altcoins KNUSER bitcoin nĂ„ heldigvis, vokser gjevnt 6-7% per dag mot bitcoin i satoshis. Den knuste selvsagt altcoinsene mine den siste mĂ„neden da, ellers kanskje ikke helt siden jeg hadde litt flaks. Men nĂ„ er vertfall de verste investeringene jeg gjorde i “shitcoins” pĂ„ vei tilbake. Bare smĂ„penger, men selv etter Ă„ ha mangedoblet seg er de ikke tilbake i satoshinivĂ„ enda :sweat_smile: SĂ„ det fĂ„r meg til Ă„ tenke pĂ„ at jeg kanskje mĂ„ vurdere diversifisere i bitcoin ved neste krakk. For Ă„ se om btc stiger fĂžrst igjen Ă„ sĂ„ fĂžlger altcoins etter.

2 Likes

coinbase er et bevis pÄ den pÄstanden :slight_smile: da sikter jeg til fees hos coinbase som du slipper om du bruker Gdax
 #scam

Er prosjekter som dette som gir Krypto en bĂŠd rep.

http://cagecoin.net/?i=1

Mcap pÄ over 100.000 dollar
 :roll_eyes:

Volum: $18 :sweat_smile:

1 Like

Skal ikke spÄ om btc gÄr opp eller ned, men det er jo andre grunner til at kursen synker nÄ. Forrige gang trakk folk seg ut mot tradisjonelle markeder. Denne gangen er store deler av kursnedgangen investering i nyere cryptovalutaer.

Hele rivaliseringen mellom btc og bch gir jo ogsÄ en viss avsmak og usikkerhet for begge.

bra forklart,men skjþnner enda lite av det der
:thinking:

Noen andre med problemer med Ä logge inn pÄ gdax?

Ho-ho-ho! Sjekk de rĂžde tallene gutter?! :smile:

Ser du hva jeg mente om markedsverdien @Evilfreud? I gÄr stod denne over 600bn.
I dag er den pÄ 540bn. mao har ca. 60 mrd USD gÄtt ut av markedet over natten :sunny:

BlodrÞdt i alle coins i dag. Utrolig hvor stor effekt BTC har pÄ markedet. Snart pÄ tide at noen bedre coins tar over tronen

1 Like

Har lĂŠrt mye om crypto de siste ukene og har forelĂžpig konkludert med at bitcoin er et problem for veksten av de gode myntene.

2 Likes

95 av 100 coins i rþdt
 :roll_eyes:

Noen som har sett noe pÄ Monetha (ETA)?

Virker litt interessant, og teamet som stÄr bak virker solide - folk fra Adform, PayPal, tidligere advisory for Philips og Amazon for Ä nevne noe.

ICO’en var unnagjort pĂ„ 18 minutter, og kursen i dag er et stykke under dette.

Dette blir for dumt. Bitcoin er jo the mother of all coins og er grunnen til at fiat kommer inn i markedet in the first place.

Kanskje bitcoin har utspilt sin rolle?

1 Like

@anon32514480 - eneste grunn til at BTC er gateway drug of choice er fordi den har first mover advantage. NĂ„r man kan (etterhvert) veksle direkte fra FIAT til altcoins, hva tror du skjer da?

Hvor er det beste stedet Ă„ handle kryptovaluta?`Og hvilken ville dere anbefalt?


 :roll_eyes:

1 Like

Jeg har ikke veldig mye innsikt i kryptovaluta, sÄ bÊr over meg med et muligens dumt spÞrsmÄl:

Siden Bitcoin tok helt av har flere og flere gripet muligheten til Ä starte sine egen kryptovaluta. Vil det ikke pÄ et vis vÊre sÄnn at hele kryptomarkedet vannes noe ut jo flere det blir om beinet?