Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Her er listen fra weiss :laughing:

1 Like

Rart de ikke tok med alle fra topp 20
! Personlig savner jeg IOTA.

EDIT: jeg sÄ ikke Raiblocks fÞr @theroger gjorde meg oppmerksom pÄ den.

Raiblocks ligger pÄ side 2. C rating

1 Like

NEO :heart_eyes: B+

2 Likes

Mangler VEN og, noe jeg synes er utrolig rart. De har samarbeidspartnere (China Unicom, Pwc, Kuehne + nagel for Ă„ nevne noen), team og advisors som er i Ăžverste klasse + et beviselig bra produkt. Rart

1 Like

Tipper denne listen er falsk.

Skal ikke se bort fra at det er en mulighet, ja! Ihvertfall til all informasjon vi fÄr pÄ nettet nÄ. Enten er det piss eller sÄ er det troverdig infomasjon. @amateurleague

https://orders.weissratings.com/wcy-crypto-ratings/EWCYU100/index.htm?pageNumber=2&email={emailaddress}
StÄr ikke pris utfra hva jeg ser? Men fikk den pÄ mail da jeg meldte meg opp for Ä fÄ info.

tĂžff hjemmeside om ikke annet.

http://www.hegnar.no/TV/video/fa39b0d4-00080348-bd21d8ee

Ja, i Krypto er det sÄ mye rot at jeg tror det er lurt Ä anta at all informasjon er falskt inntil det motsatte er bevist.

Se IOTA trÄden sÄ skjÞnner du hvorfor IOTA ikke er med :smile:

NÄ nÄr bitcoin blir mer kjedelig og tilsynelatende gÄr inn i en bortover trend sÄ sÄ jeg for meg at det ville bli mer action i alt-coinsene.
Noen tanker rundt fravĂŠret av action i alt-coins for Ăžyeblikket?

Har vĂŠrt en god del action, bare feil retning.

Action skjer nÄr bitcoin faktisk blir stabil igjen. Mest action blir det etter den har moonet og pengene flyttes i andre coins pluss fiat. Men nÄr det krÊsjer sÄ gÄr alt ned. Vil nok bli skikkelig lettelse rally snart. Altcoins flytter seg alltid raskere opp i % enn bitcoin. Men man bytter vekk sikkerheten.

3 Likes

Bitcoin “styrer” litt retningen nĂ„. Hvis BTC begynner Ă„ gĂ„ opp vil alts fĂžlge etter, og motsatt. Som @RedEnergy sier sĂ„ vil du ogsĂ„ oppleve at alts da spiker MER i pris enn BTC. Og motsatt (alts blĂžr mer nĂ„r BTC blĂžr).

Personlig holder jeg fast pÄ at vi er inne i en konsolidering og det er en kamp nÄ om BTC skal ned mot 8k eller opp igjen over 14k. SÄ lenge det ikke er kÄret en vinner vil det ligge sidelengs opp
og ned :smile:

3 Likes

Ja, jeg tenker at bouncing mellom 8k og 14k er relativt kjedelig i dette markedet :wink: Trodde vi da ville se igjen pump og dump pÄ alt-coins. Kanskje jeg bare er noe utÄlmodig :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like
1 Like

Bitcoin C+
Ethereum B

AltsÄ  Bitcoin er den mest solide cryptoen som finnes per i dag. Har motstĂ„tt angrep og blitt testet i mange Ă„r. Det er investert millarder i utstyr og har et enormt potensiale i forhold til videre utvikling.

Men skal liksom dele rating med resten av mĂžlja?

Bitcoin - A
Etherem - B+

Resten av listen
 C+

Avhenger jo veldig av hvordan man mĂ„ler pĂ„ det. “Solid” er ikke en mĂ„lbar kvalitet - det mĂ„ brytes ned i mĂ„lbare enheter fĂžr det kan gis karakter.

Her er vi veldig uenige.
Det er riktig at bitcoin er solid i form av en enorm hashrate
 men det er bare 4 aktÞrer som trenger Ä gÄ sammen for Ä ha over 51%.

De har ogsÄ bygd seg et nettverk som koster 1,5millioner NOK hvert tiende minutt Ä holde i gang.

Det er riktig at de har potensiale, men de klarer ikke Ä bli enige. og det er fordi det er sÄpass sentralisert med noen fÄ store aktÞrer som kun tenker Ä melke penger fremfor Ä utvikle bitcoin.

Bitcoin er i beste fall et verdilager, noen annen nytte vil den ikke ha.

1 Like